Kaikki ihana enään vain muistoissani

Sattuu

Suksemme menivät pitempi aikaisen deittini kanssa ristiin. Anteeksi olen pyytänyt, mutta hän katkaisi yhteydenpidon.
Olen koittanut unohtaa hänet, mutta en vain pysty siihen. Enkä edes oikeastaan haluaisi unohtaa, sillä samanlaista yhteyttä ei ole ikinä kenenkään kanssa ollut.
Aamusta iltaan sitä vain odottaa, että hän lähtettäisi vaikka edes yhden snäpin.
Tiedän, että tämä on vain toiveajattelua, mutta tunteeni ovat edelleen niin vahvat, etten itselleni mitään mahda.

8

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäänautaei

Tiedän tunteen.. perseestä. Kun ihmiset voisivat olla rehellisiä ja sanoa suoraan ja saattaa asiat päätökseen. Sitä vaan odottaa kun ei enää jaksa tehdä itsestään pelleä.

• Sattuu

Tekisi mieli ottaa yhteyttä, mutta nimenomaan sitä tuntisi vain itsensä pelleksi, kun toinen ei siihen mitään kommentoi.
        Harmi, että homma kaatui vieläpä hyvin onnettomaan riitaan, jota ei olisi edes vaikea sopia. Mutta jossei toinen osapuoli halua tulla yhtään vastaan niin silloin se on mahdotonta..

• LauraLiibaLaaba

Mä niin tiedän tuon tunteen ;( Puolen vuoden suhde kariutui juuri, aivan yllättäen ja vailla mitään selityksiä. Kaikki näytti niin hyvälle. Oli suunnitelmia kesäksi, tää mies pyysi mua muuttamaan luokseen ja mulla oli jo hienoinen varmuus että tämä olisi vakaalla pohjalla.

Sitten.. Firman saunaillan jälkeen täysi hiljaisuus. Vahvasti epäilen mitä silloin on mahdollisesti tapahtunut. Mutta ei ole selkärankaa vastata viesteihin ja kertoa totuutta. Tää asia piinaa koko ajan mieltä enkä saa rauhaa. Miten onnistun tästä jatkamaan? Olen vain muutamia viestejä laittanut, pitääkö kuitenkin luovuttaa ja hyväksyä etten saa selitystä häneltä?

Lisäksi pappanikin kuoli vasta, surua siitäkin painaa. Ja huomenna alkaisi kesäloma. Ei voisi tunnelmat alempana olla :(

Kertokaa viisaammat miten pääsen tästä eteenpäin!

• hajotettu

jumakauta,toi eka osio suoraan niinkun mun elämästä. tiedän just miltä tuntuu.

• ylpeevaiylpee

Jos se toinen osapuoli ei kestä kohdata asioita? Henkinen lukko ei aukea helpolla. On helpompaa pysyä mukavuusalueella ja torjua ikävät asiat. Varmasti hän kärsii ja kierii itsesäälissä ja erilaisissa negatiivisissa tunteissa.

• LauraLiibaLaaba

Niin, olen tuotakin miettinyt. Hän halusi mennä itselleen helpompaa tietä. Luultavasti taustalla voi hyvinkin olla tunnelukko tai muunlainen kyvyttömyys ilmaista tunteita. Kiitos vastauksesta!

• miehetosaa

Varmaan akka olemassa. En usko noihin tunnelukkoihin aina jokin asia löytyy miksi suhde ei etene. Ei osaa olla rehellinen.

• Sattuu

Näköjään viikko kulunut, tuska ei ole helpottanut yhtään, päinvastoin.
      Kyllä tässä vain odottaa juhannusta, saa vetää 3 päivää niin kännissä, jottei toivottavasti tarvi hetkeen murehtia tätä asiaa.

Lisäsin pari päivää sitten instagram kuvan. Puhelimeen tuli ilmoitus, kuinka tämä ihana ihminen tykkäsi ensimmäisenä kuvastani. Muutaman minuutin päästä katsoin, ja tykkäys oli kadonnut (itseäni ei tykkäykset kiinnosta, mutta tämä vain pomppasi silmään, kun mielitietty sen teki). Halusi varmaan aluksi tykätä, mutta tajusikin, että ei voikkaan tykätä.

Ärsyttää tämä ahdistava olo. Haluaisin vain nähdä, halata ja vaihtaa edes muutaman sanan.
      Eikai se auta, kun mennä taas sänkyyn haaveilemaan, että hän olisi vieressä. ;(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe