http://keskustelu.suomi24.fi/t/14357717/hitsi-jyri-teki-sen-taas-kiitos-teuvon-
Täytyy sanoa etten tunne kyllä ketään heteroa jota homojen asiat NOIN paljon kiinnostavat kuin jyriä. Joten kyse taitaa olla siitä että jyrbä on itseinhoinen kaappihomo ja ihastunut Teuvo Lomaniin. Millään muulla tuollainen maaninen homojen stalkkaaminen ei selity.
Jyri se vaan vahtaa homoja
37
296
Vastaukset
- Jyri.tykkää.Teuvosta
Totta joka sana. Jyri on vanha elosteleva kaappihomo.
- Ei.luotu
No kaikkihan tämän tietävät jos on vähäänkään seurannut tätä palstaa.
- Abdullahi
Hoh hoijaa, olipa kömpelö yritys vaihtaa keskustelun suuntaa.
Jyrin kiinnostus aiheeseen on puhtaasti tieteellinen, ei edes homofoobinen, vaan tilannen on se että taannoin tämän palstan homoevolutionisti yritti väittää että homous on evoluution tulosta ja kaikki muut evokit säestivät kun jyri taas sanoi että olosuhteet noita synnyttävät ja mainitsi poikakodit homotehtaina.
Teuvo taas sattui tahattomasti vahvistamaan Jyrin väitteen tuolla iltalehden artikkelissa tunnustaessaan että poikakodeissa niitä homoja tehdään.
Niin että DrHomon mielestä Jyri oli tietenkin koko ajan ihan väärässä, niinhän? Hehe."jyri taas sanoi että olosuhteet noita synnyttävät ja mainitsi poikakodit homotehtaina."
Jyrbä, et ole koskaan ymmärtänyt että on olemassa homoseksuaalista käytöstä (heteroseksuaaleilla, usein väliaikaista) ja synnynnäistä homoseksuaalisuutta, jossa heteroseksi ei voi vähempää kiinnostaa.
Miksi muuten taas kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa? Mielisairaat tekevät niin.
Ja joko testivuotesi homoseksuaalina on alkanut? Kiinnostus homosteluun ei ole sinulla ainakaan hiipunut yhtään.- Jhyujhyuj
bg-ope kirjoitti:
"jyri taas sanoi että olosuhteet noita synnyttävät ja mainitsi poikakodit homotehtaina."
Jyrbä, et ole koskaan ymmärtänyt että on olemassa homoseksuaalista käytöstä (heteroseksuaaleilla, usein väliaikaista) ja synnynnäistä homoseksuaalisuutta, jossa heteroseksi ei voi vähempää kiinnostaa.
Miksi muuten taas kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa? Mielisairaat tekevät niin.
Ja joko testivuotesi homoseksuaalina on alkanut? Kiinnostus homosteluun ei ole sinulla ainakaan hiipunut yhtään.Teuvo tuli tuossa paljastaneeksi että homojen joukosta on vaikea löytää "aitoa" ihmistä.
Tämä sopii hyvin siihen että homous on valinta kysymys ja kuten itse tuossa väkevästi todistit niin hyvänä esimerkkinä tästä valinnaosuudesta on se että aika monet homoista ovat välillä homoja ja välillä heteroja joka osoittaa selvästi että kyse ei ole etenevästä biologisesta evoluutiosta vaan valinnoista.
Kiitos kun tuestasi tälle ajatukselleni. Jhyujhyuj kirjoitti:
Teuvo tuli tuossa paljastaneeksi että homojen joukosta on vaikea löytää "aitoa" ihmistä.
Tämä sopii hyvin siihen että homous on valinta kysymys ja kuten itse tuossa väkevästi todistit niin hyvänä esimerkkinä tästä valinnaosuudesta on se että aika monet homoista ovat välillä homoja ja välillä heteroja joka osoittaa selvästi että kyse ei ole etenevästä biologisesta evoluutiosta vaan valinnoista.
