Hmm, pisti tuossa miettimään poistoja ja hauskanpitoa...
Silmäilin tätä palstaa pikaisesti(en ihan oikeasti ole nyt kerennyt päivystää täällä) ja mikään ei ole juurikaan muuttunut..hyvä vai paha, riippuu miltä kantilta katsoo.
Nikinvaihtoviikko ja palstabiisit, ihan mukava idis.Onhan nykyään duunissakin kesken päivän kaikenlaisia taukojumppahetkiä.
Varjoissalla on melkoinen työsarka..antaa nikkien jumppailla ja hassutella, samalla kuitenkin vahtia ettei naapuria käsien pyörityksessä napata käkättimeen tai haaraperus loikkiessa survota varpaille.
Hauskaa voi pitää ilman vieruskaverin mukilointia ja Varjoissallakin voi, kenties, olla hauskaa seurata nikkien epätoivoisia ponnisteluja yltääkseen parhaimpaansa.
Äh, niin piti sanoa reilu peli puolin ja toisin..
:DD
Poistot keskusteluissa
148
6781
Vastaukset
..puukko selkään, on palstalle paremmin sopiva tyyli;)
- merliNella
Sillä tyylillä täällä ei kohta ole ketään.
Tuskinpa sitä keskusteluakaan syntyy, jos vaaniskellaan toisten kintereillä selkään sohimassa.
- hanna...
tästä on reiluus kaukana nyt,
en ole usein näillä sivuilla
ollut, mutta huomannut jo se
että tältä siivotaan tosi usein
ja aina samat "roskat"
niin ja ain sama "siivooja"- merliNella
Aluksi minäkin kummastelin yhtäsun toista täällä.
Vieläkin, joskus yksikseni hämmästelen.
Nämä palstat ovat tavallaan peilejä...peilaavat kuvan käyttäjistä.Ahkerasti kirjoittelevat saavat paljon huomiota, joko kirjoituksilla tai avaustensa poistoilla.
Siivoilusta...niin, sama siivooja tekee yleensä samanlaisen jäljen.Unohtaa yhden pölypalleron aina samaan nurkkaan, kiillottaa toisen kohdan häikäiseväksi...
Palstaelämä tätä..joku viihtyy, toinen ei.
Aina voi kuitenkin ilmaista mielipiteensä ja niin pitääkin tehdä.
Toivottavasti kaikissa asuu pieni pala reiluutta..vaikka piilossa, mutta kuitenkin. merliNella kirjoitti:
Nämä palstat ovat tavallaan peilejä...peilaavat kuvan käyttäjistä.Ahkerasti kirjoittelevat saavat paljon huomiota, joko kirjoituksilla tai avaustensa poistoilla.
Siivoilusta...niin, sama siivooja tekee yleensä samanlaisen jäljen.Unohtaa yhden pölypalleron aina samaan nurkkaan, kiillottaa toisen kohdan häikäiseväksi...
Toivottavasti kaikissa asuu pieni pala reiluutta..vaikka piilossa, mutta kuitenkin...nämä palstat peilaavat sitä mitä ei peilistä näe, moni vannoo reiluuden nimiin olematta sitä kuitenkaan itse, myös tuollaista olen tavannut.
Sivoilu jaksaa ihmetyttää, tänään siirtyi joku ketju "Huuhaalle" johon laitoin muutaman viestin, ei se sinnekkään kuuluisi, osa ketjusta oli kuitenkin katkottu oikeaoppisesta kohdasta, ihmetelen mitä siinä sefu näki sellaista joka olisi sopivaa ainesta juuri "huuhaalle", on suoranaista jumalanpilkkaa pilata hyvä huumoripalsta minun jonninjoutavalla jorinalla!- hanna...
merliNella kirjoitti:
Toivottavasti kaikissa asuu pieni pala reiluutta..vaikka piilossa, mutta kuitenkin.niin että ahkerammin kirjoittavat huomataan
ja "siivotaan" joutuimmin, mutta onko poistoihin ollut sitten syytä ja ovatko kaikki kirjoitukset olleet asiattomia.
Sitä olen miettinyt kun en niistä
sellaista jokakerta ole löytänyt. - merliNella
Kadunmies kirjoitti:
..nämä palstat peilaavat sitä mitä ei peilistä näe, moni vannoo reiluuden nimiin olematta sitä kuitenkaan itse, myös tuollaista olen tavannut.
Sivoilu jaksaa ihmetyttää, tänään siirtyi joku ketju "Huuhaalle" johon laitoin muutaman viestin, ei se sinnekkään kuuluisi, osa ketjusta oli kuitenkin katkottu oikeaoppisesta kohdasta, ihmetelen mitä siinä sefu näki sellaista joka olisi sopivaa ainesta juuri "huuhaalle", on suoranaista jumalanpilkkaa pilata hyvä huumoripalsta minun jonninjoutavalla jorinalla!Arvaamattomia ovat nikkien tiet..:)
Jospa Varjoissa tuumi näyttää tälle porukalle, että elämää on hakkiksen ulkopuolellakin:D
Reiluus..varmaan myös noinkin päin, ikävä kyllä:( merliNella kirjoitti:
Arvaamattomia ovat nikkien tiet..:)
Jospa Varjoissa tuumi näyttää tälle porukalle, että elämää on hakkiksen ulkopuolellakin:D
Reiluus..varmaan myös noinkin päin, ikävä kyllä:(..uskotko sinäkin palstan ulkopuoliseen elämään???
Toisaalta tämän palstan vakkareiden pitäisi saada oma palsta, näitä juttuja ei voi mielestäni siirtää mihinkään toiselle palstalle, ja kuka nyt montaa palstaa viitsii seurata, liian monta hiiren klikkausta, se ei istumaan tottuneelle vakkarille sovi, voi tulla hiki;)- merliNella
hanna... kirjoitti:
niin että ahkerammin kirjoittavat huomataan
ja "siivotaan" joutuimmin, mutta onko poistoihin ollut sitten syytä ja ovatko kaikki kirjoitukset olleet asiattomia.
Sitä olen miettinyt kun en niistä
sellaista jokakerta ole löytänyt.täältä häipyy ihan asialliset avaukset ja keskustelut.
Harmittaa, varsinkin jos olisi halunnut heittää ketjuun jonkin oivalluksen tai kommentin.
Sellainen ilmapuntari, tämä palsta. - merliNella
Kadunmies kirjoitti:
..uskotko sinäkin palstan ulkopuoliseen elämään???
Toisaalta tämän palstan vakkareiden pitäisi saada oma palsta, näitä juttuja ei voi mielestäni siirtää mihinkään toiselle palstalle, ja kuka nyt montaa palstaa viitsii seurata, liian monta hiiren klikkausta, se ei istumaan tottuneelle vakkarille sovi, voi tulla hiki;)tuossa ideaa.
Jostain syystä, se ei saa ylläpidolta siunausta ja vakkareita ei voi varmaan siirtää minnekkään täältä.Tämän palstan nimi pitäisi muuttaa ja tehdä upouusi chat-keskustelu palsta.
p.s uskon..olen omin silmin nähnyt:) - hanna...
merliNella kirjoitti:
täältä häipyy ihan asialliset avaukset ja keskustelut.
