Tässä on kuvia naisista Israelin armeijassa. On aika hyvännäköisiä. Eikö ole?
http://www.israelvideonetwork.com/this-is-why-the-idfs-female-warriors-are-the-toughest-women-on-the-planet/
Naiset Israelin armeijassa
15
356
Vastaukset
- henkkawanderlust
Ei.
- kjhgtr4
ON. ja täs viel kauniimpiiiiii..Sexiest Hottest Beautiful Female Military soldiers Sexy Women In The Army Dangerous Girls♥♥♥♥
https://www.youtube.com/watch?v=I14eZkByQew&list=PLmb1Thl8L0Njfxp_yTz93iOvHtvlfeTuf&index=59
- eiHyväEi
Juutalaiset miehet on tosi raakoja raukkoja. Pakottavat naiset tappamaan.
- Tosiasia_toisin
Israelin viholliset ovat saaneet aikaan israelilaisten naisten asepalveluksen, toki aina on "vahvoja" naisia voinut olla myös, kuten myös naisprofeettoja.
Israelin viholliset ovat todellakin raakoja raukkoja, kuten nähdään tätä toimintaa tuolla Israelin luvatun maan ympärillä ja mereksi noita pakanakansoja kutsutaan ja sen myrskyämisestä.
Israelin miehet ja naiset ovat tosi urheita viisaasti toimiessaan noita raakoja raukkoja eli terroristeja vastaan, ja näyttää heitä riittävän myös ja erilaisia ryhmittymiä todella paljon. Terroristit käyttävät myös lapsia ja kehitysvammaisia itsemurhaiskuihin ja muihin terroritekoihin, ja johtajat elävät avustusten ja ryöstösaaliin turvin sitä omaa elämäänsä, ja voiko olla raukkamaisempia ihmisiä enää, ei mielestäni. - jössess
totuusonvoittaja kirjoitti:
Israel tarvitsee myös naiset armeijaan, koska vastus on ylivoimainen
Mutta nykysodat käydään tappokoneilla, teknisillä aseilla, ydinaseilla. Ja millä maalla onkaan tässä ylivoima? Sillä, jonka aseet ovat ylivoimaisia, kiitos USA:n.
- kalle43
No eipä kehumista, ovatkohan naisetkin ympärileikattuja?
- MikkoVE
Kauneus se on katsojan silmissä, ei noissa mitään seksikästä ainakaan ollut. Naiset tappajina on aika paha asetelma, kun lapsia pitäisi synnyttää ja sitten toisten lapsia tappaa? Näinhän se käy kun ei edes tajuta miksi vastapuoli eli palestiinalaiset ovat vihaisia, pistetään heidän syykseen se mikä on omassa silmässä, se malka tarkoitan!
- TämäOnFaktaa
Ei Israelilla olisi vihamiehiä jos se ei rääkkäisi ja kiusaisi naapureitaan ja lopettaisi keskitysleirinsä. Tosiasiahan on se että juutalaisten päämäärä on tappaa ja hävittää ja ajaa maanpakoon kaikki muslimit Israelista. Syytäköön itseään vaan.
Kuka nyt haluaisi asua muslimimaassa.
- ällähyäkbar
Ilman muslieja maailma olisi rauhallisempi.
- rauhallisempi
maailma ilman ilman muslimeja,
lopullinen ratkaisu,
maailma olisi rauhallisempi,
ilman sinunkaltaisia olioita... - ällähyakbar
rauhallisempi kirjoitti:
maailma ilman ilman muslimeja,
lopullinen ratkaisu,
maailma olisi rauhallisempi,
ilman sinunkaltaisia olioita...Häiriköin vain täällä,johtaako se mihinkään tuskin.
Ja ilman kristittyjä paljon viisaampi.
- samatsullekkin
kuvottava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686