Vaihdan ainakin itse vakuutusyhtiötä tao lakkautan vakuutukseni Pohjolassa. Olen saanut 2 hylkypäätöstä kahdesta eri vakuutuksesta. Hajotin selkäni tapaturmassa mutta yhtiön mukaan se ei ole tapaturma minulta varastettiin kamera mutta koska en ollut sitä vartiounut tai sille ei ole maksettua vartijaa, Suomessa en saa korvausta. Varkaus on asia joka korvataan sanoi virkaolija, mutta tässä tapauksessa ei, eli sinun pitäisi tietää kuka sen varasti, jotta saat korvauksen
Nyt ymmärrän mistä Pohjola repii miljardin voittonsa. Se kiertää surutta ehtojaan ja ei maksa korvauksia, koska tietää että heillä on puolellaan parhaimmat ja samalla kieroimmat lakimiehet ja lääkärit
Pohola vakuutusyhtiö ei korvaa mitään
SakkeII
1
147
Vastaukset
- EISAAMUNFYRKKAA
OP POHOJALA ON VARSINAINE TULOKSEN TEKIJÄ KERÄÄ RAHAT EI MAKSA MITÄÄN.
Olen itse lopettanu asiakas suhteet moiseen laitokseen 2002.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670