Jatkatko mies suhdetta

Katariina 42v

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Yhteistä tekemistä on paljon ja rakkauselämäkin on todella ihanaa. Emme ole enää kumpikaan ihan nuoria - minä 42, mies 46- eli meillä kuitenkin elämää muutakin takana molemmilla.
Nyt kuitenkin ilman mitään syytä, mies ei olekaan varma uskaltaako seurustella kanssani, jos vaikka suhteemme päättyykin huonosti ja hän loukkaa minua.
Viimeisen viikon aikana ei ole paljon tapailtu.Puhelimessa minua on ollut vastassa jäätävä ääni joka kertoo rakastavansa minua.
Tänään lähettämääni tekstiviestiin sain vastauksen että haluaa nyt tänään olla rauhassa ja ihan hiljaa. En siis soittanut.
Kertokaa mulle miehet, jos te toimitte näin, tarkoittaako se, että suhde on loppu ?
Mikä estää sanomasta asiaa reilusti?

24

2329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat menossa 39v

Huomasin jo kauan aikaa sitten ettei se vaan ole suhde. Seksi sujui, voi luoja, parasta ikinä. Mutta voi voi kun olisi pitänyt sitoutua minuun, kunnioittaa, arvostaa. Ei vaan, ei.

Jos ei sitoudu, jos ei kunnioita, ikävä kyllä, ei ole tulevaisuutta.

Älä ota takaisin kun anelee. Minä olen siinä vaiheessa.

Voimia sinulle.

• Jätetty?

Olen nainen ja suhteessa ikäisesi miehen kanssa, itse olen paljon nuorempi. Et ehkä kaipaa vastaustani, mutta haluan kirjoittaa sinulle.

Meillä on takana pidempi suhde kuin teillä ja silti vähän aikaa sitten putkahti ilmoille samanlainen tilanne. Mies muuttui ihan hetkessä ja sanoi, ettei tiedä mitä haluaa.
      Sain paljon neuvoja täältä, mutta paras neuvo oli kuunnella sisintään. Rakastamani mies sanoi minulle haluavansa olla yksin ja tunsin selvästi hänen todella tarkoittavan sitä. Olenkin nyt antanut hänen olla täysin yksikseen häiritsemättä häntä viesteillä tai puheluilla. Olin aivan puolikuollut, sillä olin varma, että tämä on loppumme. Rakastan häntä valtavasti.

Tänään kuitenkin monen viikon jälkeen näin jotain ihanaa. Näin rakkaani ja vietin hänen kanssaan uskomattoman päivän. Näin hänen hymyilevän ja hänen silmänsä kuvastivat pelkkää rakkautta, mikä on ollut hukassa pitkään. Lisäksi hän kutsui minut risteilylle kanssaan..aivan kun olisi kuullut sisäisen toiveeni. Olen leijunut koko illan pilvissä. Ehkä vielä tipun täältä, mutta nyt tuntuu hyvälle.

Anna miehelle aikaa. Se on parasta, mitä voit hänelle antaa. Hän tulee kyllä luoksesi, jos on tullakseen. Tiedän kuinka kammottava neuvo tämä on, mutta luota hänen rakkauteensa. En ole mitään itse niin pelännyt kuin "laskea irti", mutta tällä hetkellä se on parasta, mitä olen tehnyt.
      Olo on kuin hyppäisi tyhjän päälle, mutta usko ja luota. Aika näyttää.

• olette

Nämä on miehiä, jotka ovat varattuja tai heillä on monta hoitoa samaan aikaan. Mikään ei lopulta pidä. Nämä "haluan olla yksin" ovat sitä kun he ovat toisten naisten kanssa.

• Jätetty?
        olette kirjoitti:

Nämä on miehiä, jotka ovat varattuja tai heillä on monta hoitoa samaan aikaan. Mikään ei lopulta pidä. Nämä "haluan olla yksin" ovat sitä kun he ovat toisten naisten kanssa.

..tyypiltä, joka ei tunne kyseisiä ihmisiä lainkaan.
        Itse en ole koskaan ollut uskollisemmasta päästä ja tiedän kuinka kuvio toimii. Omalla kohdallani mies ei ole varattu eikä minua ainakaan vielä ole petetty..tässä suhteessa.

