Sellainen tunne että tullaan vielä tapaamaan? Mulla oli.
Oliko sulla kaikesta huolimatta
23
808
Vastaukset
- vieläkinkyllä
haluaisin tavata
p>j - PelottaaTapaaminen
Realiteetit huomioon ottaen ei, mutta kyllä, jotenkin harhaisesti tuntuu siltä, että tapaamme joskus.
- elikösiis
enää ei tavata? tapaamiset oli siis siinä?
- sinähän
aloittaja olet mies?
- reqwrqwerqwer
Juu.
- ajattelenvainsinua
Kyllä mä ainakin haluaisin tavata erään ihanan miehen viime tapaamisesta on jo yli 2 kk.voisin halata ja enkä päästäisi irti ettei joudu hukkaan..tää on vain sinulle..
- ensinpitästietää
mitä tarkottaa toi kaikesta huolimatta?
- pittäätietää
Niin minäkin ajattelin:) Ensin pitäisi tietää, mutta kun ei ole minkäälaista edes
tapahtunut.
- TässäElämässä
En toivonut mitään sellaista kun lähdin.
Olin jo niin ihastunut, että takuulla huomasit
yritin käyttäytyä jos huomasit?
Mitä tarkoitat tapaamisella?
Luulin, että olit tyytyväinen huomasit minun poistuneen kuviosta.- vaiminne
Luulit hiukan väärin..JOS tää nyt Oli MuLle
- sivuhuomautus
Tää vois olla mun kirjoitus tolle ML:lle.
- tiedätettäminulta
Jesse Kaikuranta: Vielä yksi laulu. n-m ...
- Tottakaite
tapaatte jos teidän on määrä olla yhdessä jonain päivänä. Avaa nyt vähän miksette enää ole tekemisissä? mikset ota yhteyttä itse?
- kaikesta.huolimatta
tarkottanee että kaikki ei oo menny putkeen?
- N-M
Kyllä. Sama fiilis.
- KerroJo
Milloin? Tarkenna ap niin edistyy tapaaminen
- rewqrewq
Toivottavasti pian.
- KerroJo
Siis milloin oli tunne että tapaatte ("Oliko")
- reqwrweqrqw
KerroJo kirjoitti:
Siis milloin oli tunne että tapaatte ("Oliko")
Silloin vuosia sitten.
- Tiesinsen
Oli.
- Vastantekijä
Sinisen taivaan sateenkaaren?
Oli joskus ei enää.
- njkkkkkkkgyu
jep.mullakin oli pitkään se tunne, että "tämä ei ollut vielä tässä"...ja silloin näimmekin sattumalta useaankin otteeseen. vaan ei enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271