Taas tää iho on huonona

unohda_unohdan

En koskaan saa ketään miestä tämän takia...

16

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OngelmaTämäkin

Minulla vähän sama ongelma. Tein toissa päivänä niin kovan ihonpuhdistuksen, että nenä ja posket kesii. En kehtaa lähteä juuri mihinkään. Ehkä huomenna sitten.

• OotPohjasakkaa

Et nii löydä. Miehenä sanon et on iso turnoff.

• suakaan_tuskin

kukaan haluaa, kun täällä roikut toisia arvostelemassa. Arvostelevat miehet ovat naisille turnoff. Nainen voi kyllä itse manata omaa ulkonäköään, mutta miehen ei ole syytä kommentoida mitään.

• Miespuskasta

Onko sinulla iho sairaus? Mielestäni ei ole ihokysymys, kun ihastuu ihmiseen.

• miespuskalle

Onko sulla miespuska?

• nuorena_akne

Ihminen itsessään ratkaisee loppupeleissä. Itselläni on kasvoissa aknearpia ja vieläkin välillä finnejä pukkaa, vaan ei se ole estänyt Oikeiden Miesten kiinnostumista minuun.

• lapset_itkee_koira_ulvoo

Hyi! Saatanan rupikonna tapa ittes!

• Oot kyllä ruma luonne.

• ikäopettaa

Oikea mies rakastuu luonteeseen ei ihoosi.

• Mitä se oirehtii?

• ethän_ole_raskaana

Hae lekurilta tetrasykliiniä. Se auttaa ruusufinniin jne....

• mullakinon

siksi kaikki inhoo mua. Nytkin vasen puoli naamasta turposi ihan muodottomaksi. Siltikin tiedän, että saisin juuri sen miehen jonka haluaisin. Niinkuin aina ennenkin. ;)

• korjausedelliseen

no ei sentään ihan inhoa.. en nyt niin pahan näköinen kuitenkaan ole.. hihhi

• altereg0

Ah, olen siis aina ollut tosi heikkona huonoihoisiin murusiin.
      Ollaan siis niiku samiksii etc
      Tunnustus

• ihollakin

Tuollaiset iho-ongelmat hoituu spermalla. Tiedän, että et usko, mutta takuulla kannattaa kokeilla.

• Kannattaa käydä ihotautilääkärin luona. Sieltä voi löytyä oikeita voiteita ja hyviä neuvoja iho-ongelmiin.

Kyllä se mies löytyy vielä älä sure.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe