Kukhan tilas tämän Pohjosmyrskyn Enontekiölle juuri hillan kukinta aikhan?
Pohjoismyrsky
11
273
Vastaukset
- kajekunolen
mehän sen ko itte en ehi kokoahman niin ei tarvi toisetkhan tienata
- luontokurittaa
marja jopparit saa nyt mennä itte keräämään myynti hillasa.
Eikös ne thaikku ja ukraiinalaispartiot hoida nykyisin sielläkin kaiken kaupallisen marjasadon korjuun?
Siinä lähtee sitten sivussa vähän muutakin, kun ne marjat.
Roskia vaan, meinaan....en muuta...- yöäkkämarja
No nyt kävi huonosti, totta hilla ei maistu kun pöljille, jotta eipä väliä
- vainkotimaista
Kyllä lähtee roskat mukana. Yks tuttu kaveri. Reino oli ostanut poimijalta suoraan kaksi ämpäriä puolukoita. Roskia oli ollut niin paljon että niillä oli lämmiitänyt saunan
- Röhhgy
Joo ja mie ostin kerran 5 litraa ja kaheksan hillaa löyty
- Mohoho
Mie ostin kerran yhen jänkän laiassa pillua, sain pari hillaa kaupanpäälle.
Teki muuten hyvvää - AslakNaima
Siekö jouvut maksamaan pillusta. Mulle ne naiset suorasraan maksaa ko saavat minun mellaa.
- marjatpoimittu
Joo, kysäsin tuolta Inarin puolelta samaa asiaa, eli veikö halla teiltäkin hillankukat. Meillä täällä Kainuussa Puolangalla oli viime sunnuntain vastaisena yönä 5 astetta pakkasta ja hilla kukki komiasti, mutta ei kuki enää. Mutta ei niin huonoa eikö jotain hyvääkin, ei tarvi rämpiä hillojen perässä tänä kesänä!
- Pysynkuivalamaala
Haas soli se sama syntine lantalainen joka toi sääskenki Laphin oikeitten ihmisten vaivaksi. Sillä jutullahan sitä on kläppiä pölätelty täälä iät ajat. Hillat olis hyät muhto sääsket ja lantalaiset eivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144