Harmittaa, varsinkin jos olisi halunnut heittää ketjuun jonkin oivalluksen tai kommentin.
Sellainen ilmapuntari, tämä palsta.sopivasti "ilmapuntari"
nyt on kyllä matalapainetta taatusti
palstalla. merliNella kirjoitti:
tuossa ideaa.
Jostain syystä, se ei saa ylläpidolta siunausta ja vakkareita ei voi varmaan siirtää minnekkään täältä.Tämän palstan nimi pitäisi muuttaa ja tehdä upouusi chat-keskustelu palsta.
p.s uskon..olen omin silmin nähnyt:)..onhan se toisaalta että jos vakkarit saisi upouuden palstan missä olis kaikki herkut ja kromi loistaisi kilpaa kristallien kanssa niin sitten olisi jokainen kateellinen kuppikunta vaatimassa samaa itselleen, kai Suomi24 on täynnä jos jonkinlaista maailmanparantaja poppoota kuin mekin täällä...??
PS. Olisko kuvaa todisteeksi siitä näystä? tai ethän vaan kiusaa vanhaa miestä tuollaisella UFO-jutulla? ;)
- Hurtti Massi
Nopeuskin on poistoissa valttia. Ei kahtakymmentä minuuttia kestänyt viisu Oon Marttaliiton Miäs
..sitä saattaa Sefukin näköjään luulla että joku viaton lausahdus tai biisi on häneen kohdistettu;)
- hanna...
saman ja usea viesti on häipynyt
pittitaivaalle.
Tämä on naurettavaa suorastaan. - merliNella
Jostain syystä rallit ei ole tänään suosiossa.
Ehkäpä huomenna..? - Hurtti Massi
Tallessahan tuo juttu on. Vastailinhan vain "haasteisiin".
Jorinoiden haihtumiset on niin tavallista kohdallani, että hämmästyn, jos ne yleensä pysyvät hakkiksella.
- wirnix
Ei enää biisejä, ei avauksia, ei uusia nikkejä. Arvaukset ja äänestystulokset tähän ketjuun klo 20.00 mennessä.
- --------------
Wirnistäjä saa luvan aloittaa.
Kuka oli kuka? - wirnix
-------------- kirjoitti:
Wirnistäjä saa luvan aloittaa.
Kuka oli kuka?vaikka vaihtonikillä. En äänestä ensimmäisenä, koska uskon että olette menneet harhaan eräässä nikissä, enkä halua että hän paljastuu heti. Aloittakoon joku muu.
- --------
wirnix kirjoitti:
vaikka vaihtonikillä. En äänestä ensimmäisenä, koska uskon että olette menneet harhaan eräässä nikissä, enkä halua että hän paljastuu heti. Aloittakoon joku muu.
Miten olemme harhaan menneet ja miten niin et halua hänen heti paljastuvan ?
Sekavaa? - Hämmästynyt
BigHumania SeppoJuhaniksi????
- Hämmästynyt
Newnickya Jermuksi, Mirumarua Anonyymiksi, 3rlady tai jotain tuonnepäin Simaksi.
- Hämmästynyt
Aurinkokattia merliNellaksi.
- wirnix
-------- kirjoitti:
Miten olemme harhaan menneet ja miten niin et halua hänen heti paljastuvan ?
Sekavaa?nyt vaan vastauksia!!!
- ---arvaan--
Merinella oli Aurinkokatti.
3rd lady oli Zeikku
Hurtti oli seppojuhani
Millanin oli Mirumaru
jermu on arsenikki - Hämmästynyt
Hämmästynyt kirjoitti:
Aurinkokattia merliNellaksi.
On BigHumanin Hei mitä. Se sai nauramaan.
Judge on Waffen, tarkkailija Zeikku ja seurailee Wirnix ja Niina on Rossu. Muita en osaa arvata. Biisi vielä. Ilmoitan myöhemmin. - wirnix
tässä nikkejä, toivottavasti tulee kaikki:
Hämmästynyt
3rd lady
Aurinkokatti
arsenikki
trubaduuri
Judge
SykeMittari
BigHuman
Mirumaru
Hurtti Massi
arkunkantaja
Niina
hannana
newnicky
woomänni
tarkastaja
Vaklaaja
seurailee
jotain unohtui kuitenkin, lisätkää - BigHuman
Löysinpäs teidät,ennenkuin poistutte.
Äänestän shereffiä nopeimmaksi.
Harmi,etten saanut lauluani valmiiksi.Ilman muuta äänestän sen parhaaksi.
Odotan innolla uutta kilpaa.Silloin olen valmis. - tarkastaja
mirumaru-anonyymi
woomänni-zeireeni
sykemittari-millan
hannana-zeireeni
tarkastaja-tarkastaja:)
bighuman-jermu
aurinkokatti-wirnix
seurailee-wirnix
newnicky-seppojuhannus
juice saa jalan vippaamaan,joten here i come hakkuaukean ekaksi biisiksi.
avaus,,nauroin eniten jo poistuneelle,, innokas nuorukainen kaipaili kaunista ja rikasta naisenihmistä,, - ZeireeNi
omalta osaltani voin paljastaa, että ensinnäkään en oo jaksanut miettiä, kuka on kukin.. ja toisekseen, voin myös helpottaa kertomalla, etten ole kirjoittanu tänne millään muulla nikillä, kuin tällä rekatullani.. joten ne kaikki, jotka ovat mua epäilleet joksikin, niin valitettavasti pieleen meni ja aika pahasti.. hahahahahahah :D:D:D:D:D:D:D:D
- kukaliekkään
...kun ihan tiiietoooisesti käytän vääääräää nimimreeekkiää.
Sykemittari oisko tukkusutija
Bighuman on MillaN
Woomänni Tähtitoimittaja
Judge Jermu
Newnicky Kadunmiäs
Ja mie ku en oo mittää. Enkä mie oo kettää. - merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
omalta osaltani voin paljastaa, että ensinnäkään en oo jaksanut miettiä, kuka on kukin.. ja toisekseen, voin myös helpottaa kertomalla, etten ole kirjoittanu tänne millään muulla nikillä, kuin tällä rekatullani.. joten ne kaikki, jotka ovat mua epäilleet joksikin, niin valitettavasti pieleen meni ja aika pahasti.. hahahahahahah :D:D:D:D:D:D:D:D
meinasin itse myös tehdä tuon:DD
Ehdotan sinulle paras huijaus titteliä:DDD
Palaan kohta asiaan...:) - ZeireeNi
merliNella kirjoitti:
meinasin itse myös tehdä tuon:DD
Ehdotan sinulle paras huijaus titteliä:DDD
Palaan kohta asiaan...:)nyt on ihan pakko kysäistä, että mitäs sä tarkoitat tolla huijaustittelillä? ja minkä saman meinasit tehdä?
- merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
nyt on ihan pakko kysäistä, että mitäs sä tarkoitat tolla huijaustittelillä? ja minkä saman meinasit tehdä?
mieleen, kun toimittaja puhui jossain suurimmasta huijauksesta...Ajattelen, että ehkäpä ei huijausta ollenkaan voisi olla paras ja palkitsemisen arvoinen.Mielestäni siis ansaitset palkinnon, koska epäilin muutamaa uutta sinuksi.
Sori Zeireeni, vaikutat mukavalta ja olen pahoillani, että kirjoitan niin, ettet ymmärrä.Ehkä vika on minussa, yritän tulla ymmärretyksi tai jotain..
Ajattelin itse olla multinikkeilemättä, mutta kiusaus oli aikomusta suurempi...jopa nelinkertaisesti:)
p.s. yritin selittää, toivottavasti en sotkeutunut kinttuihini entistä pahemmin...?? - ZeireeNi
merliNella kirjoitti:
mieleen, kun toimittaja puhui jossain suurimmasta huijauksesta...Ajattelen, että ehkäpä ei huijausta ollenkaan voisi olla paras ja palkitsemisen arvoinen.Mielestäni siis ansaitset palkinnon, koska epäilin muutamaa uutta sinuksi.
Sori Zeireeni, vaikutat mukavalta ja olen pahoillani, että kirjoitan niin, ettet ymmärrä.Ehkä vika on minussa, yritän tulla ymmärretyksi tai jotain..
Ajattelin itse olla multinikkeilemättä, mutta kiusaus oli aikomusta suurempi...jopa nelinkertaisesti:)
p.s. yritin selittää, toivottavasti en sotkeutunut kinttuihini entistä pahemmin...??sanoin, etten osallistunut tähän nikinvaihtoviikkoon mitenkään, enkä osallistunutkaan.. :)
jos keväällä järjestetään sellainen, sitten ehkä osallistun.. monella nikillä!!! :D - merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
sanoin, etten osallistunut tähän nikinvaihtoviikkoon mitenkään, enkä osallistunutkaan.. :)
jos keväällä järjestetään sellainen, sitten ehkä osallistun.. monella nikillä!!! :Dsiinähän se suurin ja paras huijaus piileekin...herätys sinä siellä:DD
Sinuakin epäillään multinikkeilystä ja akropoo, oletkin ollut koko ajan vain oma itsesi.
Siis tuosta onnittelin sinua, aivan aidosti:) - wirnix
merliNella kirjoitti:
siinähän se suurin ja paras huijaus piileekin...herätys sinä siellä:DD
Sinuakin epäillään multinikkeilystä ja akropoo, oletkin ollut koko ajan vain oma itsesi.
Siis tuosta onnittelin sinua, aivan aidosti:)tuosta lepakosta, se ei aina käy täysillä! :D:D:D
- merliNella
wirnix kirjoitti:
tuosta lepakosta, se ei aina käy täysillä! :D:D:D
Zeireeni saa minut tuntemaan itseni idiootiksi..;D
*virittää hihittellen valkoisia lakanoita* - MillaN
wirnix kirjoitti:
tuosta lepakosta, se ei aina käy täysillä! :D:D:D
...sitä on niinku palattu arkeen. *kosto elää...haukka* :D
- wirnix
merliNella kirjoitti:
Zeireeni saa minut tuntemaan itseni idiootiksi..;D
*virittää hihittellen valkoisia lakanoita*Zeireeni varmasti tuntee itse itsensä samanlaiseksi! *pakoon*
- MillaN
wirnix kirjoitti:
Zeireeni varmasti tuntee itse itsensä samanlaiseksi! *pakoon*
...sitä niinku aloitettiin heti täysillä.:D
- merliNella
wirnix kirjoitti:
Zeireeni varmasti tuntee itse itsensä samanlaiseksi! *pakoon*
varo niitä lakanoita..:DD
*nauraa lopen uupuneena* - merliNella
MillaN kirjoitti:
oh..perskeles..:O
*näkee näkyjä* - MillaN
merliNella kirjoitti:
*näkee näkyjä*...kaikki hyvin? :D
- merliNella
merliNella kirjoitti:
*näkee näkyjä*kiitos kysymästä...ihan tavallista taas..
Ilmeisesti vaan nälkä haittaa näköä, jälleen kerran..:)) - merliNella
MillaN kirjoitti:
...kaikki hyvin? :D
kun meni itselle tuo sinulle tarkoitettu viesti..
*viittelöi hiukset ja silmät harittaen alaspäin...*:D - merliNella
wirnix kirjoitti:
Hämmästynyt
3rd lady
Aurinkokatti
arsenikki
trubaduuri
Judge
SykeMittari
BigHuman
Mirumaru
Hurtti Massi
arkunkantaja
Niina
hannana
newnicky
woomänni
tarkastaja
Vaklaaja
seurailee
jotain unohtui kuitenkin, lisätkääniin unohtui:)
Kokeilin elämää transistorina pienen hetken...virta loppui kesken ja minut ohjattiin ystävällisen päättäväisesti lataamolle..:D - taikanainen
wirnix kirjoitti:
Hämmästynyt
3rd lady
Aurinkokatti
arsenikki
trubaduuri
Judge
SykeMittari
BigHuman
Mirumaru
Hurtti Massi
arkunkantaja
Niina
hannana
newnicky
woomänni
tarkastaja
Vaklaaja
seurailee
jotain unohtui kuitenkin, lisätkäätietoja nikistä huokaus, oli alkusäpinöissä mutta katosi pois....
- Huokaus
taikanainen kirjoitti:
tietoja nikistä huokaus, oli alkusäpinöissä mutta katosi pois....
Katosinko, e-ehen. Uutta taktiikkaa vaan kehiin. Olen Massin ketjussa.....?;)))
- taikanainen
Huokaus kirjoitti:
Katosinko, e-ehen. Uutta taktiikkaa vaan kehiin. Olen Massin ketjussa.....?;)))
sentään.. kuka noista: jem-ma? arkunkantaja? arvailija? kadunmies? ladyleopardi? vai joku muu... helpota vähän =) siellä on vielä kaksi ketjuakin:( oletko kukaan noista eilen ilmoittautuneista kisaajista?
no, joka tapauksessa kiitos kannustuksesta alussa... ja se runo oli upea !! - Huokaus
taikanainen kirjoitti:
sentään.. kuka noista: jem-ma? arkunkantaja? arvailija? kadunmies? ladyleopardi? vai joku muu... helpota vähän =) siellä on vielä kaksi ketjuakin:( oletko kukaan noista eilen ilmoittautuneista kisaajista?
no, joka tapauksessa kiitos kannustuksesta alussa... ja se runo oli upea !!Joku *noista* ja siinä nikkiketjussa pikkasen tempauduin mukaan. Ei oo muuten montaa nikkiä enää Jemmassa.;))
Arvaa, arvaa!!
Runoilen tuon tuostakin, kiva että tykkäsit. - taikanainen
Huokaus kirjoitti:
Joku *noista* ja siinä nikkiketjussa pikkasen tempauduin mukaan. Ei oo muuten montaa nikkiä enää Jemmassa.;))
Arvaa, arvaa!!
