Otin yhen mansikka lime siiderin maistuupa hyvälle.
Kukkiakukkia
15
235
Vastaukset
- rospärnu
Mä ostin laivalta kans!just tulin kotia
- juotkokokotölkin
Pelottaa tuo sinun juopottelu:)
- eihyvääpäiväää
Huonoa esimerkkiä näytät ÄITINÄ ootko miettinyt ÄITINÄ yhtään lapsiasi??
- Eihyväei
Ja sit meet imettään vauvelia.
- Eihyväei
Kukkaseppel kirjoitti:
Enpä ole imettänyt enää puoleen vuoteen. : )
Mutta hoidat vauvaa alkoholia nauttineena.
Imetin vauvaa vuoden ja 2kk päälle mutta vaikka onkin isompi niin edelleen sanon häntä vauvaksi. Kun ei imetä enää ei tee mitään väärää jos yhden juo. Ole sinä palsta kyylä mitä mieltä haluat.
- Eihyväei
Kukkaseppel kirjoitti:
Imetin vauvaa vuoden ja 2kk päälle mutta vaikka onkin isompi niin edelleen sanon häntä vauvaksi. Kun ei imetä enää ei tee mitään väärää jos yhden juo. Ole sinä palsta kyylä mitä mieltä haluat.
Just joo. Autoa ei saa ajaa kun on juonut pullon siideriä. Mutta lasta saa hoitaa? Kumpi on tärkeenpi auto vai oma lapsi?
Saa autoa ajaa jos on juonut yhden vain etkö sitäkään tiennyt. Mitäpä tuommoinen kortiton tietää. Lapset ovat ykkössijalla missä ne sulla on?
Empä ole yhtään huonompi äiti kuin muutkaan. : )- Eihyväei
Kukkaseppel kirjoitti:
Saa autoa ajaa jos on juonut yhden vain etkö sitäkään tiennyt. Mitäpä tuommoinen kortiton tietää. Lapset ovat ykkössijalla missä ne sulla on?
Empä ole yhtään huonompi äiti kuin muutkaan. : )Heheh...ammattini just on autokoulun o p e t t a j a
- äläkielläongelmaasi
Huomenna soitat A- klinikalle ja hommaat Antabuskuurin.
- Sellaisianeon
Ei kannata alkaa edes vastaamaan noille vänkääjille. Vaikken itsekään en pahemmin välitä alkoholista ja harvoin juon yhtäkään mutta joskus on kiva makustella jotain hyvänmakuista raikasta juomaa kohtuudella ihan virkistykseksi.
No ei kyllä olisi kannattanut vastata jotku on semmoisia että näkevät mörköjä joka paikassa. : )
Eipäs nyt lynkata ketään. Yksi siideri illassa on no big deal eli antaa toisen ihmisen nauttia kun lapsi on nukkumassa.
- noloosettii
Mä luulen että noi oli vaan provoilijoita, lähinnä nauratti noi jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441