Kiitos kun tuestasi tälle ajatukselleni.Mitä kohtaa sanaparista "synnynnäinen homoseksuaalisuus" et tällä kertaa ymmärtänyt?
"niin hyvänä esimerkkinä tästä valinnaosuudesta on se että aika monet homoista ovat välillä homoja"
Mitä kohtaa sanasta "heteroseksuaali" et ymmärtänyt?
Heteroseksuaaliksi papparaiseksi kiinnostuksesi homosteluhommia kohtaan on epätavallisen vilkasta.
Ja miksi et vastaa koskaan kysymykseen miksi kirjoittelet itsellesi ja itsestäsi kolmannessa persoonassa? Estääkö persoonallisuushäiriö ymmärtämästä tuonkin asian matalaotsaisuuden? Vai johtuuko vastaamattomuus siitä että ymmärrät perseileväsi, mutta jatkat perseilyä silti?- Ootellaan
bg-ope kirjoitti:
Mitä kohtaa sanaparista "synnynnäinen homoseksuaalisuus" et tällä kertaa ymmärtänyt?
"niin hyvänä esimerkkinä tästä valinnaosuudesta on se että aika monet homoista ovat välillä homoja"
Mitä kohtaa sanasta "heteroseksuaali" et ymmärtänyt?
Heteroseksuaaliksi papparaiseksi kiinnostuksesi homosteluhommia kohtaan on epätavallisen vilkasta.
Ja miksi et vastaa koskaan kysymykseen miksi kirjoittelet itsellesi ja itsestäsi kolmannessa persoonassa? Estääkö persoonallisuushäiriö ymmärtämästä tuonkin asian matalaotsaisuuden? Vai johtuuko vastaamattomuus siitä että ymmärrät perseileväsi, mutta jatkat perseilyä silti?Sanotaan selvemmin että aidsinsyömäaivoisetkin ymmärtävät.
Siis se että sinun tuntemasi heterot ovat ajoittain homoja ja ajoittain heteroja kertoo vain yhden asian ja se on se että homous on valintakysymys.
Ja kun kerran olet tämän vaihtajavalintamenetelmän ajantasainen asiantuntija ja havainnoitsija niin kertoisitko oman tapasi valita homostelun ja heterostelun välillä niin saisimme yhtä vakuuttavan silminnäkijäkokijan antaman todistuksen kuin mitä Paavali asiasta antoi aikanaan mm. Roomal. 1. luvussa. Ootellaan kirjoitti:
Sanotaan selvemmin että aidsinsyömäaivoisetkin ymmärtävät.
Siis se että sinun tuntemasi heterot ovat ajoittain homoja ja ajoittain heteroja kertoo vain yhden asian ja se on se että homous on valintakysymys.
Ja kun kerran olet tämän vaihtajavalintamenetelmän ajantasainen asiantuntija ja havainnoitsija niin kertoisitko oman tapasi valita homostelun ja heterostelun välillä niin saisimme yhtä vakuuttavan silminnäkijäkokijan antaman todistuksen kuin mitä Paavali asiasta antoi aikanaan mm. Roomal. 1. luvussa."Sanotaan selvemmin että aidsinsyömäaivoisetkin ymmärtävät."
Tuosta tulikin mieleen että miten se sinun hiv jakselee?
"Siis se että sinun tuntemasi heterot ovat ajoittain homoja ja ajoittain heteroja kertoo vain yhden asian ja se on se että homous on valintakysymys."
En tunne yhtään heteroa joka olisi ajoittain homo.
Etkö tiedä että valehteleminen on väärin? Kuinka mielissään mahtaa olla Jahve on siitä että lausut jatkuvasti vääriä todistuksia lähimmäisistäsi?
