Minkalaisia kokemuksia on ko. paikasta?
TATTOO STUDIO 52 Tampereella
2
218
Vastaukset
- Vahvastitatuoitu
Juuei. Kato galleriaa ja vertaa muualle. Tämä tyyppi ei yksinkertaisesti osaa piirtää eikä tatskata. Julkkisimagolla on hyvä myydä tietämättömille.
- tampere99
Juu melko kumma paikka kyllä:Djoskus heitin facebookissa viestiä että mitähän olisi hinta tälläiselle kuvalle suunnilleen ja kerroin koot yms. niin vastauksena oli kutakuinkin näin. "Hei! Noin 200€. Pääsisitkö käymään liikkessä niin varataan aika?" vaikka olin selvästi sanonut että vasta ensi vuonna kun olisi tuo 18 ikävuottakin sitten mittarissa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615