Miten usein vaihdatta pelletti-kissanhiekan kokonaan uuteen? Käytättekö hanskoja? Itse siivoan paljain käsin ja pelkään että se on joku terveyshaitta.
Kissan hiekan vaihtaminen
6
196
Vastaukset
- kisukintykkää
Ja minkähän takia sitten et käytä tarkoitukseen kehitettyjä reikäkauhoja??Itse käytän paakkuuntuvaa, miedosti tuoksuvaa hiekkaa, jolloin laatikko on helppo pitää puhtaana ja hajuttomana. Otan joka käynnin jälkeen pissapaakun tai kakkakikkareet koirankakkapussiin, jonka sitten laitan sekajätteisiin. Hiekka pysyy aina puhtaana eikä haise! Helppo juttu!
- pelletti
Ei aloittaja tarkoittanut kakkojen siivousta vaan koko hiekan vaihtamista.
- pelletti
Minä vaihdan pelletit aika usein kokonaan uuteen, koska ei ole kiva kun purua alkaa olla paljon. Vaihdan pelletit kokonaan ehkä kahdesti viikossa. Ei minulla ole hanskoja mutta pesen kädet laatikon käsittelyn jälkeen.
- eläinkaupanhiekka
En tiedä pelletti jutuista, mutta laadukkaan eläinkaupan hiekan vaihdan noin kerran kuukaudessa, varsinkin, kun kateilla on useita astioita tarjolla. Astia per kissa yksi enemmän. Ja koska olen ollut kahden ehdan kollin hoitaja, en todellakaan mihinkään pellettiin taivu, vaan eläinkaupan mikrohiekka on paras, 16 kgx8 hintaan sata euroa, verkkokauppa eläinkaupasta.
- eläinkaupanhiekka
Eikä ole hanskoja. Ainoastaan, jos olet raskaana, hanskat sitten.
- nirppakuonon_emäntä
ehkä kerran kuukaudessa, sillä kissani ei tee tarpeitaan pelletteihin, vaan vain niiden päälle asetetusta sanomalehdestä, mielellään vielä tuoreelle painomusteelle tuoksuvasta, jonka sitten vaihdan päivittäin, ilman käsineitä. lehti menee lehtiroskikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361