Hyvä suhde toimii luottamalla ja uskomalla, sellaista sinä et koskaan tule saamaan. Anna edes yksi hyvä syy miksi toiseen ei kannattaisi luottaa? Enemmän siitä saa kun kaiken epäilystä..been there..

• Katariina 42v

meilläkin kävisi noin. Kiitos sinulle rohkaisevasta viestistäsi. Ihanaa ja lohduttavaa kuulla, että joskus asiat kääntyvät vielä parempaankin suuntaan eikä niin, että kaikki on mennyttä kerta heitolla.
        Olen onnellinen puolestasi ja toivon, että meilläkin tämä jatkuisi vielä....

• Jätetty?
        Katariina 42v kirjoitti:

meilläkin kävisi noin. Kiitos sinulle rohkaisevasta viestistäsi. Ihanaa ja lohduttavaa kuulla, että joskus asiat kääntyvät vielä parempaankin suuntaan eikä niin, että kaikki on mennyttä kerta heitolla.
        Olen onnellinen puolestasi ja toivon, että meilläkin tämä jatkuisi vielä....

Sen verran sinulle vielä, ystäväni, että en todellakaan tiedä vieläkään onko tällä meidän suhteellamme mitään tulevaisuutta. Mutta..

Halusin vain sanoa sinulle, että luota ja usko itseesi. Keskity omiin tunteisiisi ja katso mitä sisälläsi on. Jos rakastat, niin rakasta rauhassa. Eihän se ole vaihtokauppa, että rakastat jos hänkin rakastaa sinua. Veikkaan, että rakastat häntä siitä huolimatta, mitä hän tekee. Tunnet mitä tunnet ja nyt ei ole vielä aika surra eikä panikoida.

Ei nämä asiat helppoja ole. Joskus sitä saa jakaa elämänsä sen kanssa, ketä eniten rakastaa. Joskus sitä jää rakkautensa kanssa yksin. Yritä jaksaa siellä ja anna ajan kulua =)

• Nainen42

Asutteko samalla paikkakunnalla? Onko hän varmasti vapaa, oletko ollut hänen kotonaan? Ettei vain olisi muita hoitoja?

• häiritsisi

jos ihminen kertoo että haluaa olla rauhassa,sitä pitää kunnioittaa!Pitää miettiä sitten itse jatkaako jos hän ottaa yhteyttä,mutta kaiken varalta ei kannata olla kellekkään.

• Katariina 42v

samalla paikkakunnalla, vaikkei lähelläkään toisiamme. Olen ihan varma, ettei miehellä ole toista naista. Olen ylipäätään hänen elämässään 3.naissuhde.......

• ripustautunut

Olisitkohan rakastumisen huumassa vaatinut jatkuvaa yhdessäoloa. Tekstaillut joka päivä monta kertaa, soitellut, halunnut tavata aina kun mahdollista eli edennyt liian nopeasti. Se todella ahdistaa, omat asiat tulee hoidettua huonosti, kun on jatkuva huono omatunto, jos ei noudata sinun tahtoasi tavata. Mitä pari kuukautta on sinun elämässäsi, jos vaikka antaisit toisen hengähtää, mene vaikka virkkaamaan kaverillesi jonain iltana, voisi helpottaa tätä miestä suunnattomasti, kun saa olla rauhassa ja sitten se ikäväkin saapuu.
      Parisuhteen rakentaminen on pienin askelin etenemistä eikä toisen rakastamista ahdistavasti.

• Katariina 42v

niitä viestejä on lähetelty puolin ja toisin.En ole oikein ripustautujatyyppiä, mutta mistäs sen tietää...
      Huomasin vaan, että tämä mies ei tykännyt mistään kehuista häntä kohtaan. Kerran sanoin, etten ole hänenlaistaan tavannut koskaan. Hänen mielestään häntä silloin vietiin kun pässiä narussa. En ymmärrä...
      Joskus tuntuu, että miehet oikeasti eivät halua kuulla kehuja itsestään, kuinka heitä rakastetaan tai ollaan iloisia, kun kohdattiin.
      He pelästyvät siitä ja vetäytyvät pois...

