En ole vielä kertonut kenellekään läheiselleni että jäin työkyvyttömyyseläkkeelle jos viime syksynä enkä ole tehny päivääkään töitä vuoden 2014 jälkeen jolloin jäin kuntoutustuelle.
Jäin salaa eläkkeelle
atm30
2
343
Vastaukset
- nbnbbbbbbb
Voi voi.. Ei tuo vielä mitään tarkoita. Kyllä sua kaikin tavoin yritetään vielä ajan myötä kuntouttaa, lähetetään kuntoutustutkimuksiin, työkokeiluun tms. Jos et ole ollut useasti psyk. sairaalassa, niin ikuiselle eläkkeelle et helpolla pääse moneen, moneen vuoteen. Ei kannata kertoa kenellekään mitään, korkeintaan parille luotettavalle ystävälle.
Onnittelut ,jos vaan eläkkeesi on riitävä, Eläkkeellä on aikaa tuhlata säästöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398