On se perkele että muiden tekemisten kimpussa alati huseeraava umpifundis ei itse kunnioita 10 käskyä. Onko sinulla joku Jahvelta saatu erikoismandaatti tehdä syntiä?- DRHouse
"Hoh hoijaa, olipa kömpelö yritys vaihtaa keskustelun suuntaa.
Jyrin kiinnostus aiheeseen on puhtaasti tieteellinen, ei edes homofoobinen, vaan tilannen on se että taannoin tämän palstan homoevolutionisti yritti väittää että homous on evoluution tulosta ja kaikki muut evokit säestivät kun jyri taas sanoi että olosuhteet noita synnyttävät ja mainitsi poikakodit homotehtaina.
Teuvo taas sattui tahattomasti vahvistamaan Jyrin väitteen tuolla iltalehden artikkelissa tunnustaessaan että poikakodeissa niitä homoja tehdään.
Niin että DrHomon mielestä Jyri oli tietenkin koko ajan ihan väärässä, niinhän? Hehe. "
Niin, niin, seli-seli. Tällaisillä viesteillä vain varmistat sen että olet todellisuudessa itseinhoinen kaappihomo. - DRHouse
Ootellaan kirjoitti:
Sanotaan selvemmin että aidsinsyömäaivoisetkin ymmärtävät.
Ja kun kerran olet tämän vaihtajavalintamenetelmän ajantasainen asiantuntija ja havainnoitsija niin kertoisitko oman tapasi valita homostelun ja heterostelun välillä niin saisimme yhtä vakuuttavan silminnäkijäkokijan antaman todistuksen kuin mitä Paavali asiasta antoi aikanaan mm. Roomal. 1. luvussa.Ainut täällä jolla on AIDSin syömät aivot olet sinä. Et olisi harrastanut suojaamatonta homoseksiä...
- vastaahanrehellisesti
bg-ope kirjoitti:
"jyri taas sanoi että olosuhteet noita synnyttävät ja mainitsi poikakodit homotehtaina."
Ja joko testivuotesi homoseksuaalina on alkanut? Kiinnostus homosteluun ei ole sinulla ainakaan hiipunut yhtään.Eikö jyri kuitenkin ollut oikeassa sanoessaan Teuvon tavoin että poikakodeissa homous rehoittaa?
vastaahanrehellisesti kirjoitti:
Eikö jyri kuitenkin ollut oikeassa sanoessaan Teuvon tavoin että poikakodeissa homous rehoittaa?
"Eikö jyri kuitenkin ollut oikeassa sanoessaan Teuvon tavoin että poikakodeissa homous rehoittaa?"
Ei ollut, koska ei kirjoittanut homoseksuualisesta käyttäytymisestä. Jyrille kaikki homostelu on yhtä ja samaa, koska sivistymättömänä fundisuskovaisena ei ymmärrä mikä ero on synnynnäisellä homoseksuaalisuudella ja heteroseksuaalisen ihmisen homoseksuaalisella käyttäytymisellä.
"Siis se että sinun tuntemasi heterot ovat ajoittain homoja ja ajoittain heteroja kertoo vain yhden asian ja se on se että homous on valintakysymys."
Eikö Jyri kuitenkin tuossa valehtele törkeästi, riko 8. käskyä, tee syntiä, puhu täyttä paskaa?
Vastaahan rehellisesti.- jsjsjsjj
bg-ope kirjoitti:
"Sanotaan selvemmin että aidsinsyömäaivoisetkin ymmärtävät."
Tuosta tulikin mieleen että miten se sinun hiv jakselee?
En tunne yhtään heteroa joka olisi ajoittain homo.
Etkö tiedä että valehteleminen on väärin? Kuinka mielissään mahtaa olla Jahve on siitä että lausut jatkuvasti vääriä todistuksia lähimmäisistäsi?
