Mikä helvetti teitä vaivaa autoilijat kun te ajatte mutkissa väärää puolta vastaan ja muualla viittä kuuttakymppiä keskellä tietä[rajoitus 80kmh] Jos ja kun teistä pääsee ohi lähdette mielenosoituksellisesti ajamaan takapuskurissa kiinni vastatkaa yritän ymmärtää T:Veikko-setä
Keskellä tietä
7
285
Vastaukset
- Unto-serkku
Tuo johtuu siitä, että näillä paikallisilla maanteillämme tulee niin harvoin ketään vastaan, että olemme kehittäneet kohtaamiseen aivan oman ajotapamme, jotta saamme lähempää tuntumaa vastaantulijaan. Samaan suuntaan ajavaa autoilijaa taas mielellämme tarkkailemme ensin takapeilistä, ja sitten kun hän on päässyt ohitsemme, emme päästä häntä karkaamaan, vaan tarkkailemme häntä tuulilasimme läpi. Kaikki tähtää mahdollisimman pitkään kontaktiin toisen auton kanssa. Tähän on maaseudun autioituminen meidät johtanut.
- Veikki-Täti
Erittäin hyvä selitys Uto-serkku
- Mulkkujo-40luvulta
No tämä joka kesäinen liikennehäirikkö on jälleen saapunut Juankoskelle mökkeilemään..
- teidenritari
Olko harmoo pystyperä?
- tapittaa
Tappi tuntumalla on mukava mennä
- Kikkeli-Ville
Minun auto on homo ja pyrkii edellä ajavan auton pakoputkeen. Ja minä kuskin.
- ekankirjoittanut
ei teiltä saa näköjään edes asiallista vastausta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615