Mikä paperit tarvitaan jos ajon muuttaa jenkkeihin. Onko vaikea sada työtä kun englanti ei ole täydellinen. Olen duunari, pitäkö hakea työlupaa?
Muutto USA
lähtöSuomesta
3
179
Vastaukset
- täälläjovuosia
On hankalaa muttei mahdotonta. Kielitaito on hyvästä mutta huonollakin pärjää. Täällä on niin paljon erimaista tulleita jotka puhuvat englantia vähän niin kuin sinne suuntaan. Suosittelen osallistumaan Green card lotteryyn
- Kfkfkkkk
Pitää hakea työlupa jo Suomesta käsin. Tunnen monia, joilla meni 5-10 vuotta saada tarpeelliset paperit. Kysy lisää suurlähetystöstä.
- loppasuusika
Eipä näy suomenkielesikään olevan alakoulutasoa parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615