On se perkele että muiden tekemisten kimpussa alati huseeraava umpifundis ei itse kunnioita 10 käskyä. Onko sinulla joku Jahvelta saatu erikoismandaatti tehdä syntiä?Mitä, nytkö niitä tyyppejä ei olekaan jotka ovat välillä homoja ja välillä heteroita ja joskus taas toisinpäin?
Eikö niitä bi-porukoita olekaan olemassa?
Miten selität sen että identtisistä samanmunaisista kaksosista joista toinen on homo ja toinen hetero on paljonkin havaintoja mutta ne identtiset kaksososet joista molemmat ovat homoja, on tuskin muuta kuin yksi havainto ja sekin poikakodista lähtöisin olevista. jsjsjsjj kirjoitti:
Mitä, nytkö niitä tyyppejä ei olekaan jotka ovat välillä homoja ja välillä heteroita ja joskus taas toisinpäin?
Eikö niitä bi-porukoita olekaan olemassa?
Miten selität sen että identtisistä samanmunaisista kaksosista joista toinen on homo ja toinen hetero on paljonkin havaintoja mutta ne identtiset kaksososet joista molemmat ovat homoja, on tuskin muuta kuin yksi havainto ja sekin poikakodista lähtöisin olevista."Mitä, nytkö niitä tyyppejä ei olekaan jotka ovat välillä homoja ja välillä heteroita ja joskus taas toisinpäin?
Eikö niitä bi-porukoita olekaan olemassa?".
Väitinkö jossakin ettei bi-seksuaaleja ole olemassa? Valehtelet taas.
"Miten selität sen että identtisistä samanmunaisista kaksosista joista toinen on homo ja toinen hetero on paljonkin havaintoja mutta ne identtiset kaksososet joista molemmat ovat homoja, on tuskin muuta kuin yksi havainto ja sekin poikakodista lähtöisin olevista."
Voisitko laittaa lähteen noihin "tietoihin". Haiskahtaa nimittäin houreiselta mielikuvitukseltasi.- DRHouse
vastaahanrehellisesti kirjoitti:
Eikö jyri kuitenkin ollut oikeassa sanoessaan Teuvon tavoin että poikakodeissa homous rehoittaa?
Sinä jyrihän sen tiedät. Entisenä poikakodin asukkina ja umpihomona...
- juyhjuyhjui
DRHouse kirjoitti:
Ainut täällä jolla on AIDSin syömät aivot olet sinä. Et olisi harrastanut suojaamatonta homoseksiä...
Kiitos valaisevasta kommentistasi.
Vahvistit sillä todeksi sen Paavalin sanan että homot saavat homostelustaan ansaitsemansa palkan, sukupuolitaudin, joka iikka. - DRHouse
juyhjuyhjui kirjoitti:
Kiitos valaisevasta kommentistasi.
Vahvistit sillä todeksi sen Paavalin sanan että homot saavat homostelustaan ansaitsemansa palkan, sukupuolitaudin, joka iikka.Ai, myönnät että sinulla on sukupuolitauti?
- jyripanipahan
bg-ope kirjoitti:
"Eikö jyri kuitenkin ollut oikeassa sanoessaan Teuvon tavoin että poikakodeissa homous rehoittaa?"
Ei ollut, koska ei kirjoittanut homoseksuualisesta käyttäytymisestä. Jyrille kaikki homostelu on yhtä ja samaa, koska sivistymättömänä fundisuskovaisena ei ymmärrä mikä ero on synnynnäisellä homoseksuaalisuudella ja heteroseksuaalisen ihmisen homoseksuaalisella käyttäytymisellä.
Eikö Jyri kuitenkin tuossa valehtele törkeästi, riko 8. käskyä, tee syntiä, puhu täyttä paskaa?
Vastaahan rehellisesti.Mitähhhh? Ymmärsinkö oikein.
Evokkipiireissä on nykyään olemassa kahdenlaista homoutta, siis homohomoutta ja heterohomoutta joka lienee sitten sitä bg-open valintahomoutta.
