Suomen kaunein kunta

Veseli

Olemme vierailemassa Leppävirralla. Olkaa ylpeitä, saatte asua yhdessä Suomen kauneimmista kunnista,

11

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyydit

Eipä ole Vesseli paljon matkustellut, vai onko sinulla kämppä tai tontti myynnissä.

• åäåäåäiiu

Pilalle menevåt vehmaat kunnaat jos

• muuallemuuttanut

Samaa mieltä aloittajan kanssa , kaunista on Leppävirralla.

• R-inkeli-R5

Poikkesimme hallituksen kanssa Leppävirralla. Edellisestä kerrasta lienee jo 40 vuotta. Hienoa seutua. Tarkoitus oli käydä vesileppiksessä syömässä, mutta tarjolla ollut sapuska ei mielyttänyt. Ravintola Unnukka(?) oli se, missä söimme ja sapuskan hinta/laatu oli ok. Kirkolla oli pätevät oppaat.

• hyvaa_jatkoa_kaikille

Leppävirta ei ole tänään sitä mitä se oli joskus. Mutta niinhän on käynyt muillekin kirkonkylille, moni nuori on lähtenyt työn perässä, mutta onneksi joku on uskaltautunut takaisinkin paluumuuttajana. Palveluthan ovat melkoisen hyvät ja seutu on kaunis joten mikäpä on perheen kanssa elää ja asua. Ja kuntalaisethan voivat itsekin osallistua ja tehdä ehdotuksia palvelujen parantamiseksi jos jokin asia harmittaa (esim. kunnan palautesivut). Ajatellaan positiivisesti ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikö :)

• leppavirralta_lahtoisin

... jatkan vielä edellistä viestiä...Olen sitä mieltä, että Leppävirralla on vaikea löytää siistiä, hyvää ruokapaikkaa. Jos ruoka onkin hyvää, niin puitteet ovat joskus tai monesti savuiset tai muuten vastenmieliset. Vesileppiskään ei ole lähestulkoonkaan sen tasoinen kuin Leppäkerttu aikoinaan. Puhun nyt viihteestä ja ruoasta myös. Pankaapa korvan taa. Kaikella kunnioituksella :)

• KJ86

Ruokailemaan Mamasiin, www.ravintolamammas.net

• virranviemää

Kaunis on paikka, ei käy kieltäminen mutta 99% asukkaista pilaa koko kylän!!!!

• Y-chromosome

Y-kromosomi:

"Y-kromosomi on kooltaan vain murto-osan X-kromosomin koosta ja näin ollen se ei sisällä yhtä paljon geenejä kuin x-kromosomi. Ne geenit, joita Y-kromosomi sisältää liittyvät lähinnä sukupuolen kehittymiseen, kun taas X-kromosomi sisältää useita kehitykseen ja toimintakykyyn vaikuttavia geenejä."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolikromosomi

"Vain isältä pojalle periytyvän Y-kromosomin avulla tutkittavissa isälinjoissa on nähtävissä suomalaisten itäisyys: noin 60 % suomalaismiehistä kuuluu haploryhmään (isälinjaan) N1c (entinen N3, entinen Hg16). Tämä isälinja on yleinen koko pohjoisessa Euraasiassa, ja vielä balteilla sen esiintymistiheys (frekvenssi) on yli 40 %, mutta Skandinaviassa (saamelaisia lukuun ottamatta) ja Puolassa sen pitoisuus on jo huomattavasti pienempi. Pohjois-Savossa tämän isälinjan esiintymistiheys on lähes 80 %, ja yhtä korkeita lukemia on saatu Itä-Siperian turkinsukuisilta jakuuteilta (saha)"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalaisten_alkuperä

• Leppävirtalainen

Hyvä on täällä olla. Pieni on kirkonkylä, kaikki tarpeellinen lähellä.
      Palvelut toimii ja hyvä on olla. On tietenkin parannettavaa mutta missäpä ei olisi.
      Jos ison kirkon palvelut kiinnostaa niin sitten Kuopioon ja takas.
      Olen itse asunut täällä lähes neljä vuotta ja pakko sanoa että hyvä on Leppävirta elää jo olla. Ylpeä olen piskuisesta kotikunnastani.

• laipiokiinni

Miksi Leppävirtalais pojan suussa maistuu veri ?
      Koska isän mulkku maistuu verelle ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60