Heippa,
Olen iloinen neiti, joka haluaisi vähän hullutella lakanoiden välissä. Löytyisikö täältä seksiseuraa?
Olen iloinen neiti, joka haluaa nauttia seksistä
16
781
Vastaukset
- halukasukko
Tottakai löytyy,kiireetöntä ja hellää,nautitaan rauhassa,myös suuseksi onnistuu jos haluat.
Tottakai löytyy missäpäin olet liikun as-autolla uskoisin et nauttisimme kovasti seksistä ja jos tykkäät nuolemisesta sekä sormettamisesta niin anna yhteys tietosi
moi missä päin sä oot
Missä päin olet tekisi kovasti mieli päästä nuolemaan ja naimaan kun näke joka päivä vähän pukeisia ja seksikäitä naisia
- Duraselli
Kiva lukea,kun nainen oikein pyytää sexiä,,,,,voisin tulla luoksesi tai mihin vaan riippuen tietty missä oletkin,niin saisit aika kyltymätöntä
Kaveria vaikk koko päivän,,,olen melko avoin ja kokeiluhaluinen - Meisseli-Jorma
Huoh, jälleen jonkun teini-ikäisen pikkupojan kirjoittama viritelmä. Keksikää nyt jumalaare parempia provoja! Naisten ei tarvitse täällä vonkua seksinpuutettansa, ei tarvitse kuin mennä baariin, niin johan on "problem solved". Eli sieltä löytyy halukasta panoseuraa, mitä ihmettä sitä täältä etsimään....
- xffggg
Ja löylykauha perseeseen
- sebe5555
Löytyy laita viestii tai soita 0469065210
- cfgggyy
Työnnä löylykauha perseeseen
- Meisseli-setä
vastaanottokeskuksissa saat arabikullia perseeseen iloisesti
- Haleja1
Toki täällä ois komea 39v. vapaa Mies Helsingistä olen Suomi 24 nimellä havahtuja
Ota yhteyttä Moi paa tekstaria 0400587413
- Rampbo
Olen 195 95 45 Pirkanmaalta miten otan yhteyttä?
ilman muuta, kävisikö luonnossa kun on kesä?
- rambpo
Mun autossa tai mökillä vois kelvata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154