Menikö oikein?
Heh heh, kun homot jäivät nalkkiin siitä että homous on valinnaista niin joku valopää keksi että kaikki homot eivät ole valinneet homouttaan vaan ovat syntyneet homoiksi. Hehe.
Tämä väitehän tukee sitä jyrin kertomaa että homous on kuin onkin valinnaista, ja että hemaaafrodiitit ovat sitten kehityshäiriöitä. - DRHouse
jyripanipahan kirjoitti:
Mitähhhh? Ymmärsinkö oikein.
Evokkipiireissä on nykyään olemassa kahdenlaista homoutta, siis homohomoutta ja heterohomoutta joka lienee sitten sitä bg-open valintahomoutta.
Menikö oikein?
Heh heh, kun homot jäivät nalkkiin siitä että homous on valinnaista niin joku valopää keksi että kaikki homot eivät ole valinneet homouttaan vaan ovat syntyneet homoiksi. Hehe.
Tämä väitehän tukee sitä jyrin kertomaa että homous on kuin onkin valinnaista, ja että hemaaafrodiitit ovat sitten kehityshäiriöitä.Kuule, jyri, sinä umpihomona varmasti tunnet nuo homouden aspektit parhaiten. XD
- teujka
bg-ope kirjoitti:
Vastaahan rehellisesti.Teuvo sanoi rehellisesti että poikakodit ovat homotehtaita.
Miksi vikiset vastasn selvää asiaa? teujka kirjoitti:
Teuvo sanoi rehellisesti että poikakodit ovat homotehtaita.
Miksi vikiset vastasn selvää asiaa?"Teuvo sanoi rehellisesti että poikakodit ovat homotehtaita."
Taas valehtelet. Etkö tiedä tai ymmärrä että se on väärin?
Ps. Iltalehden viihdesivustot toimivat "tietolähteenä" lähinnä homoja stalkkaaville pervoille.
Sitä vain ihmettelen, että kun (useimpien kristittyjen mukaan) kaikki tässä maailmassa menee kuulemma jumalan suunnitelman mukaan, niin miksi niitä jumalan vihaamia homoja sitten on ylipäätään olemassa? Onko jumala tunaroinut suunnitelmansa ja joutunut laittamaan uskolliset alamaisensa korjaamaan virheitään? Pitäisi varmaan tuo jumalan virka laittaa avoimeen hakuun, jos tilalle saataisiin vaikka joku vähemmän tunari.
- Hyödytvarmasti
Aatami tunaroi ihan itse, ja homot myös, ja sinäkin.
Etkös osaa lukea että ihminen luotiin Jumalan kuvaksi?
Ja kukas se sanookaan Jumalalle että mitäs teet? Ei kukaan.
Niin se on sinun ja muidenkin homojen kanssa, saat ihan itse päättää että homosteletko vai et.
Jumala näki että itsekunnioituksen ja tyytyväisyyden kannalta katsoen on parempi olla hyvä, ja niin hän on täydellisen virheettömän hyvä. Minäkin yritän olla ja siksi valitsin elämänasenteeksi moraalisen oivallisuuden.
Havainnollistan asiaa. Jos minulle tulisi tilaisuus rosvota miljoona kenenkään sitä huomaamatta ja rosvoaisin sen niin olisinko tosi tyytyväinen? Evokki kuvittelisi olevansa onnensa kukkuloilla.
Mutta onko se optimaalista onnellisuutta jos tietää olevansa alhainen varas joka elelee toiselle kuuluvilla rahoilla?
Eipä tietenkään.
Nyt tiedät sen että miksi Jumala pitää kiinni täydellisestä hyvyydestään. Häntä ei voi moittia edes hän itse.
Ihminen joka häntä moittii, kuten sinä, voisi selvittää ensin sen että onkohan hän itse erehtynyt olemaan väärässä.
