Joo eli mulla on sellainen ongelma, että lähiverkossa on muutama kone, joista yhdellä ei pääse nettiin. Ongelmana on se, että kyseinen kone ei nää reititintä ollenkaan, mutta näkee kuitenkin kaikki muut koneet. Eli esim. kaikki koneet vastaa pingiin, mutta reititin ei vastaa siis ongelmakoneella pingattaessa. Muut koneet kyllä näkevät reitittimen ihan normaalisti. Sen verran olen jo tapellut asian kanssa että apu olis jo tarpeen.. Ip-osoitteen vaihtaminenkaan ei vaikuta mitään.
Osaako joku siis sanoa missä voi olla vika? Kyseessä on siis win2000 koneet.
Reititin ei vastaa pingiin?!?
Ihmettelijä
2
485
Vastaukset
Tarkistapa ympäöristömuuttujat, että ei ole muutoksia...
- Piru
palomuuri päällä ja saako se osoitteen dhcp:n kautta?
Saako se "Hae automaattisesti" valinnalla saman osoiteavaruuden IP-osoitteen 192.168 tai 10.0...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144