Enää kauaa vastustamaan sua mies, oot aika jännä tapaus kaikkinensa. Jotain tapahtui, etten enää ajattele sua pelkkänä ystävänä.
Ehkä parempi ettei nähdä vähään aikaan.
En mä pysty
15
905
Vastaukset
- Saasitämiettiä
Ois meillä parempaakin tekemistä?,ku sinä vain vastustelet.
- Valitsinjonimimerkin
Niin varmaan olis... Nii.. No, katellaan..!
- Soile_horolle
Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????
- Valitsinjonimimerkin
Soile_horolle kirjoitti:
Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????
En ole naimisissa, en tunne Markoa, enkä ole Soile. Sori.
- EräsSoile
Soile_horolle kirjoitti:
En oo ikinä ollu naimisissa, enkä kenenkään Markon kanssa edes seukannut, sori. Joten voitko olla viljelemättä nimeä, joka on useammalla tuhannella suomalaisella?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Soile
Nimen on saanut ainakin 5633 henkilöä vuoden 2009 loppuun mennessä. Joten kaikki 5632 ovat vääriä ja näin ollen loukkaat kaikkia elossa olevia saman nimisiä henkilöitä. Terveisin yx niistä. - hihii-hihii-hihii
jos se antaa sun valkata niitä tasokkaampia naisia kun se on .)) omien sanojes mukaan.
- AurinkoaAamuusi
Sitten kun minäkin olen puhumisen ja vastaamisen arvoinen ihminen ...
Välittämättä siitä etten yllä kovin korkealle ulkonäkövaatimuksissasi ...
Mutta niinkauan kun en ole edes sillä tasolla että voisit koskaan sanoa vaikka moi tai mitään muuta pientä ... etten olisi aina haukuttavanasi ... etkö ymmärrä että itse ajat koko ajan kauemmas ja kauemmas .. ?
- Onnelliseksixxxxxx
Mitäs ihmettä mietiskelet siellä.. Tee siten mikä tekee sinut onnelliseksi
- tertf4trfdgf4rt
Yhdelle Sxxxxlle terkut! Olit söpö, vaikka kummatkin käyttäytyi hassusti, kun oltiin lähekkäin!
- Xxixx
Millä lailla hassusti?
- Hassustigujhm
Silleen ei luontevasti! ;)
- Xxixx
No, niinhän me sit taidettiin tehdä. Kumpikin ujosteli? Liekö syynä se, et kummallakin niitä tunteita on? Vaikea katsoa silmiin, kun silmät on sielun peili ja totuus näkyy niistä.
- KyseleepiYksiMies
Sitten teidän pitää varata hetki jolloin katsotte toisianne silmiin ja keskustelette.
Oletko sinä Soili, vihreäsilmäinen, rohkea, puhelias nainen?
- Jännämies_
Missäspäin liikutaan?
Taas joku trollaa asiallista viestiketjua. Ei voi ymmärtää mitä kiksejä joku tuosta saa?!
Ei voi myöskään käsittää naisten nimittelyä huoriksi.
Mukavaa maanantaita kaikille ja jokainen tuntemani Soile on mukava kunniallinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431