Youtube-kanava, jossa hyviä UFO-videoita

secureteam

16

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska__

Täytyy uskkoo, ko juutuupissa julkaistahan !

• ammuuammuu

Juu,juutuupissa kaikki on totta.Jopa lentävät lehmätkin!

• tuubitetaan

Läppärin kun laittaa sängyn päätyyn, niin voi samalla katsella ufovideoita kun lykkii takaapäin äitiään. Sehän se on ufouskovan nirvana.

• Mieli_ja_kuvitus

On siellä isis videoitakin. Sama taho niitä sinne panee.

• kokoelmanomistaja

Jos yksikin ufovideo on aito ja siinä esiintyy selkeä objekti joka suurella todennäköisyydellä ei ole maasta niin se on siinä. Noin 15 olen löytänyt sellaisia ja tehnyt taustatyöt huolella. Lukenut kaikki skeptisetkin selitelmät niistä myös eri näkökantojen bongaamiseksi. Siinä kuluu usein kokonainen nessupaketti kun useimmiten naurattaa skepujen tahattoman tragikoomiset selitykset. Spede Pasanen oli tahallaan ja luonnostaan hauska. Skepuspedet onnistuvat hauskuuttamaan vain tahattomasti.

• Riemua.riittää

Ufovideot ne vasta hauskoja ovat.Niitä seuratessa ja hörheliinien innokkaita kommenteja kuunnellessa ei voi kuin nauraa.

Sitä paitsi hörheliinit ovat vuosien varrella kehittäneet oman huumorinsa,jota he itse tosin eivät sisäistä huumoriksi.

Eli kyseessä on totinen huumori.Juuri se,etteivät hörheliinit sisäistä sitä huumoriksi,
        tekee mm.ufovideoista todella hauskoja.

• Yrjö.A

Mitäs mieltä nimim. "kokoelmanomistaja" on ufotutkimuksen Grand Old Man in,
        George Adamskin lautaskirjan kuvituksesta. Kuluiko niitä tutkiessa nessupaketteja nauramiseen vai itkemiseen ?

• kokoelmanomistaja
        Yrjö.A kirjoitti:

Mitäs mieltä nimim. "kokoelmanomistaja" on ufotutkimuksen Grand Old Man in,
        George Adamskin lautaskirjan kuvituksesta. Kuluiko niitä tutkiessa nessupaketteja nauramiseen vai itkemiseen ?

En lue mitään epäselvää epävarmaa hömppää. En tiedä edes kuka on Adamski. Minä tutkin vain ufotapauksia.

• TodellaPöyristyttävää

Pöyristyttävää!!!!!

Et siis tunne ufotutkimuksen Grand Old Man'in lautaskirjoja etkä niiden kuvituksia?

Hyi hyi sentään,nyt saat mennä nurkkaan häpeämään!

Siellä sinun pitää syvästi katuman ja häpeissäsi miettimän sitä,että miksi olet turvautunut pelkkään juutuupista löytyvään hömppään!

• Pen_Jimmiston

Nimim. "kokoelmanomistaja" kirjoitti:
        "Skepuspedet onnistuvat hauskuuttamaan vain tahattomasti"
        ----------------------------------------------------------------------
        Näin juuri asia on !
        Ufoista vitsiä vääntävät ufoskeptikot onnistuvat vain harvoin, koska parhaiten tunnetut ufovitsit ovat niin laajalti tunnettu ja ufohörhöjen niin vahvasti tosiksi uskomat :

ROSWELL-SADUN KÄRKITRANSISTORI JA RENDLESHAM-SADUN HIEROGLYFIT JA BINÄÄRIKOODIT , SEKÄ VILJAPELTOKUVIOITA METEORIITTIPÖLYN AVULLA TEHTAILEVAT ULKOAVARUUDELLISET TEKOÄLYROBOTIT !!!
        EDELLÄ MAINITTUJEN HUUMORIA ON VAIKEA YLITTÄÄ !!!