Runoilen tuon tuostakin, kiva että tykkäsit.arvaaminen, melkoista kohellusta koko ketju, etten sanoisi =) Jem-maan viittaat, mutta uutena tulokkaana siitä ei ole minulle apua... joten....antaapas kuulua....*virn* ...vai kuulutko sinäkin tuohon multinikkien veljeskuntaan josta kuulin vasta tänään...
päähän tässä menee sekaisin teidän kanssanne, tuolla toisaalla menin karhunpesälle onneton..saas nähdä miten siitäkin selviän. - taikanainen
Huokaus kirjoitti:
Joku *noista* ja siinä nikkiketjussa pikkasen tempauduin mukaan. Ei oo muuten montaa nikkiä enää Jemmassa.;))
Arvaa, arvaa!!
Runoilen tuon tuostakin, kiva että tykkäsit.arvaaminen...yhtä sekamelskaa koko ketju...=) viittasit Jem-maan mutta uutena en osaa käyttää vihjettä hyödykseni..vai kuulutkos siihen multinikkien veljeskuntaan, josta kuulin vasta tänä aamuna..pelottavia ovat.glunks.
huoh, sekaisinhan teidän kanssanne pää menee,tuolla toisaalla erehdyin karhunpesälle, saas nähdä miten siitäkin selviää... joka paikkaan sitä pitää nokkansa työntää.... - Jem-ma
taikanainen kirjoitti:
arvaaminen...yhtä sekamelskaa koko ketju...=) viittasit Jem-maan mutta uutena en osaa käyttää vihjettä hyödykseni..vai kuulutkos siihen multinikkien veljeskuntaan, josta kuulin vasta tänä aamuna..pelottavia ovat.glunks.
huoh, sekaisinhan teidän kanssanne pää menee,tuolla toisaalla erehdyin karhunpesälle, saas nähdä miten siitäkin selviää... joka paikkaan sitä pitää nokkansa työntää....Sekamelskaa on nuo veljekset ja siskokset, joten en rupia uutena moista veljessoppaa hämmentään.
Itehän muuten sekasen pään karhunsyötille tyrkytit, toista se on minun kiharaisen pään. Ei kelpaa sit kellekkään, vai. Koitanki pysyy kaukana tuollaisista sopista. Pitää osata ymmärtää kiertää tai olla pääsyöttinä.
Meniki vaikeetajuisex ja pelokkaax.;))) - taikananinen eek
Jem-ma kirjoitti:
Sekamelskaa on nuo veljekset ja siskokset, joten en rupia uutena moista veljessoppaa hämmentään.
Itehän muuten sekasen pään karhunsyötille tyrkytit, toista se on minun kiharaisen pään. Ei kelpaa sit kellekkään, vai. Koitanki pysyy kaukana tuollaisista sopista. Pitää osata ymmärtää kiertää tai olla pääsyöttinä.
Meniki vaikeetajuisex ja pelokkaax.;)))hmmmm..sinäkin uusi... eilen tää keju oli punaisen pallukan sulkema, ei päässyt vastaamaan, nyt luuta lie jotain siivonnut pois.
sen mä sanon, että taitaa olla varsinainen sirkusareena tää palsta, pistää harkitsemaan, syöttääkö itsens vai lähteekö runochattia lukemaan =) - tulliportin
MillaN kirjoitti:
Milla-neitoakin vielä näkee, ei o huano.
Mukavaa keskitalvea sinulle.
TP. - MillaN
tulliportin kirjoitti:
Milla-neitoakin vielä näkee, ei o huano.
Mukavaa keskitalvea sinulle.
TP....minä täältä...kirottu vakkari, niinkuin Jermu armollisesti on nimennyt.:D
Laitoin sinulle joskus aikaa sitten kutsun Huuhaa-huoneeseen...ei ilmeisesti kutsu silloin tavoittanut sinua?
Kevättä jo odotellaan.:D - Jem-ma
taikananinen eek kirjoitti:
hmmmm..sinäkin uusi... eilen tää keju oli punaisen pallukan sulkema, ei päässyt vastaamaan, nyt luuta lie jotain siivonnut pois.
sen mä sanon, että taitaa olla varsinainen sirkusareena tää palsta, pistää harkitsemaan, syöttääkö itsens vai lähteekö runochattia lukemaan =)Uutena tässä oon kans vaanimassa ja ihmettelemässä palstan sirkustemppuja. Enkä oo vielä päässyt juoneen vaan parempi alottaa puhtaaltä pöydältä...... tammikuusta 2005.
Hokasin sun kirjotuksen tuolla *parempi puolella* (kahvin seassa), mutten taia sinne enää sulle viestittää.
Tulee varmaan toinen punapallukka tai suivantuneena poistuu puolet jostakin tärkeästä kohtaa ketjusta..;))) - taikanainen
Jem-ma kirjoitti:
Uutena tässä oon kans vaanimassa ja ihmettelemässä palstan sirkustemppuja. Enkä oo vielä päässyt juoneen vaan parempi alottaa puhtaaltä pöydältä...... tammikuusta 2005.
Hokasin sun kirjotuksen tuolla *parempi puolella* (kahvin seassa), mutten taia sinne enää sulle viestittää.
Tulee varmaan toinen punapallukka tai suivantuneena poistuu puolet jostakin tärkeästä kohtaa ketjusta..;)))huomataan, miten ihmiset ovat erilaisia. sinä olet rauhallinen tarkkailija? Minä taas säntäilen joka paikassa, näköjään..=D
jos sua kiinnostaa tämän palstan historia, Waffen-ss avauksessa "parit niksit", on linkki sättisanomien vuosikatsaukseen. minä sain siitä paljon, nauruhermot oli koetuksella. linkki on tähtitoimittajan kommentissa.
- Nimetön
Pakko laittaa kaksi parasta avausta, koska en millään osannut päättää *syntymävika* :D
Paras avaus:
Kysymys/ BigHuman
Otsakkeita lonkalta/ max-life
Paras biisi:
Nettiseksikokemus/ yön lintu
Paljon hyviä rallatuksia, mut tuossa on sitä jotain :D
Biisinikkarit toivat iloa arkeen, kiitos kaikille! *smack* - Aurinkokatti
Kjäh!
- Seppojuhani
Ainoa juttu, jonka kirjoitin oli tuo äänestys "kukaliekkään".
- MillaN
...saa paljastaa kuka olin?
Valitettavasti en ehtinyt vieraiden vuoksi arvailemaan ja siksi en ala enää arvailemaan kuka kukin on, mutta voitaisiinko aloittaa tunnustukset eli kuka on ollut kukin?- Jermu
Että et enää muista kunnolla kuka olit???
Terv. Aurinkokatti!
Kjäh! - MillaN
Jermu kirjoitti:
Että et enää muista kunnolla kuka olit???
Terv. Aurinkokatti!
Kjäh!...etsitään parasta huijausta, niin saanen näillä arvauksilla mitä tähän mennessä on esitetty sen kunnian? :DDD
- wirnix
kyllä pitäisi arvailla, mutta olkoon. Äänestä nyt kuitenkin jossain vaiheessa biisiä.
