Niin on, miltä näyttää:
http://www.warkaudenlehti.fi/juttu/hutiloinniksi-meni/
Tunarit suunnittelevat Leppäkirkon tulevaisuutta! (näkemiin tämä kylä; kiintiö täysi)
Ja johan tuo asukalukukin putosi alle 10.000! Tarjoaako kunta kahvit ja täytekakkua asukkailleen; juhlimisen aihetta? Vai vaihdetaanko miehiä ja tarvittaessa naisia?
Oivallinen analyysi WL-toimittajalta
7
219
Vastaukset
- ukkokirkonmäeltä
Leppävirralla on " tekemisen meininki ". Hanke pystyyn, poliittinen keskustelu ja päätöksen teko. Ei vatulointia, tarkka harkinta ja toimeksi.
Kunnalla on pätevät virkamiehet ja työntekijät, joita ei ole valittu poliittisin perustein ohi julkisen hakumenettelyn. Ei ole syytä vaihtaa. Miten Varkaudessa?
Palkkakähmintää kunnan korkeimmissa viroissa ei ole esiintynyt, työmoraali on korkealla. Miten liennee naapurikunnassa?- Kuntanousuun
Kuntalaiset ovat äänestäneet ketkä asioista päättää, se siitä. Työmoraali on joillakin kunnan työtekijöillä aivan muuta kuin korkealla. Jokainen tunnistakoon itsensä mihin kuuluu.
- nro_9992-lähtijä
Joopa, joo! Kirjoituksesi on kai provo? Hanke pystyyn, vaikka ei ole tarvetta?
Ei kunnan virkamiehet ja naiset voi olla päteviä, jos ovat lukutaidottomia!
Meinataan tehdä eli vatuloida ?
Sutta ja sekundaa eli tamperelaisittain haamaa!
Naapurikunnille on omat sivustonsa! - keijo1234576
Vittu siellä mitään oo, pelkkää savolaista kyttäämistä. Olen seurannut tilannetta pari vuotta.
Toivottavasti nuoriso edes muuttuisi, 75% jotenkin vammasia tai ontuu.
Joka toinen vastaantulija ihmeellinen, ettekö itse huomaa.(kuka huomais)
Ajattelemattomia kusipäitä tai sitten ollaan vaan ja ihmetellään.
Ei tuonne maan osaan saa kuin sosiaalirahoja kulumaan.
Ei tuolta ainakaan Suomea ylöa nosteta.
Käykää joskus muualla Suomessa.
Lisääntyykö savolaiset sukulaiset keskenään?
Itä-Suomi ja Lappi pitäisi antaa venälälisille, säästyis energiaa. - keijo1234576
Niin vielä, moni Lepikällä yrittää itestään henkeä pois, surkein tulokin.
Jos sitä haluaa se varmasti onnistuu, vai onko huomion hakua?
Mulle matikan opettaja sanoi, että jos haluaa huomiota laita joku vilkku päähän, esim.
keltainen työmaavilkku.- keijoanneliensiorvokki
Keijo1234567 on tainnut käydä koulua 70-luvulla silloin peruskoulun tarkoitus oli tasapäistää kaikki samaan muottiin,omien aivojen käyttö ei ollut sallittua ja joukosta ei saanut erottua nyt on sitten maa täynnä näitä saatanan Keijoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635