Minulla tinnitus alkoi herättyäni yöllä siihen, että itikka pörräsi korvani päällä. sain itikan tapettua, mutta itikan pörräämisen kaltainen ääni jäi korvaan ja nyt noin vuorokauden jälkeen se on lähes samallainen. Onko joillain muilla samankaltaisia oireita tai apua siihen? Onko tämän aiheuttama tinnitus ohimenevää. Kyse on siis yhdestä korvasta. Minulle tehtiin vahanpoisto korvaan, joten voiko vaikun aiheuttaman tinnituksen oireet kadota vähän myöhemmin? Minulla on vaikun kanssa ollut ongelmia muulloinkin. Entä korvan alipaine? Voisiko se aiheuttaa tällaista? Minulla on korvan alipainetta ja tärykalvo ei liikkunut kunnolla lääkärin sanoin. Ääni katoaa silloin tällöin ja on epätasaista, sekä se on voimakkaampaa ja hiljaisempaa. Onko näillä tiedoilla tämä ohimenevää vai jotain vakavampaa? Minua hermostuttaa tämä suuresti. Olkaa kilttejä ja kertokaa.
Ohimenevä tinnitus?
huolestunutnuori1
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450