Minulla on autotraileri, jolla saa kuljettaa 1600 kilon painoista autoa. Ajorampit kuitenkin puuttuvat siitä. Mistä materiaalista kannattaisi rakentaa rampit, raudasta vai puusta vai mistä vai saako jostain valmiina järkihintaisia ramppeja. Noilla kantavuuksilla ainakin alumiiniset maksavat maltaita. Minkälaisesta rautatangoista pitäisi rakentaa että kestäisi tuollaista painoa. Vai voisiko laittaa kolme kakkosvitosta rinnakkain ja pulteilla toisiinsa kiinni, tuleeko liian raskaat. Mikä olisi järkevä pituus ja rakenne rampeille?
Mistä rampit traileriin vai teenkö itse
ramppimies
1
267
Vastaukset
- rallitraileri
järkevä pituus riippuu siitä mitä olet sinne traileriin lastaamassa.isolla maavaralla varustettu maasturi ei tarvitse juuri ollenkaan ramppeja kun taas joku ratalelu,vanha f3 tai "rata" auto vaatii hyvinkin reilut 2 metriä ramppiin pituutta.asiaan vaikutta tietys myös trailerisi korkeus.itse tekisin rampit alumiinistä,raudasta tai vaikka puusta tehdyt painaa aivan hel...tisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850