Tunnusta kuka olit! - Jermu
MillaN kirjoitti:
...etsitään parasta huijausta, niin saanen näillä arvauksilla mitä tähän mennessä on esitetty sen kunnian? :DDD
Koska luultavasti kirjoitit minun näppiksellä koko idean tästä nikinvaihtoviikosta ja huijasit täten kaikkia..Olet siis paras! Kjäh!
- wirnix
MillaN kirjoitti:
...etsitään parasta huijausta, niin saanen näillä arvauksilla mitä tähän mennessä on esitetty sen kunnian? :DDD
sitten, mutta pitää ensin tietää onko se totta, eli nikin pitää tunnustaa.
- MillaN
wirnix kirjoitti:
kyllä pitäisi arvailla, mutta olkoon. Äänestä nyt kuitenkin jossain vaiheessa biisiä.
Tunnusta kuka olit!...tilanteesta*...sain huijattua teitä kaikkia.
*kihisee liitoksissaan eikä aio vielä kertoa* :DDD - wirnix
MillaN kirjoitti:
...tilanteesta*...sain huijattua teitä kaikkia.
*kihisee liitoksissaan eikä aio vielä kertoa* :DDDolit SykeMittari, olen satavarma. Paitsi että taisit olla Judge tai seurailee... mutta näitä arvailuja ei enää lasketa.
- MillaN
wirnix kirjoitti:
olit SykeMittari, olen satavarma. Paitsi että taisit olla Judge tai seurailee... mutta näitä arvailuja ei enää lasketa.
...ja pyydän samalla anteeksi jos loukkasin jotakin kirjoituksillani. Pelin henkeen kuului ettei paljastu ja tuli ehkä sanottua sellaista mitä ei oikeasti tarkoittanut.
Siis...olin:
SykeMittari
Hämmästynyt
Vaklaaja...
ja yksi vielä...pidän teitä piinaavassa jännityksessä, koska sillä nikillä huijasin kaikkia.:D
PS. Olit sitkeä sissi...ei perhana kosioretki onnistunut, mutta olen varma siitä ettet ensin hoksannut, että olen SykeMittari ennenkuin joku, en muista kuka, tuli varoittamaan sinua jonkun vedättävän sinua...huh, olipas sekavasti selitetty.:D - wirnix
MillaN kirjoitti:
...ja pyydän samalla anteeksi jos loukkasin jotakin kirjoituksillani. Pelin henkeen kuului ettei paljastu ja tuli ehkä sanottua sellaista mitä ei oikeasti tarkoittanut.
Siis...olin:
SykeMittari
Hämmästynyt
Vaklaaja...
ja yksi vielä...pidän teitä piinaavassa jännityksessä, koska sillä nikillä huijasin kaikkia.:D
PS. Olit sitkeä sissi...ei perhana kosioretki onnistunut, mutta olen varma siitä ettet ensin hoksannut, että olen SykeMittari ennenkuin joku, en muista kuka, tuli varoittamaan sinua jonkun vedättävän sinua...huh, olipas sekavasti selitetty.:Dettä vedätit lauantai-iltaan saakka, luulin että olet tulliportin. En tajunnut kuitenkaan siitä varoituksesta, vaan sun viimeisestä kommentista illalla tuli ykskaks tuttuuden tunne, vaikka tyyli ei paljastanut. Oli kyllä hauskaa!!
- wirnix
MillaN kirjoitti:
Siis...olin:
SykeMittari
Hämmästynyt
Vaklaaja...
PS. Olit sitkeä sissi...ei perhana kosioretki onnistunut, mutta olen varma siitä ettet ensin hoksannut, että olen SykeMittari ennenkuin joku, en muista kuka, tuli varoittamaan sinua jonkun vedättävän sinua...huh, olipas sekavasti selitetty.:Dolit Mirumaru niin kuin ensin epäilin... ääh...
- MillaN
wirnix kirjoitti:
että vedätit lauantai-iltaan saakka, luulin että olet tulliportin. En tajunnut kuitenkaan siitä varoituksesta, vaan sun viimeisestä kommentista illalla tuli ykskaks tuttuuden tunne, vaikka tyyli ei paljastanut. Oli kyllä hauskaa!!
...usko loppua kosioretkestä ja väsymys painaa, siksi oli pakko keksiä lähtevänsä työmatkalle.:DD
Sain talteen monta hyvää kommenttia ja paras oli sinulta se jossa silmäsi alkoi harittamaan SykeMittarin suuntaan.:DDD - MillaN
wirnix kirjoitti:
olit Mirumaru niin kuin ensin epäilin... ääh...
...huijaukseni...mutta ensin käyn suihkussa.:D
*hiillostaa porukkaa viimeiseen asti* :DD MillaN kirjoitti:
...huijaukseni...mutta ensin käyn suihkussa.:D
*hiillostaa porukkaa viimeiseen asti* :DDOlit se 3drlady.
- wirnix
Waffen-ss kirjoitti:
Olit se 3drlady.
kuka olit itse?
- MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Olit se 3drlady.
...en ollut, mutta kerro nyt kuka olit? :D
wirnix kirjoitti:
kuka olit itse?
Olin Mirumaru. Kompuroin liikaa ja siksi jäi biisi tekemättä.
Oli biisinteko lähellä, mutta sitten viljelin laulujen sanoja Mirumarun repliikkeihin. Eli "raakuit kuin varis ym ym".
Yritin bongata muita palstalta, ja epäilin judgea wirniksi. Jermua epäilin Hurtti Massiksi.Kaikki muut arvaukseni meni metsään.
Yritin hämätä etten osallistu skabaan laisinkaan- MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Oli biisinteko lähellä, mutta sitten viljelin laulujen sanoja Mirumarun repliikkeihin. Eli "raakuit kuin varis ym ym".
Yritin bongata muita palstalta, ja epäilin judgea wirniksi. Jermua epäilin Hurtti Massiksi.Kaikki muut arvaukseni meni metsään.
Yritin hämätä etten osallistu skabaan laisinkaan...arvaukseni ovat menneet mäkeen...tai en tiedä vielä onko kaikki.:D
Minä tässä mietin uskallanko paljastaa sitä yhtä nikkiäni ollenkaan...hmmm.:D MillaN kirjoitti:
...arvaukseni ovat menneet mäkeen...tai en tiedä vielä onko kaikki.:D
Minä tässä mietin uskallanko paljastaa sitä yhtä nikkiäni ollenkaan...hmmm.:DPakko kertoa, ei tämä niin vakavaa:)
- wirnix
MillaN kirjoitti:
...arvaukseni ovat menneet mäkeen...tai en tiedä vielä onko kaikki.:D
Minä tässä mietin uskallanko paljastaa sitä yhtä nikkiäni ollenkaan...hmmm.:Dse on sitten diskaus kisasta, jos et paljasta!
- merliNella
Waffen-ss kirjoitti:
Yritin hämätä etten osallistu skabaan laisinkaanMinut ainakin hämäsit täysin..:D
- merliNella
ja pyydän samalla anteeksi, jos ole loukannut jotain.