• Jätetty?

Mikäs tämä sinun rakkaasi on horoskoopissa?
        Omani nimittäin käyttäytyy ihan samalla tavalla. Hän nolostuu kehuista, hän pelkää kun kerron rakastavani PALJON ja hän vaivautuu, jos olen iloinen ja kiitollinen jostain hänen antamastaan avusta..

Ei miehistä ota selvää =(

• Jätetty? kirjoitti:

Mikäs tämä sinun rakkaasi on horoskoopissa?
        Omani nimittäin käyttäytyy ihan samalla tavalla. Hän nolostuu kehuista, hän pelkää kun kerron rakastavani PALJON ja hän vaivautuu, jos olen iloinen ja kiitollinen jostain hänen antamastaan avusta..

Ei miehistä ota selvää =(

Horoskoopista tietysti se selitys löytyy..

Mikset saman tien ota selvää, mitä planeettojen paikat kertovat teidän suhteenne kohtalosta, niin ei enää sitäkään tarvitsisi miettiä!

Tai lue rakkaushoroskooppisi uusimmasta seiskasta - sekin auttaa varmasti.

• Jätetty?
        Catariina81 kirjoitti:

Horoskoopista tietysti se selitys löytyy..

Mikset saman tien ota selvää, mitä planeettojen paikat kertovat teidän suhteenne kohtalosta, niin ei enää sitäkään tarvitsisi miettiä!

Tai lue rakkaushoroskooppisi uusimmasta seiskasta - sekin auttaa varmasti.

Olenko tarjonnut apua ja ratkaisuja horoskoopista..? Kysyin silkasta mielenkiinnosta, sillä olen seurannut paria keskustelua tuolla horoskooppipalstalla ja tietyllä merkillä tuo on "tyyppivika"..
        Olen omista kokemuksistani kertonut tuolla ylhäällä, mistä olen toivonut olevan sitä apua..

Menhän nyt neiti kasvamaan hieman ja opettele ainakin käytöstapoja.. ; )

• Jätetty? kirjoitti:

Olenko tarjonnut apua ja ratkaisuja horoskoopista..? Kysyin silkasta mielenkiinnosta, sillä olen seurannut paria keskustelua tuolla horoskooppipalstalla ja tietyllä merkillä tuo on "tyyppivika"..
        Olen omista kokemuksistani kertonut tuolla ylhäällä, mistä olen toivonut olevan sitä apua..

Menhän nyt neiti kasvamaan hieman ja opettele ainakin käytöstapoja.. ; )

Nämä on näitä "aikuisten" lempilauseita sanoa aina kaikkeen nuorempien kritiikkiin kasvamisesta ja käytöstavoista. On aika hupaisa ajatus itsessään se oletus, että jonkun ollessa sinua tai jotakuta muuta nuorempi, se kertoo automaattisesti sen, ettei tämän nuoremman ajatuksia voi ottaa vakavasti, eivätkä ne missään nimessä voi olla sen oikeammassa kuin näiden "kypsien" aikuisten.

Voin kertoa, että kannattaa lopettaa tuon stereotyyppisen harhan viljeleminen alkuunsa, jos ei itse halua olla hyvänä esimerkkinä vanhemmasta henkilöstä, jonka pitää käyttää ylemmyyden tuntoisena hokemaa, kun henkinen kypsyys ei ole kehittynyt samaa vauhtia fyysisen iän kanssa. Silloin pitää aina fiksumpia nuoria kohdatessaan muistaa hokea tuota "mene kotiisi kasvamaan ja opettele käytöstavat"- mantraa, jotta voisi jotenkin säilyttää kasvonsa.

Kyllä se on niin, että nämä oman aikuisuutensa ja sen ylivartaisuuden korostajat ovat itse niitä kaikkein pahimpia yleensä, mitä tulee kypsyyteen ja niihin käytöstapoihin. Ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys, että vanhemmiten ihmiset viisastuisivat- voi käydä, ja usein käykin, jopa päinvastoin.

