Kaikesta huolimatta. Haluan vain sanoa tämän, en usko että olet paha sisimmässäsi, olet vain ollut hukassa. Näen sinussa herkkyyttä mitä moni ei näe. Anteeksi kaikesta.
Toivon sulle pelkkää hyvää
16
730
Vastaukset
Et saa.............
- vastausmuidenjoukoissa
En ole tehnyt edelleenkään mitään mitä minusta paskaa kerrotaan, mutta usko mitä uskot. Ja mitä sinun pitää pyytää anteeksi, en tiedä teoistasi mitään
- paskojaihmisiä
komppaan tätä, tuomitaan ilman että pystyisi puolustamaan itseään.
- sullekanssa
Siis onko nämä jotkut jäähyväiset? Me ei vain nähdä enää ikinä.
- Miesjokakieroili
Samaa sulle parempia kokemuksia sulle. Eiköhän me nyt olla tasoissa? Älä muistele pahalla!
- Kohtaaitsesijaomatvirhee
Sait ihan sitä mitä itse valheillasi tilasit. Jospa joskus ymmärtäisit luottaa toiseen ihmiseen ja uskaltaa olla oma itsesi etkä kieroilla, niin saisit itsekin jotain parempaa .
- Punaisentuvanm
Kohtaaitsesijaomatvirhee kirjoitti:
Sait ihan sitä mitä itse valheillasi tilasit. Jospa joskus ymmärtäisit luottaa toiseen ihmiseen ja uskaltaa olla oma itsesi etkä kieroilla, niin saisit itsekin jotain parempaa .
Niin sitä saa mitä tilaa. Ei ne sinuunkaan valheet ole ohi. Onneksi ollaan tasoissa. Milloin ajattelit kysellä vointejani ja miten meillä menee? Tyynenä odotan yhteydenottoa sulta. Myönnän kyllä valheet ja ne teot mitkä tein. Toivun susta kyllä et ole sopiva mulle ! Älä vaan alistu seuraavan kanssa ethän? Ei se sun auto lisää niitä lommoja kaipaa?
- CiaoBaby
Älä jakele arvioitasi palstan varassa. En ole paha, hukassa, uskossa, mielenterveysongelmainen, homppeli tai muutakaan palstan viimeaikojen teemoista. Seikkaillut täällä, kyllä. Vähemmän kuin ehkä uskotkaan. Jos olisit eräs.
- alkup---
Ei vaan jaksa enää ylläpitää vihaa vaikka luoja tietää että siihen olisi syytä ja tiedän, että pari läheistä pitää mua hulluna kun annan anteeksi. En ole silti tuominnut kuin 100% faktan perusteella, loput menee ohi paskanjauhantana (mitä ihmettelen mitä joku jaksaa :)).
- Elämäjatkuu3
Sekin kuuluu asiaan erotessa, että annetaan anteeksi sekä itselleen että sille toiselle osapuolelle, joka on kohdellut väärin. Olet hyväksynyt tilanteen ja käsitellyt erosi loppuun. Ei kun uutta kohti ja muista rakastaa itseäsi, pistä rajat, äläkä anna kohdella itseäsi väärin enää.
- hgfhjghj
Miehet varmaan tykkää saada just tällasia viestejä yleisillä foorumeilla..lol. Pistäpä vähä psygologista silmää tilaukseen vaiks, jos sul ei muuta nyt oo menossa.. :'DD
Se on eksynyt peiton alle mutta sitten kun välähtää kokonaiskuva,tajuaa olevansa siellä. Kyllä tämä on selvä tapaus.
- kaikella_sydämellä
Toivon sinulle pelkkää lobotomiaa.
- sanotaan
et kiitti samoin pärjäile
Kirjoita tuo ajatuksesi suoraan sille miehelle niin kenties voisitte selvittää asianne yhdessä?
- onksmiehetoikeesti
noin tyhmiä kun noi ketjussa olleet, kaikki oletti viestin olevan ittelleen. kauanks tääl pitää olla että muuttuu tommoseks vai onks noi syntymätyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431