Kuulostaako tämä järkevältä ja onko tämä tieteellisesti mahdollista? Jos tänne vaikka eksyisi joku joka tietäisi minua aiheesta enemmän.
Siis, onko mahdollista, että sisarukset (poika ja tyttö) sairastavat molemmat geneettisesti periytyvää sairautta, joskin eri siis.
Pojalla hemofilia ja tytöllä ehlers-danlos?
Kuulostaako tämä järkevältä?
4
177
Vastaukset
- septikko-
Luultavasti teoriassa mahdollista, mutta samaan perheeseen kummankin osuminen on äärimmäisen epätodennäköistä.
- alskf94
On teoriassa mahdollista, nuohan ovat toisistaan riippumattomia geneettisiä poikkeamia. Toinen ei siis sulje toisen mahdollisuutta pois. On kuitenkin äärimmäisen epätodennäköistä, että saman perheen lapsilta löytyisi molemmat, sillä kumpikin on harvinainen sairaus.
- Kuppa
Mutta kun sivusto oli tarkoitettu KIRJALLISUUDELLE...
- aloittelevakirjailija
No, kirjallisuudesta tässä on kyse, sillä aloittaja haluaa muiden mielipiteitä siitä, onko hänen ajatuksensa uskottava ja toimiva.
Taustatyöt kannattaa aina tehdä huolella, eikä siinä ole mitään väärää, että kysyy muiden (sellaisten, jotka kaiketikin ymmärtävät asiasta jotakin) kommentteja ideastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820