Miksei Halonen maksa veroa Pienituloinenkin maksaa

Kerosiiniä.ilmakehään

Kaikille samat pelisäännöt. Ei käy, että toiset saavat toimia vailla kontrollia ja maksamatta veroja, kun samaan aikaan muunmuassa oikean elinkeinon elinmahdollisuuksia rajoitetaan ja säädellään ankarasti.
Silkkaa ahneutta, luonnonvarojen tuhlausta ja yhteisten rahojen väärinkäyttöä.
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2011032513432775_uu.shtml
Varmaan sanoo punikki, että lento oli säästävää vihreää.

15

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OIEEEEEEEER

AI JUMALAUTA MITÄ PÖSILÖITÄ MAASEUTU ON PULLOLLAAN. PISTÄKÄÄ HYVÄT KEPULAISET TÄMÄ HULLU KURIIN.

• Se pienituloinen ei ole ollut Presidentti.

• UrhoGekko

Aloittaja on ahne kepuli, joka haluaisi Halosen eläkkeen verran kuussa ilmaisia tukia kaikille lantasaapaspelleille.

• Kyllä Tasavallan Presidentin ja Presidenttien kuuluisi maksaa veroa niinkuin muidenkin kansalaisten. Asia on lainsäädännöllä korjattava. Mutta tietenkään näitä ei voida taannehtivasti periä. Ei kuulu Oikeusvaltion periaatteisiin.
      Kysymys sinulle. Miksi juuri Presidentti Halonen on sinulla jatkuvasti Tikunnokassa?

• Vaikea.ymmärtää

Kuules OikeistoSosDem Oletko sinäkin noin sanojen "käsittelijä" kuin nuo tyhmimmmätkin täällä ?
        En ole vaatinut edes palauttamista veron takia.
        Mistä sellaista nyt sait päähäsi ?
        Olen vaatinut 20 400 € liikaa maksussa olevaa osaa palauttamaan.

Kerro ihan omin sanoin, mistä sait luulon, että vero pitää taahnnettivasti paluttaa ?
        Toista vielä: liikaa maksussa olevan olen vaatinut, ja vaadin elleen taannehtivasti pallauttamaan, kuten muutkin tekee, kun tullut liikaa maksuja esim. opiskelijoilla tämä yleistä.
        SANO EDES ETTÄ KÄSITIT VÄÄRIN.

Tyhmä saa olla, muttei nyt ihan pöljä.
        Toistan vielä, jos en tätä tee, taas joku sanoo toista...
        HAlonen et kumpp.
        saa presidentti eläkkeensä 160 000 € mukaan (presdentin palkkio), jota ei edes ole.
        S Niinistöllä presidentin palkkio on 126 000 €, josta 60 % eläke olisi
        ei 96 000 €, kuin on, vaan 75 600 €.
        Joku sanoi, että Halonen jäi eläkkelle 160 000 € palkkiolla, ja siitä eläke noin.
        Se ei piidä paikkaansa. Vaan jäi eläkkeelle samalla summalla mitä on Niinistöllä, joka esitti sen laskettavaksi samaan kuin Halosen aikaan 126 000 €:oon. Näin eduskunta sen sitten päättikin.

KORJAA NYT SANONTOJASI OikeistoSosDem
        Vaikutat sinäkin muuten samalta hölmöltä, kuin demarit yllensä täälläkin.

• Vaikea.ymmärtää kirjoitti:

Kuules OikeistoSosDem Oletko sinäkin noin sanojen "käsittelijä" kuin nuo tyhmimmmätkin täällä ?

Kerro ihan omin sanoin, mistä sait luulon, että vero pitää taahnnettivasti paluttaa ?
        Toista vielä: liikaa maksussa olevan olen vaatinut, ja vaadin elleen taannehtivasti pallauttamaan, kuten muutkin tekee, kun tullut liikaa maksuja esim. opiskelijoilla tämä yleistä.

HAlonen et kumpp.
        saa presidentti eläkkeensä 160 000 € mukaan (presdentin palkkio), jota ei edes ole.
        Joku sanoi, että Halonen jäi eläkkelle 160 000 € palkkiolla, ja siitä eläke noin.
        Se ei piidä paikkaansa. Vaan jäi eläkkeelle samalla summalla mitä on Niinistöllä, joka esitti sen laskettavaksi samaan kuin Halosen aikaan 126 000 €:oon. Näin eduskunta sen sitten päättikin.

