1) Julkinen kulkuväline.. jokaisen tyhjän paikan vieressä istuu jo joku...
2) Sama tilanne, mutta et löydä sitä "ideaalista" istumapaikkaa, kuinka monta junan vaunua kävelet läpi ennen kuin tyydyt johonkin vapaaseen paikkaan, tai kävelitkö bussin perälle vaikka normaalisti et tykkää istua bussin perällä?
3) Edelleen julkisessa kulkuvälineessä... Löysit sen tyhjän paikan jonka vieressä ei vielä istu ketään, menet siihen.. mutta hetken kuluttua viereesi tulee joku ikävä ihminen, kenen vieressä et varmasti halua istua.. mitä teet?
4) Ruokala työpaikalla/koulussa, ensimmäinen päivä, etkä tunne paikalta ketään.. tähän voi myös vastata kokonaan tyhjä pöytä, mutta löytyy kaikenlaisia pöytäseurueita..
5) Koululuokka, ensimmäinen päivä, et tunne ketään vielä.. valitsetko paikan edestä, keskeltä, takaa, ikkunan viereen, oven lähelle.. vai tärkeämpää ettei viereisillä paikoilla istu vielä ketään tai istuu joku kivan näköinen ihminen?
Mihin / kenen viereen istut... ja miksi?
6
266
Vastaukset
1) Vähiten tilaa vievän viereen. Tai henkilön, jonka tiedän jäävän pian pois.
2) Menen bussin perälle tai seison sen aikaa että tulee tilaa.
3) Olen vaihtanut yöbussissa paikkaa jonkun normi oloisen henkilön viereen, kun joku joka näyttää siltä että voi voida pahoin matkan aikana on istunut viereen.
4) Varmaankin henkilön pöytään, jonka kanssa olen ollut tekemisissä alkupäivästä.
5) Edestä, missä on helpompi seurata opetusta. On myös hyvä huomioida lähellä istuvat henkilöt ryhmä-/paritöiden varalta.- vieressä
Istun aina sen viereen joka ensiksi katsoo silmiin.
- tutustuumoniin
Itse istun helpostikin jonkun viereen ja jostain kumman syystä saan monestakin ihmisestä jutteluseuraa, vaikka en edes itse aloittaisi keskustelua ja tämä on mielestäni ihan kiva, sillä tykkään keskustella monenlaisten ja monenikäisten ihmisten kanssa ihan vaarista no ei ihan ehkä vauvaan asti.
- crux
Kivannäköisten naisten viereen istumista pyrin välttämään. He ovat niin varmoja siitä että istuminen olisi kiinnostuksen merkki, että en suo heille sitä ajatusta koska minullekaan ei suoda vastaavaa.
- samma.här
Aika lailla sama ajatusmaailma itselläkin miehenä.
En halua ahdistaa naisia joten istun sen mummon tai papan viereen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329