Voi sitten vaan miettiä, että kumpi on ns. aikuisempaa: miettiä miehensä tyyppivirheitä horoskooppien avulla vai elää jossakin määrin maan pinnalla ja miettiä, mistä jonkun käytös voi OIKEASTI johtua ja mikä siihen voisi auttaa? Yleensä tuo maagisuuteen uskomisen vaihe eletään joskus varhaisimpina ikävuosina, jonka jälkeen onnistuneen kehityksen seurauksena elämän realiteettien pitäisi olla tiedossa.

Minusta ei ainakaan kerro kovin läheisistä väleistä se, että analysoi jonkun persoonaa ja henkistä elämää horoskooppien kautta. Menepä nuo tulkintasi kertomaan sille miehellesi, niin voi olla, että hiljaista tulee sen jälkeen viimeistään olemaan.

"Olenko tarjonnut apua ja ratkaisuja horoskoopista..?"

Et ole tarjonnut ratkaisuja horoskoopista, mutta ajattelin vaan, että jos kerran toisen persoonallisuudenkin kykenet sen avulla määrittämään, luulisi koko suhteen kohtalonkin määrittämisen olevan helppoa. Varsinkin, kun miehesi tyyppivika kerran johtuu planeettojen asennosta, ei kai siihen sitten muu voi auttaakaan kuin suotuisat horoskoopit.

• Jätetty?
        Catariina81 kirjoitti:

Nämä on näitä "aikuisten" lempilauseita sanoa aina kaikkeen nuorempien kritiikkiin kasvamisesta ja käytöstavoista. On aika hupaisa ajatus itsessään se oletus, että jonkun ollessa sinua tai jotakuta muuta nuorempi, se kertoo automaattisesti sen, ettei tämän nuoremman ajatuksia voi ottaa vakavasti, eivätkä ne missään nimessä voi olla sen oikeammassa kuin näiden "kypsien" aikuisten.

Voin kertoa, että kannattaa lopettaa tuon stereotyyppisen harhan viljeleminen alkuunsa, jos ei itse halua olla hyvänä esimerkkinä vanhemmasta henkilöstä, jonka pitää käyttää ylemmyyden tuntoisena hokemaa, kun henkinen kypsyys ei ole kehittynyt samaa vauhtia fyysisen iän kanssa. Silloin pitää aina fiksumpia nuoria kohdatessaan muistaa hokea tuota "mene kotiisi kasvamaan ja opettele käytöstavat"- mantraa, jotta voisi jotenkin säilyttää kasvonsa.

Kyllä se on niin, että nämä oman aikuisuutensa ja sen ylivartaisuuden korostajat ovat itse niitä kaikkein pahimpia yleensä, mitä tulee kypsyyteen ja niihin käytöstapoihin. Ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys, että vanhemmiten ihmiset viisastuisivat- voi käydä, ja usein käykin, jopa päinvastoin.

Voi sitten vaan miettiä, että kumpi on ns. aikuisempaa: miettiä miehensä tyyppivirheitä horoskooppien avulla vai elää jossakin määrin maan pinnalla ja miettiä, mistä jonkun käytös voi OIKEASTI johtua ja mikä siihen voisi auttaa? Yleensä tuo maagisuuteen uskomisen vaihe eletään joskus varhaisimpina ikävuosina, jonka jälkeen onnistuneen kehityksen seurauksena elämän realiteettien pitäisi olla tiedossa.

Minusta ei ainakaan kerro kovin läheisistä väleistä se, että analysoi jonkun persoonaa ja henkistä elämää horoskooppien kautta. Menepä nuo tulkintasi kertomaan sille miehellesi, niin voi olla, että hiljaista tulee sen jälkeen viimeistään olemaan.

"Olenko tarjonnut apua ja ratkaisuja horoskoopista..?"

Et ole tarjonnut ratkaisuja horoskoopista, mutta ajattelin vaan, että jos kerran toisen persoonallisuudenkin kykenet sen avulla määrittämään, luulisi koko suhteen kohtalonkin määrittämisen olevan helppoa. Varsinkin, kun miehesi tyyppivika kerran johtuu planeettojen asennosta, ei kai siihen sitten muu voi auttaakaan kuin suotuisat horoskoopit.