No tässä, olin tarkastaja,arsenikki,trubaduuri ja BigHuman:DD
Olette aika mahtava sakki?Kivaa oli, vaikka rankkaa:DD
Varjoissalle myös kiitos, elämässä pitää olla haastetta;D- Jermu
Terv. Aurinkokatti!
- merliNella
Jermu kirjoitti:
Terv. Aurinkokatti!
Täällä olen löytänyt itsestäni uusia uloittuvuuksia...:DD
- Hannana
kuka minä olen ja käytin lyhennettä vain laiskuuttani eli hanna = hannana ja sanoin teille senkin että olen uusi tällä
palstalla, sähläsin vaan joutessani seasa :)
mää nähkääs en "vielä ole hemmetin vakkari"
*wirn* mutta hauskoja te olette kaikkine solvauksinenne :)
*rekkaudesta se hepokin potkii* - wirnix
Hannana kirjoitti:
kuka minä olen ja käytin lyhennettä vain laiskuuttani eli hanna = hannana ja sanoin teille senkin että olen uusi tällä
palstalla, sähläsin vaan joutessani seasa :)
mää nähkääs en "vielä ole hemmetin vakkari"
*wirn* mutta hauskoja te olette kaikkine solvauksinenne :)
*rekkaudesta se hepokin potkii*mutta kun kaikki muutkin sanoi että ne on uusia!
- Hannana
wirnix kirjoitti:
mutta kun kaikki muutkin sanoi että ne on uusia!
aivan mut mä olin oikeesti *naur*
- woomänni
kerkesinpäs loppua näkemään.. tuota..olen oikeasti uusi täällä, rekattu nikkini on taikanainen, ja olin myös seurailee nikillä.
Kanssanne on ollut todella hauskaa, kiitos jokaiselle. laiton sen vetoomuksenkin tuonne aamulla, siellä oli lopussa woomänni..vaan ei näköjäs vakkarit lue sefun postia... *ISO WIRN*- wirnix
jo toinen! Ilmankos meni metsään kaikki *parkuu*
- MillaN
wirnix kirjoitti:
...luultavasti saat kohta kolmannen...jos uskallan paljastaa sinulle mitään kun parkumaan alat kuiteskii kahta kauheemmin.:D
- merliNella
Huomasin kyllä ja oikeasti sitä ihmettelin.
Rehellisyys maan periii, lopulta...:)
Kiitos jutusteluista;) - woomänni
wirnix kirjoitti:
oli ihanaa hämmentää teitä...jokos mä nyt pääsin vakkariksi *naur* tai ees se urhoollisuusmerkki... jossa lukee: "kesti viikon kyydissä"
- woomänni
merliNella kirjoitti:
Huomasin kyllä ja oikeasti sitä ihmettelin.
Rehellisyys maan periii, lopulta...:)
Kiitos jutusteluista;)kun jermu jonain heikkona hetkenään lupasi että uudetkin saavat osallistua...=) jossain poistetussa ketjussa....
- wirnix
woomänni kirjoitti:
oli ihanaa hämmentää teitä...jokos mä nyt pääsin vakkariksi *naur* tai ees se urhoollisuusmerkki... jossa lukee: "kesti viikon kyydissä"
sinä pääset seuraavassa lähetyksessä! Kirottua.
- MillaN
...kun aletaan uhkailemaan.:D
Olin toi Niina.
*eipä arvannut kukaan* :DDD- wirnix
se meni kyllä täydestä! Waffe oli mulla enemmän erikoistarkkailussa, ja kärytinpäs *käkättää*.
Pitääkö mun nyt sitte... - MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Pitihän se arvata:)) Osaat aina yllättää:)
Odotinkin jotain tälläistä sinulta....suutu...pelin henki nääs.:D
Kukahan mahtoi tuossa aiemmin päivällä puhua "moottoriturvan" saapuneen palstalle...kyllä nauratti.:DD - MillaN
wirnix kirjoitti:
se meni kyllä täydestä! Waffe oli mulla enemmän erikoistarkkailussa, ja kärytinpäs *käkättää*.
Pitääkö mun nyt sitte......ala parkumaan! :D
wirnix kirjoitti:
Pitääkö mun nyt sitte...Suu puhtaaksi ja heti !
Epäreilua , kun minua pidät jatkuvasti tarkkailussa.
- wirnix
että olin 3rd lady, ja biisit kirjoitin ööh… *punastelee* yön lintuna.
ENKÄ ole vieläkään harrastanut nettiseksiä, samperi.
Ettepä arvanneet tekään...- MillaN
...jo poistetun avauksen, jossa kävin härnäämässä että tiesin kuka olet...silloin olin varma, mutta varmuus hävisi jossain välissä ja luulin sinua Simaksi.:DD
- wirnix
MillaN kirjoitti:
...jo poistetun avauksen, jossa kävin härnäämässä että tiesin kuka olet...silloin olin varma, mutta varmuus hävisi jossain välissä ja luulin sinua Simaksi.:DD
tiedän että aloit epäröimään, muuten olisin heittänyt mäkeen koko nikin!
- wirnix
Waffen-ss kirjoitti:
Perhana sun kanssas! Et sitten pyytänyt anteeksi?:)
mutta puhuin sulle niin kuin olisit ollut Rossu, joka sun oli kai tarkoitus ollakin??
- wirnix
wirnix kirjoitti:
mutta puhuin sulle niin kuin olisit ollut Rossu, joka sun oli kai tarkoitus ollakin??
pyydän tietysti Rossultakin anteeksi *tämä on yhtä anteeksipyyntöä*
- MillaN
wirnix kirjoitti:
pyydän tietysti Rossultakin anteeksi *tämä on yhtä anteeksipyyntöä*
...kärryillä, keitä ei ole vielä tunnistettu tai ketkä ei ole tunnustaneet kaikkia nikkejään? :D
- wirnix
MillaN kirjoitti:
...kärryillä, keitä ei ole vielä tunnistettu tai ketkä ei ole tunnustaneet kaikkia nikkejään? :D
Hurtti Massi ja arkunkantaja puuttuu, samoin Judge. Piti vielä seli-selitellä tuosta 3rd ladystä, että yritin puhua Mirumarulle niin kuin Sima puhuisi Rossulle *sekoaa*
- MillaN
wirnix kirjoitti:
Hurtti Massi ja arkunkantaja puuttuu, samoin Judge. Piti vielä seli-selitellä tuosta 3rd ladystä, että yritin puhua Mirumarulle niin kuin Sima puhuisi Rossulle *sekoaa*
...sait kääntymään ajatukseni sinusta Simaan...*perhana*
Kukas se seurailee oli? - wirnix
MillaN kirjoitti:
Kukas se seurailee oli?epäilin ensin Saputsoksi, mutta sitten arvelin että on hurlumHei, kumpikaan ei ole ilmoittautunut.
- woomänni
MillaN kirjoitti:
Kukas se seurailee oli?mun on pakko vielä tehdä sulle yksi tunnustus...ei kuolla nauruun kumpikaan...
- MillaN
woomänni kirjoitti:
mun on pakko vielä tehdä sulle yksi tunnustus...ei kuolla nauruun kumpikaan...
