Säkylän S-Supermarket laajentaa 600 neliömetrillä

ostoksille

Tuleeko S-Supermarket Säkylä myymälään laajennuksen jälkeen Posti?

Kaupan käytävät tulevat levenemään jotta kesämökkiläiset mahtuvat
kulkemaan ostoskärryjensä kanssa.

10

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä_niin

Sehän on K-supermarket. Uusi S-market on lehtitietojen perusteella tulossa toiselle tontille, ja Hesburger omalleen.

• Myytävänärantasuna

Kyllä ne harvat mökkiläiset mahtuvat kapeammallekin käytävälle. Katseleppa rantamökkejä tyhjillään ovat.

• niinpä_niin

Kyllä sen K-supermarketin olisi voinut silloin jo heti kerralla tehdä isommaksi, jotta ei nyt tarvitsisi saman tien laajentaa erikseen. Oltiin kai varmoja, että ei se S-market kuitenkaan sinne pellolle tulisi ainakaan nykyistä isompana. Nyt taisi tulla kuitenkin paniikki, kun S-ryhmä ilmoitti tekevänsä nykyistä isomman kaupan polttoainejakamonsa viereen ja vieläpä apteekin kanssa. Ihme touhua, sanon minä!

• onkoeivaionko

Niin sultahan sitä asiat kysytäänkin;)

• Rantsila

K-Marketissa on todella ala-arvoista kassapalvelut tai siis, kun ei ole sitä palvelua. Siinä se pyylevä rouva aina juoruilee tuttujensa kanssa eikä tervehdi asiakasta. Ainoa mitä sieltä tulee on summa. Ketuttaa jonottaa siinä, kun keskustellaan mitä kuuluu millekkin serkunkummin kaimalle jne. Ainoa syy miksi tuonne kauppaan on hyvä he-vi osasto. Lihatiski myös ok. S-markettiin on mukavempi mennä, kun henkilöstä morjestaa ja eivät juorua omia asioitaan.

• Mies__28

Itse olen aina saanut Säkylän K-kaupassa hyvää palvelua. Myös tuolta vanhimmalta kassarouvalta, sekä nuoremmilta flikoilta. Myös palvelutiskillä asiointi on luonnistunut.

• Rantsila

Taidat olla heille tuttu? Vieras ei tätä palvelua saa.

• Yksi-huomio

Säkylän K-marketissa oli taannoin kassalla nuori ja iloinen mieskassa. Aina palveli ystävällisesti ja asiallisesti. Jäi mieleen positiivisena kohtaamisena.

• Täysillätöissä

Säkylän K-market on todella hyvin asiakastaan palveleva paikka.

Kassoista paras taitaa olla kuitenkin se S-marketin nuori musiikkimies, sellaista jonoa ei olekaan etteikö käsissä riittäisi nopeus. Ilme on tyyni, olemus rauhallinen, mutta kädet käy kuin hevirumpalilla..

• ohikulkuri

Pääsiäisen tienoilla pitäisi uuden S-marketin ja K-supermarketin laajennuksen olla valmiita. Näin on ainakin joskus aikanaan kaavailtu. Tämän perusteella ei siis pitäisi enää montaa viikkoa mennä. Ilmeisesti K-supermarketin yhteyteen tulee joku oheismyymäläkin Alkon viereen, tosin en tiedä sen tarkemmin mikä. Mutta eiköhän sekin sitten selviä jos selviää. Olisikohan tosiaan se Posti Oyj:n konttori...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82