No, minä autoin sinua tällä kertaa, mutta mikäs olisikaan sinulta viisaampaa kuin selvittää kaikkien niiden asioiden oikea laita joissa moitit luojaasi. - Yllättynyt
Hyödytvarmasti kirjoitti:
Niin se on sinun ja muidenkin homojen kanssa, saat ihan itse päättää että homosteletko vai et.
Jumala näki että itsekunnioituksen ja tyytyväisyyden kannalta katsoen on parempi olla hyvä, ja niin hän on täydellisen virheettömän hyvä. Minäkin yritän olla ja siksi valitsin elämänasenteeksi moraalisen oivallisuuden.
Havainnollistan asiaa. Jos minulle tulisi tilaisuus rosvota miljoona kenenkään sitä huomaamatta ja rosvoaisin sen niin olisinko tosi tyytyväinen? Evokki kuvittelisi olevansa onnensa kukkuloilla.
Mutta onko se optimaalista onnellisuutta jos tietää olevansa alhainen varas joka elelee toiselle kuuluvilla rahoilla?
Eipä tietenkään.
Nyt tiedät sen että miksi Jumala pitää kiinni täydellisestä hyvyydestään. Häntä ei voi moittia edes hän itse.
Ihminen joka häntä moittii, kuten sinä, voisi selvittää ensin sen että onkohan hän itse erehtynyt olemaan väärässä.
No, minä autoin sinua tällä kertaa, mutta mikäs olisikaan sinulta viisaampaa kuin selvittää kaikkien niiden asioiden oikea laita joissa moitit luojaasi.Jyri: vastaahan rehellisesti, mistä olet saanut tuon Salomomaisen viisautesi?
- DRHouse
Hyödytvarmasti kirjoitti:
Eipä tietenkään.
No, minä autoin sinua tällä kertaa, mutta mikäs olisikaan sinulta viisaampaa kuin selvittää kaikkien niiden asioiden oikea laita joissa moitit luojaasi.Ja taas se jyri vaan vahvistaa homoutensa meille kaikille.
- juyhjuyhuyhuu
Yllättynyt kirjoitti:
Jyri: vastaahan rehellisesti, mistä olet saanut tuon Salomomaisen viisautesi?
Salomoltahan se tuli.
Jos haluat tulla yhtä viisaaksi niin lue Salomon sananlaskut sivu päivässä niin muutaman päivän päästä olet paljon viisaampi kuin yksikään evokki täällä ja pystyt pompottelemaan heitä ihan niinkuin vain tahdot, siis niinkuin minä tässä ihan vain malliksi pompottelen tuota homppelipomppeli DrHousea. Hyödytvarmasti kirjoitti:
Eipä tietenkään.
No, minä autoin sinua tällä kertaa, mutta mikäs olisikaan sinulta viisaampaa kuin selvittää kaikkien niiden asioiden oikea laita joissa moitit luojaasi.<<< Etkös osaa lukea että ihminen luotiin Jumalan kuvaksi? >>>
Niin eli satukirjasi mukaan jumalan täytyy olla itsekin hieman homo, kun osasta hänen kuvakseen luoduista tuli homoja.- juififfk
Vanellus kirjoitti:
<<< Etkös osaa lukea että ihminen luotiin Jumalan kuvaksi? >>>
Niin eli satukirjasi mukaan jumalan täytyy olla itsekin hieman homo, kun osasta hänen kuvakseen luoduista tuli homoja.Älähän aivopieraise taas asioita nurinpäin.
Henkiolennnot ovat sukupuolettomia, tyhmä.
Kuva josta tässä puhutaan on tietenkin ihan jotain muuta kuin mitä sinä koskaan voit ymmärtää joten turhaan minä tässä sitä sinulle selostan. - oletisästyttö
juififfk kirjoitti:
Älähän aivopieraise taas asioita nurinpäin.
Henkiolennnot ovat sukupuolettomia, tyhmä.
