Mainittakoon, että demarit näyttävät taas olevan mielipuuhassaan, yrittämässä epämääräisellä selkäänpuukotuksella, rekisteröimällä käyttämiäni nimimerkkejä (Tai siis oikeammin muunnoksia).
Luulin että olisin jo saanut aikaan maailman kahdeksannen ihmeen so demarin viisastumaan, kun heillä oli tuossa huvissaan niin pitkä tauko. No he eivät viisastuneet joten hakatkoon sitten päätään seinään.
Laughing out loud so LOL
Intti Ranne (Se ainoa oikea)
Demareiden puntit tutisevat -taas
3
55
Vastaukset
Asiaan kai olisi helppo ratkaisu, rekisteröi nikkisi niin ei tarvitse itkeskellä. Mikäli ei nikkiään näe aiheelliseksi rekisteröidä, ei sitä pidä myöskään kovinkaan oleellisena.
Mitä kuuluvat demarit asiaan, tai heidän punttiensa tutina ?
Rekisteröi sitten se nimimerkkisi, tai lopeta valittaminen ja ala kirjoittaa asiaa.- SiisPulinatPois
aattelepas pankkopoika ite, millaisia kirjoituksia, ja millaisella nimimuunnoksella itse kirjoittelet. Onko siis valittamisesi aiheellista, ei. Mutta niinhän teet muillakin palstoilla, muilla nikeilläsi. Valitat että sinua kohdellaan kaltoin ja väärin, kuitenkin itse olet aivan tavattoman huonokäytöksinen täysimulkku, joka syyttää muita siitä, mitä itse harrastaa päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144