Onko kissoja jotka tulevat toimeen lasten, aikuisten ja koirien kanssa, ei allergisoi niinkään paljon ja on varovainen ympäristössään? Vai eikö rotu liity tähän mitenkään?
Kissaharkintaa
3
135
Vastaukset
- kerran.devon.aina.devon
Suosittelen Devon Rexiä.. Seurallinen, vilkas jokapaikan höylä eikä lähde kauheasti karvaa. Tulee kaikkien kanssa toimeen.
Minulla on kaksi Devonia enkä enää muunrotuiseen vaihda. Vaikka on ollut suurempikin koira niin kissa kyllä paikkansa näyttää eikä mitään rähinää ole tullut. Lapsiystävällinen kunhan kohtelevat kissaa oikein..
Seuraavat kaikkialle, ovat uteliaita ja kun istahdat niin käpertyvät syliin. Eivät ole mitään sohvaperunoita ja tarvitsevat aktiviteetteja kuten koiratkin.. Ilman kissoja ei pääse edes saunaan.. Eli jos haluat seurakissan etkä sohvaperunaa niin suosittelen kiharakarvaista suurikorvaista devonia. - SosiaalinenKissaFani
Kiitos paljon! Tosin allergia tulee hilseestä, mutta pärjäillään.
- SosiaalinenKissaFani
Tosin otan vielä lisää vastauksia, tämä ei jää tähän vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657