Fordin uudessa maasturissa on vastamelutekniikka vakiona ja samoin Mondeon kalleimmassa versiossa. Löytyykö tätä jo enemmänkin autoissa vakiona tai lisävarusteena?
Vastamelu tehdasvarusteema
10
478
Vastaukset
- oikeahuomio
Melkoisia melukärryjä nuo foortit!
- Vastameluako
Bimmereissä saa urheilullista moottorinpörinää kaiuttimista, jos on parempi malli säästömoottorilla.
- Kkkkkkkfff
Minä laita itse nauhoittamani formulakasetin mankkaan ajaessani 1998 Corollallani. Paremmat äänet halvemmalla kuin Bimmerissä, ja aidompi fiilis, sillä onhan Toyota kuitenkin pärjännyt moottoriurheilussa huomattavasti BMW:tä paremmin.
- Hra_vastamelu
Renaultilla on tarjolla BOSEn vastamelujärjestelmä lisävarusteena Talismaniin. Fordilla se on mondeossa Viginale varustetasossa.
- vastamelut
Kun moottori meluaa, niin renkaatkin meluavat.
Ford voi siis meluta vaikka kuinka paljon, koska se ei häiritse kuljettajaa. Kaikkea nuo amerikkalaiset keksivätkin.
- Maxswell.Smart-86
Estääkö vastameluvekotin myös puheen kuulemisen?
_Ota kartta kätteen sieltä hansikaslokerosta ja näätä Kuopio sieltä_
- Täh? Emminä kuule mittään.
_mittee?_
-Tä? Ee tästä perkele tule mittään, seesota aato tuohon niin pittää männä huastelemmaan aaton ulukopuolelle.
_Mittee? Tuuljko se heeluttelloo huulias ku en kuule mittään_ - Rengasmelu-ärsyttääk
Vastamelu (active noise control tms) taitaa pikkuhiljaa tulla markkinoille pienempiinkin autoihin. Onkohan uudessa Focuksessakin jo saatavissa, ja uudessa Civicissä...
Onko kukaan koeajanut eri valmistajien toteutuksia? Ford Edgestä (järkyttävän suuri ja ennen kaikkea liian kankea kääntymään autokatokseeni) sanottiin, että toteutus tuntuu oudolta, kun kuulee polttoaineen loiskunnan tankista. - voortit.pilaa.maiseman
Vielä kun keksisivät vastannäkösaasteen.
- rytkyn-rytkyn
Ainakin VW Golfin farkussa on jo takaosastossa kohina- ja rengasäänigeneraattori, mikä selkeästi häiritsee keskustelua autossa. Nykivä DSG lisäksi rasittaa niskanikamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450