http://tieku.fi/maailmankaikkeus/musta-aukko/tutkijat-havaitsivat-painovoima-aallot-toisen-kerran?utm_source=nb&utm_medium=email&utm_campaign=ill_fi_2016_6_21_women_nonabo&utm_content=artikel&cxense_hash=944d51675d6b1feb53f5f9b73650553bfcb58da6
Painovoima-aaltojen säännönmukaisuus ja mieleön pitkäkestoisuus vakaana on mitä selkein osoitus ihan jostakin muusta kuin hallitsemattomasta alkuräjähdyksestä.
Kyllä nyt jokainen selväjärkinen tajuaa että kyse on koko ajan ollut hallitusta tarkoituksellisesta luomisesta kuten Albert Einstinkin tajusi jo hyvin varhaisessa vaiheessa kosmosteorioitaan tutkiessaan.
---Mustista aukoista puhuminen tässä yhteydessä on tietenkin tuon lehtiartikkelin varmojen sanojen vastaisesti edelleenkin täysin tuulesta temmattua höpinää muttaa media nyt on aina evokeille puhellessaan syöttänyt todellisten tutkimustulosten ohessa aika lailla paskhaa sillä siten artikkeleista tulee kiintoisampia herkkäuskoisia ajatellen.
Ja itse asiassa kun Albertia ajatellaan niin hänhän sai ajatuksen suhteellisuusteoriansa kehittelemiseen siitä ajatuksesta että jospa aineellisella kaikkeudella on sittenkin hallittu alku, kuten Raamattu sanoo. Ja olihan sillä, tietenkin, mutta siis hallittu. Missään ei ole ikinä havaittu tuloksellisesti ja todistetusti sellaista että alkukaaoksesta syntyi vähitellen tämä nykyinen äärettömän upeasti toimiva kosmos sattuman tuloksena.
Rolex on jonkun tekemä. Kosmos mijoonakertaisesti Rolexina on tietenkin ilman aivopieremisiä jonkun tekemä.
Genesis se vaan vahvistuu kun tiede edistyy
3
79
Vastaukset
- Älä.viitsi.valehdella
"Ja itse asiassa kun Albertia ajatellaan niin hänhän sai ajatuksen suhteellisuusteoriansa kehittelemiseen siitä ajatuksesta että jospa aineellisella kaikkeudella on sittenkin hallittu alku, kuten Raamattu sanoo."
Ei saanut. Einstein uskoi suhtista kehittäessään staattiseen avaruuteen ja juuri siksi lisäsi kosmisen vakion, kun avaruus ilman sitä joko laajenisi tai supistuisi.
Alkukaaoksesta on usein havainnoitu ja mitattu todiste kosmisessa taustasäteilyssä ja sen säteilyn poikkeamat ovat tarkasti sen suuruisia, että ne mahdollistivat galaksien ja galaksiryhmien synnyn.
Gravitaatioaallot, joita on havaittu, johtuvat juuri mustien aukkojen törmäilyistä. Mikään muu ei selitä niitä.
Painovoima-aalto etenee avaruudessa kuten valo. Miksi se ei pysyisi vakaana? Toki samaa painovoima-aaltoa et voi mitata uudelleen, jos sitä vakaudella tarkoitit.
Juttusi oli siis alusta loppuun itse keksimääsi fuulaa varsinaista tiedeuutisen ydintä lukuun ottamatta. - Pruut
Kosmos sai alkunsa Pirun pieraisusta. Tämä on Ainoa Oikea Luomisoppi (AOL). Näin kaikella oli hallittu alku. Todisteena tästä AOLista ovat paskahiukkaset, joita on hihhuleitten aivoissa.
Kiitos. Tämä oli oikein hieno esimerkki kreationistisesta todisteiden valikoinnista: en usko mustiin aukkoihin, mutta luotan yhteen niistä tehtyyn havaintoon, koska kuvittelen sen tukevan uskoani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999