Ny saa ehottaa nimee uisteluveneelle. Harkinnassa on jo Team Lentävä mätäsäkki ja Team Märkä tupakinhaju
Uisteluveneelle nim
Noteeth
6
79
Vastaukset
- baattenbaat
Team Hjalliksen kassihiki
Mulla oli ennen Liitävä lahna!
- KuoreEiNouse
Hampaaton mätäsäkki??
- Sillivaa
Haiseva silli
- Pallomahakerho
Nakkipiilo?
Pulskat menee tollaisilla yrittämään uistimia että perheen naisväki ei lähtisi mukaan. Kun kalastetaan.
Oikeesti, kaljaa juodaan ja makkaraa syödään äijien kanssa. Jos uhanalainen kirjotaimen tulee niin viedään kotiin, muut fisut heitellään laidan yli kuolemaan. Hevosvoimien määrä ratkaisee lajin kuninkuuden. - Muistapoikkeava
Joku kauhuaiheinen. Kauhuaiheinen teippaus ja ny ku syksy ja pimenee niin vedenalaiset siniset valot lisäämään kauhutunnelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899