En minä viitsi jankata kanssasi tuosta asiasta. Kantani tuli selväksi. Ja se lienee pääasia. Keksi jotain mielenkiintoisempaa. Osaat kyllä. Vaikapa vuodet 1956-1981.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

En minä viitsi jankata kanssasi tuosta asiasta. Kantani tuli selväksi. Ja se lienee pääasia. Keksi jotain mielenkiintoisempaa. Osaat kyllä. Vaikapa vuodet 1956-1981.

Siinä teitä onkin kaksi suurinpiirtein samalla tasolla olevaa uuvattia, toisella päähänpiinttymänä Halosen eläke, ja toisella vuodet 1956-1981 ja Natoon liittyminen.

• MustaPetteri kirjoitti:

Siinä teitä onkin kaksi suurinpiirtein samalla tasolla olevaa uuvattia, toisella päähänpiinttymänä Halosen eläke, ja toisella vuodet 1956-1981 ja Natoon liittyminen.

Taas näitä. Eniten tällä palstalla vituttaa muka fiksut jotka katsovat oikeudekseen arvostella toisia. Vaikka oma sisältö on aika heppoista.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Taas näitä. Eniten tällä palstalla vituttaa muka fiksut jotka katsovat oikeudekseen arvostella toisia. Vaikka oma sisältö on aika heppoista.

. . . liukuu . . . liukuu . . . tälläkin nikillä ;D

• MustaPetteri kirjoitti:

Arvasin tämän. Besserwissereiden seuraava kommentti on aina tällainen. Itse ei kestetä minkäännäköistä arvostelua.

• Besserwisser-
        MustaPetteri kirjoitti:

. . . liukuu . . . liukuu . . .
        Musta petteri tuli uimasta, ja jorma siinä 30 senttisenä vielä,
        väki tietenkin nauroi tuollaiselle melalle, siihen Musta petteri:
        "älä hymyile valkoinen mies, kutistuu se sullakin uidessa".

• delta00
        Vaikea.ymmärtää kirjoitti:

HAlonen et kumpp.

No pärjänneekö Tavja nyt tuolla verottomalla tulollaan vai tarkistellaanko kuitenkin leikkaamattomien indeksien mukaisesti? Onhan se kohtuutonta tuollaisesta eläkkeestä vielä veroja vaatia, erityisesti, kun joutunee kuitenkin maksamaan verot muista työsuhteista kertyneistä eläkkeistä.
        Meillä on paaa.....ljon pienellä työeläkkeellä kituuttavia, jotka ovat onnen omiaan hoitamaan tuon veronmaksun ja leikatun indeksin velvoitteet.

• Kohtuuton.vaade
        delta00 kirjoitti:

No pärjänneekö Tavja nyt tuolla verottomalla tulollaan vai tarkistellaanko kuitenkin leikkaamattomien indeksien mukaisesti? Onhan se kohtuutonta tuollaisesta eläkkeestä vielä veroja vaatia, erityisesti, kun joutunee kuitenkin maksamaan verot muista työsuhteista kertyneistä eläkkeistä.
        Meillä on paaa.....ljon pienellä työeläkkeellä kituuttavia, jotka ovat onnen omiaan hoitamaan tuon veronmaksun ja leikatun indeksin velvoitteet.

Halosilla, Penalla ja Tarjalla yhteensä tulot 360 000 €.
        Hävitöntä vielä veroja siihen vaatia. Onhan pieneläkeläisiä paljon, jotka maksaa heidankin puolestaan. Mitä pienituloiset rahalla, kun Tarjalla kuitenkin asuntojakin useita, johon sijoittanut. Ja kun homous leviää viralliseksi kirkkoonkin, laittaahan kolehtiinkin sitten. Jos ei nyt vitosta, niin ainakin viiskymmensenttisen. Laittakoot pienituloiset vitosen.

• kepunsyytä

Koska kepulaiset ovat viisaudessaan moisen lain säätäneet. Missä oli älämölö silloin kun sanottiin että Suomi on tasavalta jota johtaa Kekkonen, joka valitaan aina kuudeksi vuodeksi kerrallaan.

• LueTästä

Lain mukaan presidentin eläke on 60% presidentin palkkiosta. Presidentin palkkio on nyt 126.000 euroa, sama kuin Halosellakin presidenttikautensa päättyessä oli.
        Halonen vaati suuremman eläkkeen ja toveri Urpilainen valtiovarainministerinä löysi rahaa, ja vaatimus hyväksyttiin. Halosen presidentin eläke on 76,19% eikä 60%.
        Laittomuus hyväksyttiin, mutta eläkelaki on edelleen sama, siis eläkeprosentti on 60.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe