Pitäis varmaan kohta maksaa jollekkin naiselle siitä että suostuu opettamaan minulle seksiä kun olen niin ujo etten kykene hakemaan seuraa mistään baareista. Oikein mitään muitahan seuranhakupaikkoja Suomessa ei ole paitsi joku Tinder mihin en ole liittymässä ja treffipalstat mistä niistäkin miehen on lähes mahdoton löytää mitään. Onhan niitä kaikki maksullisia treffipalstojakin mutta nekin on suurimmaksi osaksi paskaa.
En kuitenkaan haluaisi sellaista naista joka ihan ammatikseen myy seksiä vaan mielellään ehkä jotain kokeneempaa vanhempaa naista joka olisi valmis opettamaan ehkä säännöllisestikkin pientä korvausta vastaan. Terveys on myös täysin ehdoton asia sillä en halua harrastaa seksiä suojauksen kanssa. No, pelkäksi ajatukseksi taitaa tämäkin taas jäädä. Ei kuitenkaan ole ollenkaan kiva ajatus ole että koko elämä menee ohi harrastamatta seksiä ja ahdistaa koko tilanne.
Olen miettinyt jo pitkän aikaa sellaistakin että
KokematonPoju-
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657