Hullunkiiltosilmissä.
Sotaministeri sooloilee
6
69
Vastaukset
- 719
Mies alkaa olla vaarallinen. On saatva viraltaan ja asianomaiseen hoitoon. Tietysti Sipilältä kuulee, että hän antaa Jussi Niinistölle täyden tukensa. Perkele.
- vaarallista
Jonku rähinän saa Venäjän kanssa aikaset.. Nato antaa mitalin!
- scsdcass
On niin Himlerin näköinenkin!
- Idolityyli
Eikös lähes kaikilla miespuolisilla kiihkopersuilla ole natsityylin silmälasit?
Onhan tuo puuhastelu hiukan koomista, väsäillään kielikeskellä suutä "kahdenkeskisiä sopimiksia, joilla ei ole mitään juridista pitävyyttä", ja ollaan tärkeitä.
Maailma sodan partaalla, demokratian "kauppamies" Usan poliisi tappaa omia "väärän värisiä kansalaisia" ja ne jäljelle jäävät "väärän väriset" poliiseja, käyvät sotia EU-kavereidensa kanssa itsenäisisä valtioissa, haluten muuttaa niitä itselleen suopeiksi. Venäjälle vittuillaan ja kiristetään asioista joita ollaan itse harjoitettu (USA) vuosikymmeniä "länsidemokratian" tuella, ja nyt nämä meidän kohnot ovat itseään tekemässä kaikin keinoin itseään tykö samaan murhaajalaumaan "demokratian" varjolla, vaikka KANSA SANOO EI !!!
Omituista on demokratia länsimaissa. Muistuttaa ihan diktatuuria !- hyväministeri
Jussi Niinistö on yllättänyt puolustusministerinä myönteisesti - hänessä ei ole tyypillistä persukahjoutta pätkääkään. Niinistö tuntuu suoranuottiselta ja isänmaalliselta mieheltä. Niinistö uskaltaa kohdella ihailtavan tylysti niitä vanhanajan suomettuneita poliitikkoja, jotka yhä luulevat olevansa venäjänsuhteiden ylipappeja ja jopa puolustusministerin käskijöitä siinä suhteessa. Kanervaa, Kaikkosta ym. vituttaa ankarasti kun Niinistö on näyttänyt heille kaapinpaikan.
Jussi Niinistö on ylivoimaisesti paras persuministeri ja kaikista ministereistä kolmen parhaan joukossa (pääministeri mukaan lukien).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069