Olis mahtavaa nussia vanhempaa naistaa ja päästää mällit tupaan ;).
vanhempaa naista
3
78
Vastaukset
- Iloapilluun
Olen se saava osapuoli ja onnekkaassa asemassa, kun puolisoni lisäksi (tai puolisoa pyydän nykyään melkein joka kerta käyttämään kumia) kolme varattua miestä, yksi nuorempi ja kaksi vanhempaa, kaikilla suuri kulli, jotka siementävät minut aina, kun tavataan!!
- Iloapilluun
Luulenpa, että tämä kattaus on nyt oikein hyvä!
Kaikki miehet ihanan erilaisia! Ehkä urheilullisuus tosin yhdistää heitä kaikkia. Kaikki timmissä kunnossa panemaan - kunnon voimaa ja kovuutta, kun kunnolla paukuttavat!
Itse olen erittäin naisellinen ja sopivan kurvikas ja pyöreä - kaikkien näiden herrojen mieleen! Pillukin tiukka ja kostuu nopeasti!
Uuuhh, se näky ja tunne, kun spermalasti ryöpsähtää ulos tiukasta pillusta!!
Upeinta tietysti olisi saada kaikilta kolmelta mieheltä spermat syvälle pilluun peräkkäin!! Spermaa vain juoksisi ulos solkenaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351