...tunnustus...anna tulla.:D
- woomänni
MillaN kirjoitti:
...tunnustus...anna tulla.:D
mä olin se suoraan puskasta siinä niinan avauksessa..se oli helkutin ärsyttävä tyyppi... =D=D niin ja seurailee oli nikkini myös, sen tunnustin jo tuolla aiemmin.. ja mä ihastuin siihen bighumaniin, se oli ihana mussukka....."repee*
- MillaN
woomänni kirjoitti:
mä olin se suoraan puskasta siinä niinan avauksessa..se oli helkutin ärsyttävä tyyppi... =D=D niin ja seurailee oli nikkini myös, sen tunnustin jo tuolla aiemmin.. ja mä ihastuin siihen bighumaniin, se oli ihana mussukka....."repee*
...minun piti miettiä kaksi kertaa uskallanko sanoa, että tulet siihen puskasta huutelemaan, mutta sillä tiesin varmasti, että minua luullaan joksikin toiseksi.:DD
*syvin anteeksipyyntöni tässä Rossulle*
- Judge
Jokohan olisi aika lopettaa hempeilyt ja alustaa aiheet, joita tällä palstalla parhaiten osataan.
Pv:n puolesta
Judge - merliNella
kisasta puuttuu..?
Voisiko kiltti *toimittaja..?:)
Samoin biisien aateli?
Yhteenvedosta on paljon helpompi lukea, kuin näistä"..aaah..sinäkö se olitkin..???"
*pyytää nätisti ja maksaa mukisematta tilausmaksun*- wirnix
biisiäänestys on ihan kesken, eikä kaikki nikitkään ole vielä tunnustaneet. Taitaa mennä muutenkin huomiseen.
- merliNella
wirnix kirjoitti:
biisiäänestys on ihan kesken, eikä kaikki nikitkään ole vielä tunnustaneet. Taitaa mennä muutenkin huomiseen.
Suuret kilpailut jälkipuinteineen vievät aikaa.
Muuten, entäs dopingtestit..*punastuu*..Niin, se virallinen puoli:D
Toivottavasti, ei itkua pitkästä ilosta..:DD - wirnix
kertoo, että BigHumanin avaus Kysymys olisi suosituin. Biisiäänestys on kesken, mutta yön lintu on saanut pari-kolme ääntä. Huijauksista taisi parhaiten mennä läpi MillaNin Niina, mutta kukaan ei tainnut tietää että BigHuman on merliNella. Yleisesti ottaen arvaukset menivät pahasti metsään!!
- MillaN
...miten ihana palata takaisin palstan arkeen.:D
Judge, HurttiMassi ja arkunkantaja...tunnustuksia odotellaan...tai teidät tiskataan...*käyttää Wirnixin uhkailua* :D- wirnix
Judge taitaa olla vain Judge, kirjoitteli muistaakseni jo ennen kilpailua palstalle. Tästä pitäisi kai tehdä Sättäreihin huomenna yhteenveto, kiesus sentään. Biisiäänestys jatkukoon.
- Judge
wirnix kirjoitti:
Judge taitaa olla vain Judge, kirjoitteli muistaakseni jo ennen kilpailua palstalle. Tästä pitäisi kai tehdä Sättäreihin huomenna yhteenveto, kiesus sentään. Biisiäänestys jatkukoon.
Kuules ketale, eipäs aliarvioida. Viekkaudella ja vääryydellä on pitkät perinteet.
- wirnix
Judge kirjoitti:
Kuules ketale, eipäs aliarvioida. Viekkaudella ja vääryydellä on pitkät perinteet.
Risukasa tai Kadunmies?
- MillaN
Judge kirjoitti:
...pää pölkylle ja tunnustus...kuka olet?
- taikanainen
Judge kirjoitti:
oottelee kans uteliaana..*räps räps*
- wirnix
wirnix kirjoitti:
Risukasa tai Kadunmies?
olet max-life, senkin kutale.
- Judge
taikanainen kirjoitti:
oottelee kans uteliaana..*räps räps*
Polynikkien veljeskunta olla tuttu.
- taikanainen
Judge kirjoitti:
Polynikkien veljeskunta olla tuttu.
no ei ole tuttu, kerro hiukan? ja ilman ilkeilyjä, jookos, uudelle voi olla hiukan armollisempi...vai voiko?
- Judge
taikanainen kirjoitti:
no ei ole tuttu, kerro hiukan? ja ilman ilkeilyjä, jookos, uudelle voi olla hiukan armollisempi...vai voiko?
Veljeskuntaan kuuluvat käyttävät yhtä nikkiä korkeintaan kuukauden pari. Vain liike on tärkeää.
Vakkarit ovat ilkkuneet veljeskuntaa tarpeeksi. Kaikenlaiset "poly"-nimeen liittyvät (ja muutkin) naurut ovat varmasti muistissamme. Tasoitamme tilejä vastaiskuin, kun havaitsemme horjuvuutta vakkarin kirjoituksissa. Oletko sinä jo vakkari? - taikanainen
Judge kirjoitti:
Veljeskuntaan kuuluvat käyttävät yhtä nikkiä korkeintaan kuukauden pari. Vain liike on tärkeää.
Vakkarit ovat ilkkuneet veljeskuntaa tarpeeksi. Kaikenlaiset "poly"-nimeen liittyvät (ja muutkin) naurut ovat varmasti muistissamme. Tasoitamme tilejä vastaiskuin, kun havaitsemme horjuvuutta vakkarin kirjoituksissa. Oletko sinä jo vakkari?joutuuko täällä sotaankin, taivas varjelkoon. siis jos olen vakkari niin olen polyjen vihollinen, glups. En vielä saanut nimikettä vakkariksi, pyysin kyllä... Nyt täytynee harkita uudelleen tilannetta... tuollaisesta oo kuullutkaan..
kummat on vahvempia, sehän ratkaisee... toisaalta, tuo nikinvaihto kiinnostaa, sainhan jo tuntumaa tässä viikon aikana =) sitähän vois kaikkea soopaa heitellä vapaasti...sit vaan uusi kaapu päälle, ja puhdas pöytä eteen...hmmmm..
*räps räps* - Jermu
Judge kirjoitti:
Vakkarit ovat ilkkuneet veljeskuntaa tarpeeksi. Kaikenlaiset "poly"-nimeen liittyvät (ja muutkin) naurut ovat varmasti muistissamme. Tasoitamme tilejä vastaiskuin, kun havaitsemme horjuvuutta vakkarin kirjoituksissa. Oletko sinä jo vakkari?Otatko taas päästäs kiinni ja puristelet hartaasti. Riittääkö pääsi ympäri yksi käsi, vai tartteeko peräti kahta???
- Judge
Jermu kirjoitti:
Otatko taas päästäs kiinni ja puristelet hartaasti. Riittääkö pääsi ympäri yksi käsi, vai tartteeko peräti kahta???
Varjojen lymymies iskee sieltä heti asiallisesti uutta palstailijaa neuvovaa. Tutut on taunon turinat taas. Mutta mikä helpotus viikon mittaiseen lässytykseen verrattuna.