Kuva josta tässä puhutaan on tietenkin ihan jotain muuta kuin mitä sinä koskaan voit ymmärtää joten turhaan minä tässä sitä sinulle selostan.Sait apina taas turpaasi :)
- DRHouse
juyhjuyhuyhuu kirjoitti:
Salomoltahan se tuli.
Jos haluat tulla yhtä viisaaksi niin lue Salomon sananlaskut sivu päivässä niin muutaman päivän päästä olet paljon viisaampi kuin yksikään evokki täällä ja pystyt pompottelemaan heitä ihan niinkuin vain tahdot, siis niinkuin minä tässä ihan vain malliksi pompottelen tuota homppelipomppeli DrHousea.Kuule, jyri, käy apua tuohon aivokuppaasi. Se saa sinut kokemaan harhoja. Minä olen hetero, SINÄ olet homo.
- jhyujhytghyuj
DRHouse kirjoitti:
Kuule, jyri, käy apua tuohon aivokuppaasi. Se saa sinut kokemaan harhoja. Minä olen hetero, SINÄ olet homo.
Älä yritä.
Kaikki tietävät että olet kaikki asiat nurinpäin peraiseva evokki joten sinä se tässä homo olet jos joku on. - DRHouse
jhyujhytghyuj kirjoitti:
Älä yritä.
Kaikki tietävät että olet kaikki asiat nurinpäin peraiseva evokki joten sinä se tässä homo olet jos joku on.Kuulehan jyri, juurikin tuollainen muihin reflektointi ja asian kiistäminen osoittaa selvästi että olet itseäsi vihaava kaappihomo joka epätoivoisesti yrittää "eheytyä". Kun myönnät homoutesi itsellesi, voit paljon paremmin, eikä sinun tarvitse enää olla agressiivinen muita kohtaan.
- Siiskurssillesiitähomo
DRHouse kirjoitti:
Kuulehan jyri, juurikin tuollainen muihin reflektointi ja asian kiistäminen osoittaa selvästi että olet itseäsi vihaava kaappihomo joka epätoivoisesti yrittää "eheytyä". Kun myönnät homoutesi itsellesi, voit paljon paremmin, eikä sinun tarvitse enää olla agressiivinen muita kohtaan.
Höh, enhän minä ole agressiivinen sinua enkä muitakaan homoja kohtaan sillä enkö ole miljoona kertaa sanonut että olen vilpittömästi eheytyshaluisten homojen puolestapuhuja. Ja siinä ohessa tietenkin panisin eheytyskurssille umpihomotkin koska olen aika varma siitä että valistus olisi heillekin hyväksi yksipuolisen setapropagandan sijaan.
- DRHouse
Siiskurssillesiitähomo kirjoitti:
Höh, enhän minä ole agressiivinen sinua enkä muitakaan homoja kohtaan sillä enkö ole miljoona kertaa sanonut että olen vilpittömästi eheytyshaluisten homojen puolestapuhuja. Ja siinä ohessa tietenkin panisin eheytyskurssille umpihomotkin koska olen aika varma siitä että valistus olisi heillekin hyväksi yksipuolisen setapropagandan sijaan.
Niin niin, kyllähän me tiedämme että sinä vihaat omaa homouttasi ja reflektoit siksi tunteesi muihin. Ja on myös tiedossa että haluat paneskella muita homoja.
- Hyvämuisti
Muistui tätä ketjua selatessani mieleeni se prideporukan ylilyönti joka paljasti homouden todellisen luonteen, kun Hollannin aikamies-homojen pridemainoskylteissä luki että "Rakastamme poikia " , heheh.
Aika paljastavaa vai mitä?- DRHouse
Niin, jyrihän sitä lakaa on suomessakin heilutellut ja tapetoinut kotinsakin sillä.
- krous
Jyrille ohjelmaa tänään Teemalta klo 21....eheytyykö homo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854