Tulevaisuus olkoon hautuumaa
Minä valjastan lapseni murhaamaan itsensä.
Kaikki tiet vievät helvettiin.
Kuljet ympyrässä tahdot potkia jokaista
vastaan tulevaa ,raiskata ja paloitella.
Tällä menolla et saa kiimaista pillua.
Kiusatkaa tuo lapsi hengiltä.
Hänestä näkee että elämä on turhaa.
Tahdot olla niin huumeissa että siitä syntyy
tekosyy vaimo kuristaa.
Minä toivon asijoita joita en aina tiedosta.
Tahdon nytkin että joku tulee ovesta sisään ja
minut kuristaa.
Tulevaisuus olkoon hautuumaa.
Joku sinut paloittelee ja tunkee
pakastimeen ja ruokkii sinulla
saatanaansa(puhetta)
On mukava neuloja työntää herkkiin osiin.
Tönkiä hautoja hautausmaalla ja nussia
mätiä pilluja siellä.
Tunteet on tyhmyyttä.
Sun raamattus ei kelpaa mulle edes paskapaperiksi.
Verinen äiti huutaa menkää lapset kiltisti nukkumaan
isänne mua vain hakkaa taas.
Kukaan ei kysy miltä isältä tuntuu kun hän
perheensä paljainkäsin teurasti.
Mun tekemä sanoitus,onko hyvä.
Tulevaisuus olkoon hautuumaa (K18) !
8
622
Vastaukset
- angst
Todella huono. Jos noin ahistaa, niin mee mieluummin vaikka sinne hautuumaalle haudankaivajaksi kunnon RUUMIILLISEEN työhön.
- J.Ristus
..IHAN VITUN HYVÄ! Tee vielä kunnon melodia ja rääkäse tuo ralli levylle. Tulee varma hitti....
- Rausku
Vähän tuollaista aiheesta toiseen heittelehtivää, kaunaista murahtelua. Hyviä aineksia kylläkin... Mutta jää vähän sellainen "kaikki on paskaa" -teiniangsti mieleen.
"Kaikki tiet vievät helvettiin" on kyllä hyvvältä kuulostava slogan :)- bhjvhb
[Mutta jää vähän sellainen "kaikki on paskaa" -teiniangsti mieleen.]
Ironia,sarkasmi ja musta huumori siitä ainakin
tulee mieleen,eli et oo tajunnut,perkele. - Rausku
bhjvhb kirjoitti:
[Mutta jää vähän sellainen "kaikki on paskaa" -teiniangsti mieleen.]
Ironia,sarkasmi ja musta huumori siitä ainakin
tulee mieleen,eli et oo tajunnut,perkele.Niin, kieltämättä en tajunnut kyseistä näkökulmaa. Tietyllä esitystavalla siitä saisi hauskan itseironisen repäisyn.
- kuolemanvakava
...vittu PARAS!
- hgh
ookko saatana palvoja. eikö sun päässäs liiku mitään muuta kun kuolema ryppö ja helevetti
Moi tuo sun kirjoitus oli helvetin hyvä ja mielen kiintoinen luettava. Kirjoita vaikka seuraava tarina kauhujen yön hautuumaasta jossa vainajat ja saatana liikkuvat yön tunteina pimeydessä tuoden eläväisille ja imeväis ikäisillä kauhun hetkiä. :) Tv:Zake.K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154