- taikanainen
Jermu kirjoitti:
Otatko taas päästäs kiinni ja puristelet hartaasti. Riittääkö pääsi ympäri yksi käsi, vai tartteeko peräti kahta???
mikäs nyppii... tuut meidän asiallista keskustelua sabotoimaan..ootko sä poly vai vakkari? karmeaa, kun en tiennyt että täällä on tällainenkin painiottelu meneillään. oliskohan mun viisainta kadota takavasemmalle hissuksiin..
- Judge
taikanainen kirjoitti:
mikäs nyppii... tuut meidän asiallista keskustelua sabotoimaan..ootko sä poly vai vakkari? karmeaa, kun en tiennyt että täällä on tällainenkin painiottelu meneillään. oliskohan mun viisainta kadota takavasemmalle hissuksiin..
Jermu on vaan hyvä painija. Hänellä on attituudi kohdillaan. xD
- Jermu
Judge kirjoitti:
Äläkäs yritä sitten lipomisella päästä pälkähästä..Kjäh! Mutta asiaan: Olet siis aikuisten oikeasti sitä mieltä, että melkeinpä viikon ajan palstalla oli "pelkkää" lässytystä...Hmmm, otan osaa, jos tilanne on ollut noinkin kaamea. No tällä viikolla on vähän vielä kiirusta, mutta ensi viikolla voidaan tapella vanhaan coomiseen tapaan, mitäs sanot?
- taikanainen
Judge kirjoitti:
jään sitten seuraamaan painiotteluita vielä...onhan se komeeta katseltavaa...
onko jo joskus ratkottu kummat on vahvempia....
-nikit vai -vakit.. vai se liikekkö vaan tärkeää painissakin.. *suorastaan punastuu* - Judge
taikanainen kirjoitti:
jään sitten seuraamaan painiotteluita vielä...onhan se komeeta katseltavaa...
onko jo joskus ratkottu kummat on vahvempia....
-nikit vai -vakit.. vai se liikekkö vaan tärkeää painissakin.. *suorastaan punastuu*Viittaukset homoeroottisuuteen tullaan kuittaamaan! Veljeskunta luokittelee sinut nyt vakkariksi. Voit koettaa juosta tai piiloutua, mutta pakoon et pääse.
- Judge
Jermu kirjoitti:
Äläkäs yritä sitten lipomisella päästä pälkähästä..Kjäh! Mutta asiaan: Olet siis aikuisten oikeasti sitä mieltä, että melkeinpä viikon ajan palstalla oli "pelkkää" lässytystä...Hmmm, otan osaa, jos tilanne on ollut noinkin kaamea. No tällä viikolla on vähän vielä kiirusta, mutta ensi viikolla voidaan tapella vanhaan coomiseen tapaan, mitäs sanot?
että turhan päiten täällä olisi suuta pieksetty. "coomiseen tapaan"! Hervanta! Mitäs tämä on? Aika, paikka ja nikki tulee olemaan yllätys. Mutta tilit tasoittuvat!
- taikanainen..ei ehdi kirjau...
Judge kirjoitti:
Viittaukset homoeroottisuuteen tullaan kuittaamaan! Veljeskunta luokittelee sinut nyt vakkariksi. Voit koettaa juosta tai piiloutua, mutta pakoon et pääse.
vetääkös ne veljekset noin nopeesti...... johtopäätökset siis.... entäs jos vaakkarit pitää polyina...eikö täällä voi olla siviili mitenkään.. ja ekasta pitää antaa vasta varoitus..pelin säännöt liian sekavat vielä.*huoks*.. taidan sittenkin hakea sen uuden pyödän ja aloittaa puhtaasta kaavusta... olen kohta pannut itseni...umpisolmulle.
- Judge
taikanainen..ei ehdi kirjau... kirjoitti:
vetääkös ne veljekset noin nopeesti...... johtopäätökset siis.... entäs jos vaakkarit pitää polyina...eikö täällä voi olla siviili mitenkään.. ja ekasta pitää antaa vasta varoitus..pelin säännöt liian sekavat vielä.*huoks*.. taidan sittenkin hakea sen uuden pyödän ja aloittaa puhtaasta kaavusta... olen kohta pannut itseni...umpisolmulle.
Varoitukset on amatööreille. Ammattilaisuutesi paistaa aivan selvästi läpi. Nopeasti kaapusi lokasit. Niin siinä käy, kun pikkutuhmuuksin maustettua asiatonta töherrystä tarjoaa totuuden torvelle.
- taikanainen
Judge kirjoitti:
Varoitukset on amatööreille. Ammattilaisuutesi paistaa aivan selvästi läpi. Nopeasti kaapusi lokasit. Niin siinä käy, kun pikkutuhmuuksin maustettua asiatonta töherrystä tarjoaa totuuden torvelle.
jos nyt oet vakavasti puhumassa, niin teen sen myös. älä erehdy luulemaan minua keneksikään, olen oikeasti uusi täällä. Chatin puolella olen ollut muutaman viikon, kun sitten kävin allekirjoittamassa tuon avauksen ylläpidolle chatin toiminnan vaikeuksista, tutustuin ensimmäisen kerran tähän keskustelupalstaan.
oikeasti minulla ei ole aavistustakaan millaiset kuviot täällä on taustalla, en tiedä teidän tappeluistanne, en vihanpidosta, enkä kaunoista joita kostetaan.
tähän saakka olen ajtellut tämän olevan jotain normaalia ihmisten välistä kommunukointia, johon kuuluu myös leikinlaskut yms. nikkiäni en aio vaihtaa ainakaan tämän vuoksi, jos tunnet tarvetta käydä kimppuuni, niin silloin teet sen. syytä kyllä en käsitä.
pikkutuhmuuksilla maustettu kevyt jutustelu ei mielestäni ole suurikaan rikos, mutta voin toki alkaa siksi kuivaksi tädiksi, jollaiseksi ilmeisesti haluat naisnikkien täällä muuttuvan.
- woomänni
yönlinnun: anna mulle kuusibaari
- merliNella
myös palanen poistunutta BigHumania..:)Samoin arsenikkia, tarkastajaa ja trubaduuria...
Kaikesta hauskuudestakin huolimatta, ymmärsin näiden hahmojen kuvastavan osaa itsestäni.Osa pienenpää, osa isompaa...tuli vain mieleen, luulen myös muilla olevan sama juttu:)
Tämä keskustelu täällä, ihan hauska, on tuhoon tuomittu...ei tarvitse olla täysinoppinut velho sen aavistamiseen.
Kuitenkin, tässäkin leikissä...on totuuden siemen, niille jotka uskaltavat ja haluavat sen nähdä...
Toivottaa HyvätYöt tässä ja nyt..*väsynyt hymy*- taikanainen
se bighuman osa sinussa oli todella ihana..jäin kaipaamaan häntä..=D
- MillaN
...kaikille.:D
Kiitos vielä kerran hauskasta viikosta, joka oli "tosi" rankka. Yö tuli nukuttua todella huonosti, kun BigHuman ajoi Niinaa takaa lapio kourassaan.
Onneksi herätyskello herätti just viime hetkellä ja nyt töihin.:D
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154