Eihän tuota jaksanut edes lukea..ei enempää romaaneja keskustelupalstalle..jookos?

Syy, miksi kehoitin sinua hieman kasvamaan, oli vittuileva viestisi siitä horoskooppiviestistäni. Viestisi ei ollut "fiksun nuoren kirjoittama", kuten itseäsi erehdyit mainostamaan. Itselläsi ei ollut tarjota neuvoa eikä apua mihinkään, joka tosiaan johtunee siitä, että sinulla ei ole ikää..eikä elämänkokemusta. Viestisi ei ollut rakentava eikä ystävällinen. Sen tarkoitus oli vain pilkata. Kypsää?

Kysymykseni horoskoopista perustui täysin tähän erään keskustelupalstan antamaan kuvaan tietystä tyypistä ja minua alkoi todella kiinnostaa..ei siitä sen enempää. Selitys tai apu se ei olisi ollut. Kuten jos sanoin, olen ylempänä tosiaan yrittänyt "OIKEASTI" pohtia miehen käytöstä.

Toivon todella, että et joudu pohtimaan noita "elämäsi realiteetteja" sitten, kun joku särkee sydämesi. Se ei oikeasti ole mukavaa, kun edes sydämesi särkijä ei tiedä, miksi niin teki. Siinähän sitten mietit järjellä mitä tapahtui.

Ja loppuun voin kertoa, että tämä horoskooppimerkkiin liittyvä asia kävi ENSIN rakkaimpani mielessä (=mies). Hän oli etsinyt paniikissa selitystä jopa niistä, kun ei tiennyt miksi on niin sekaisin tunteidensa ja järjen kanssa.
        Ja tämä mies ei usko mihinkään mitä ei näe, ja on taatusti vieläkin kyynisempi ja realistisempi kuin sinä.

• Jätetty? kirjoitti:

Eihän tuota jaksanut edes lukea..ei enempää romaaneja keskustelupalstalle..jookos?

Syy, miksi kehoitin sinua hieman kasvamaan, oli vittuileva viestisi siitä horoskooppiviestistäni. Viestisi ei ollut "fiksun nuoren kirjoittama", kuten itseäsi erehdyit mainostamaan. Itselläsi ei ollut tarjota neuvoa eikä apua mihinkään, joka tosiaan johtunee siitä, että sinulla ei ole ikää..eikä elämänkokemusta. Viestisi ei ollut rakentava eikä ystävällinen. Sen tarkoitus oli vain pilkata. Kypsää?

Kysymykseni horoskoopista perustui täysin tähän erään keskustelupalstan antamaan kuvaan tietystä tyypistä ja minua alkoi todella kiinnostaa..ei siitä sen enempää. Selitys tai apu se ei olisi ollut. Kuten jos sanoin, olen ylempänä tosiaan yrittänyt "OIKEASTI" pohtia miehen käytöstä.

Toivon todella, että et joudu pohtimaan noita "elämäsi realiteetteja" sitten, kun joku särkee sydämesi. Se ei oikeasti ole mukavaa, kun edes sydämesi särkijä ei tiedä, miksi niin teki. Siinähän sitten mietit järjellä mitä tapahtui.

Ja loppuun voin kertoa, että tämä horoskooppimerkkiin liittyvä asia kävi ENSIN rakkaimpani mielessä (=mies). Hän oli etsinyt paniikissa selitystä jopa niistä, kun ei tiennyt miksi on niin sekaisin tunteidensa ja järjen kanssa.
        Ja tämä mies ei usko mihinkään mitä ei näe, ja on taatusti vieläkin kyynisempi ja realistisempi kuin sinä.

Hyvä Jätetty? ( huomaa erityisesti kohtelias sanamuodon valinta), ilmeisesti vanhoista silmistäsi huolimatta olit jaksanut lukea viestini loppuun, kun kerran siihen niin epätoivoisella sepustuksella vastasit.