• TääOnNiinIn
        Pen_Jimmiston kirjoitti:

Nimim. "kokoelmanomistaja" kirjoitti:
        "Skepuspedet onnistuvat hauskuuttamaan vain tahattomasti"
        ----------------------------------------------------------------------
        Näin juuri asia on !
        Ufoista vitsiä vääntävät ufoskeptikot onnistuvat vain harvoin, koska parhaiten tunnetut ufovitsit ovat niin laajalti tunnettu ja ufohörhöjen niin vahvasti tosiksi uskomat :

ROSWELL-SADUN KÄRKITRANSISTORI JA RENDLESHAM-SADUN HIEROGLYFIT JA BINÄÄRIKOODIT , SEKÄ VILJAPELTOKUVIOITA METEORIITTIPÖLYN AVULLA TEHTAILEVAT ULKOAVARUUDELLISET TEKOÄLYROBOTIT !!!
        EDELLÄ MAINITTUJEN HUUMORIA ON VAIKEA YLITTÄÄ !!!

Ihanaa. Hellakoukku on poissa ja Varaktori saa taas esittää asiansa vapaasti. Tätä olen odottanut jo melkein viikon. Kiitos ja kunnia. Ihanaa.

• Fairy.Dust
        TääOnNiinIn kirjoitti:

Ihanaa. Hellakoukku on poissa ja Varaktori saa taas esittää asiansa vapaasti. Tätä olen odottanut jo melkein viikon. Kiitos ja kunnia. Ihanaa.

Vaan varaktofobi se ei poistu palstalta milloinkaan. Toiseksen, vaikka tuo tuskin on varaktorin näppikseltä peräisin ,niin hellakoukun paskapuheet eivät ole koskaan estäneet ketään esittämästä asioitaan vapaasti.

Tekoälyrobotit pöllyttämässä meteoriittipölyä pellolla, oli kyllä legendaarisen pälli "teoria" jolle kyllä naurettiin laajaltikin, kiitos siitä kevennyksestä hellikselle.

• Fairy.Dust kirjoitti:

Vaan varaktofobi se ei poistu palstalta milloinkaan. Toiseksen, vaikka tuo tuskin on varaktorin näppikseltä peräisin ,niin hellakoukun paskapuheet eivät ole koskaan estäneet ketään esittämästä asioitaan vapaasti.

Tekoälyrobotit pöllyttämässä meteoriittipölyä pellolla, oli kyllä legendaarisen pälli "teoria" jolle kyllä naurettiin laajaltikin, kiitos siitä kevennyksestä hellikselle.

Ei ole minun kirjoittamaani. Minä kirjoittelen tällä rekisteröidyllä VCO nimimerkillä joten kirjoitukseni on helppo löytää. Totta tuo sinällään on mitä Pen_Jimmiston tuossa kirjoittaa, mutta minä esittäisin saman asian hieman toisella tapaa.

• Fairy.Dust
        VCO kirjoitti:

Ei ole minun kirjoittamaani. Minä kirjoittelen tällä rekisteröidyllä VCO nimimerkillä joten kirjoitukseni on helppo löytää. Totta tuo sinällään on mitä Pen_Jimmiston tuossa kirjoittaa, mutta minä esittäisin saman asian hieman toisella tapaa.

Joo, en varsinaisesti epäillytkään että olisi kirjoittamaasi. Se vaan on niin, että jos vaikkapa minä kirjoitan asian ehdottomassa muodossa, "Ei ole varaktorin kirjoittama" niin tuo foobikko pitää sitä todisteena siitä että minä olen sinä tai vähintään joku "apostoli". Sekaisinhan se on kuin yliviritetty käkikello, kukkuutikukkuu...

• sivustaseuraajam
        Fairy.Dust kirjoitti:

Joo, en varsinaisesti epäillytkään että olisi kirjoittamaasi. Se vaan on niin, että jos vaikkapa minä kirjoitan asian ehdottomassa muodossa, "Ei ole varaktorin kirjoittama" niin tuo foobikko pitää sitä todisteena siitä että minä olen sinä tai vähintään joku "apostoli". Sekaisinhan se on kuin yliviritetty käkikello, kukkuutikukkuu...

Upea monologi. Etpä pysty uudestaan? ...Tai no... Kyllä sä pystyt. Se oli mainio pläjäys missä kerroit ettei koko maailmassa ole kompetenssia taistella varaktoria vastaan, koska maailman parhaat asiantuntijat ovat samaa mieltä varaktorin kanssa. Vesi vuotaa silmistä edelleen. Hellakoukku on aivan eri levelillä sinun kanssasi. Siellä minne et koskaan pääse.

• TvCd-tyttöPooka

aloitit ihan,,, mikä toi youtuuppi on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe