Onko muilla kokemuksia Jackalopen törkeistä ovipalvelijoista eli portsareista. Itse olen lopettanut käymisen muuten niin hyvässä paikassa johtuen ainoastaan ovenavaajien huonosta asenteesta ja olemattomasta palvelusta. Ja kyllä, te portsarit olette meidän asiakkaiden palvelijoita.
Jackalope
10
2871
Vastaukset
,että Lahdenko Jackalopesta kysymys.
-Itse en tuohon paikkaan ryöminyt sen jälkeen kun Nuutti toimintansa lopetti. -Torvi on olohuoneeni !!!- asiakas kuitenkin
jaskan portsareilla on useimmilla asenne, että leijuvat muiden (eli asiakkaiden) yläpuolella. osaavat olla mukavia jos vain tahtovat, mutta tuntuvat katsovan nenänvartta pitkin silti. taitaa olla tosin portsareiden ammattitauti tuo ettei tajuta olevansa PALVELUammatissa. onneksi jackalopen palvelu tiskin takana on kuitenkin aina ollut erinomaista!
- kissanainen
Tästä samaisesta asiasta kirjoitin juuri jokin aika sitten:
Lahessa on yks baari/ravintola, jossa on usein todella tyly vastaanotto, vaikka ois ikää ja viel melkein selvinpäin...Oletteko törmänneet samaiseen ******* kaveriin?? - mini
Minut käännytetty kaksi kertaa ovelta siksi että olen muka juonut liikaa. maksimissaan pari siideriä molemmilla kerroilla olen ottanut. mut eipä siinä selitys paljon auta.
- On!
Itse en pääse lainkaan sisälle! Poke kehottaa vain poistumaan. Laitoin palautetta ravintolapäälikölle muttei vastannut mitään.
- kävi
Kerran kävi niin, että olin kuskina kavereiden mukana ja olimme menossa Jackaan. Noin TUNNIN ( tiedän, omaa tyhmyyttä ) jonottamisen jälkeen tuli vuoroni anella sisään tähän etuoikeutettujen? :) paratiisiin. Niin poke aukaisi oven ja katsomatta minua edes silmiin totesi, että olet ottanut liikaa, ei sisään tänään. Yritin korjata hänen käsitystään, niin vastaus oli että haluatko minkä mittaisen porttikiellon? Kyseinen paikka on ainakin minulla niin kauan boikotissa, kunnes ovihenkilökunta on vaihtunut!
- kaunotar
Eipä ole minulla mitään valittamista. Omistan
kauniin ulkonäön ja pääsen aina jonon ohi. - kerran
mitä on tullut käytyä, niin ihan asiallista porukkaa on ovella ollut. Tietysti viehkot naisimmeiset -kuten minä- saavat yleensä hyvää palvelua. ;)
Tarjoilijat ovat tosi symppiksiä! =) - fffffuck
Niillä pokeilla on se politiikka tossa sisäänpäästämisessä että kauniit naiset pääsee ilman muuta sisään,ja miehistäkin komeimmat ja trendikkäämmin pukeutuneet.muita otetaan sitten sen mukaan,miten paljon viitsitään ottaa sisälle.Esim. ite oon 30 eli aikas vanha siihen paikkaan ja aika tavallisen näköinen mies,mutta trendikäs pukeutuminen on kai auttanut kun olen aina päässyt hyvin sisään.
- ex -asikas myöskin
Tällä paikalla ja sen portsareilla on mitä ilmeisimmin todellakin varaa valita asiakkaansa ja niin he myös tekevät. Ja millä tyylillä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329