Täytyy kyllä sanoa, että jos se jo otti voimille, on varmasti elo tässä nykyajan tietoyhteiskunnassa vaikeaa ja vaikea tälläkin palstalla valita lukemisensa, kun ei viestini mistään pisimmästä päästä ollut. No, tosin sen huomaa, että sinun ainoa lukukokemuksesi elämän ajalta taitaa olla "romaani" nimeltään "Suomen astrologisen seuran vuosijulkaisu".

Mielenkiintoista oli, että yritit jälleen välttää itse asian puuttumalla vain tyylillisiin seikkoihin eli kirjoituksen pituuteen tällä kertaa. Se on tyypillinen epäkypsä keino kiertää itse asia, eikä liity siihen varsinaisesti mitenkään.

Sitten hieman sivistystä: Alkuperäisen horoskooppiviestini tyyli oli nimeltään satiiri, hyvin paljon nykyään käytetty tyylisuunta. En tiedä, onko se ollut yleinen vuosisadan alkupuolella, jolloin ilmeisesti olet "sivistyksesi" omaksunut, mutta ainakaan nykypäivänä sitä ei voi välttää näkemästä.

Viestissäni ei ollut mitään asiatonta, vaan sen tarkoitus oli kiinnittää huomio naurettavaan sivukommenttiisi horoskoopeista, mikä jo sinänsä oli rakentavaa. Sinun pitäisi elämää nähneenä tietää, että elämään kuuluu muutkin kuin positiiviset tunteet, eikä aina tarvitse olla mikään ylitsevuotavan ystävällinen. Tyyli ei kuitenkaan vähennä sanoman painoarvoa yhtään.

Se, miksi en vastannut sen enempää alkuperäisen kysyjän ongelmaan, oli se, että mielestäni hänelle oli jo aika kattvasti vastattu. Myös sinun vastauksesi hänelle ylempänä oli oikein hyvä, jos oikein muistan. Ehkäpä siksi tämä horoskooppikommentti pisti silmään sitäkin helpommin. Vei vähän kuin pohjan aiemmalta kirjoitukselta.

Toisaalta et kykene millään tavalla määrittämään minun elämänkokemustani näiden viestien perusteella, etkä todellakaan voi tietää, mitä elämän realiteetteja olen käynyt läpi. Ehkä jopa enemmän kuin sinä, kun kerran olen sen verran fiksumpi, etten elä missään horoskooppitaivaassa, vaan jossakin määrin maan pinnalla, josta kaiketi voi ainoastaan jotain kehittävää saada aikaan ja ongelmia ratkaistua. Maailmasta löytyy nimittäin realistisempiakin tapoja hakea apua tunne-elämän ongelmiin.

On myös fakta, että kaikki eivät joudu missään elämänsä vaiheessa kuvailemaasi tilanteeseen, sitä on turha kuvitella. Voihan olla, että he ovat jo alunperinkin niin kypsiä, että osaavat valita itselleen oikean kumppanin ja elää tämän kanssa suhteellisen tyydyttävää elämää. Siksikään kaikilla ei ole antaa neuvoja kaikista tilanteista, mikä siis ei todellakaan tarkoita epäkypsyyttä, vaan ehkä jopa päinvastoin.

Toisaalta on mukava kohdata aina välillä näitä varottavia esimerkkejä, jotta tietää pyrkivänsä parempaan ja välttämään tuollaisen katkeran vanhuuden, jolloin ei ole muuta tekemistä kuin roikkua keskustelupalstalla lätisemässä väsynyttä juttua viisaammille nuorille, joissa on sentään vielä jotain toivoa ja tulevaisuus. Olisit itse aikoinasi elänyt nuoruutesi ja ollut viisaampi jo silloin, ettei tarvitsisi nyt vituttaa, kun vasta omia ongelmiasi selvittelet.

En tiedä jaksoitko lukea tämän viestin loppuun asti. Se saattoi kyllä vaatia välissä muutaman nitron, mutta toivottavasti et luovuttanut - silloinhan voit jo kertoa lukeneesi kaksi romaania elämäsi aikana!

