Onko vakavaa jos kanin kynsi irtoaa juurineen? En tiedä miksi se irtosi mutta jäljelle jäi verinen nysä (ei silti vuoda). Kaniltani on aiemminkin irronnut kynsi eikä se ole juurikaan takaisin kasvanut. Ikää on jo 9 vuotta, voiko vanhuus haurastuttaa kynsiä? Kiitos jo etukäteen vastauksista
Kanin kynsi irtosi juurineen
iiwistelijä
2
3073
Vastaukset
- Luppiis
Mun kanilta on kans pudonnut se etutassun alakynsi😶 Leikkasin kynsiä ja ihmettelin et missä ihmeessä se on niin oli pudonnut. Onkohan vaarallista? Mun kani on vähän yli vuoden vanha
- Mariakatariinaaw
Ei oo vakavaa minun kanilt lähti joka kuukaus kynsiä juurinee, kuoli valitettavasti 20.6 ja oli vasta 2,5v jos haluutte menkää lukee sen tarina instast käyttäjält aurinkovillantytti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670