• dr love

hei katariina hmm minusta tuntuu että sinun elämän kumppanilla saataa olla toinen nais kaveri...mutta ei välttämättä niinkin voi olla että se onn liijan usejasti pettynny elämän tiellä ihmisii ja nytt tuntee sua kohtaa rakkautta jota hänn pelkää....älä soita senn perää liikaa äläkä jätä viestiä...voisitt soitaa sille vaikka yhen kerran pyydä se vaikka syömää illalistta sun luokse...ota joku viini mikä käy senn ruuvann kanssa ja sitten kun tulette siihin että rupeette maistelemaa viinijä nin siinä kysytt ihan rehellisesti että mitä se haluvaa elämältä ja sano että rakastat sitä joss niin teet... ja että haluvat jakaa senn kanssa elämää ja mitä se vastaa niin sen sä saat siltä kuulla..ok toivottavasti tästä oli sulle jotain ...hyvää uutta vuotta ...petri

• Katariina 42v

kiitos paljon... jollain tapaa asia täytyy selvittää.. Pahinta on jättää toinen vain roikkumaan hiljaisuuteen.
        Mies on muuten oinas horoskoopissa. Luin juuri jostain että oinaan rakkaus syttyy ja sammuu yhtä nopeasti.....

• Vaimo

"Emme ole enää kumpikaan ihan nuoria"

No, jos noin ajattelet, häviä rekan eteen.

Vituttaa tollaiset ihmiset, jotka ovat parhaassa iässä ja kitisevät. Hyi.

• Katariina 42v

hyvinkin olevani parhaassa iässä kaikin puolin.
        Tällä foorumilla keskustelevat ihmiset yleensä ovat MINUA nuorempia - 20 - 30v, joten vertasinkin nyt siihen.
        Tämä ikäpointti ei tarinassani ollutkaan se tärkein asia, mutta voihan sitä tarttua mihin vaan...

• Kiikari

Hankala paikka,kun en tunne ky.henkilöä.
      On varmasti jokin syy. Jos hän sanoisi tämän olevan ohi toki se olisi tullut sanotuksi.
      Kaikki muu on pelkkää spekulointia.
      Olisin kuuntelevalla mielellä....eipä sinulla näytä olevan muita vaihtoehtoja? Tuo epävarmuus
      on varmaan totta,ymmärräthän pelko epäonnistumisesta. Hän saattaa aprikoida mahdollisesti sinun todellisia tarkoitusperiä.
      Kääntymällä sisään päin ajatellen olevansa ehkä vain ajan vietettä. Mikäli lopettaisit suhteen nyt,silloin vahvistaisit hänen otaksuntaa tästä. Kuten sanoin kaikki on arvausta. Sinunkin,et jostin syystä tunnekkaan häntä,kun hän toimii toisin. Jokin loukkaa häntä ja sehän tässä nyt tuntuu olevan kysymys merkki?
      Hänen saamisensa kertomaan,syistä mistä kaikki kiikastaa. Vaatineen sinulta ponnistuksia ja viisautta. Vääränlainen toiminta lopettaisi suhteen tähän. Onnea!

• Katariina 42v

olen päättänyt olla-annan hänelle aikaa. Eikös sitä sanota että hyvää kannattaa odottaa...
        Kiitos Kiikari viisaista ajatuksistasi..

• kiikari
        Katariina 42v kirjoitti:

olen päättänyt olla-annan hänelle aikaa. Eikös sitä sanota että hyvää kannattaa odottaa...
        Kiitos Kiikari viisaista ajatuksistasi..

Mielestäni olet oikeilla jäljillä.En sanoisi neuvoneeni sinua,vaan esitin eräitä ajtuksia joita tuli mieleeni.Naiset arvatenkin pitävät miesten käyttäytymistä selviöinä.Ennustettavina.
        Usein se naisen lokiikka toimii,mutta entäs jos se ei toimikkaan,silloin ollaankin metsässä.
        Tärvätään hyvä parisuhde jota ollaan vaalittu.
        Silloin kun jompi kumpi vetäytyy kuoreeseen odottamattomasti.Jotain on pielessä.Saattaneen olla monia syitä,itsessä,toisissa,jne...
        Vahvempi auttakoon heikompaa,näinhän se menee...
        Toivon kaikkea menestystä Sinulle ja kaverillesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe