Suomeen tyrkyllä olevien F-35 tyyppisten eurooppalaisten ilmavoimien hävittäjien perushuollot on vuodesta 2018 lähtien tarkoitus keskittää Italiaan ja Turkkiin. Italiassa tehtäisi koneen rakenteiden huollot ja Turkissa moottorihuollot. Melkoisen epävakaalla pohjalla olisi sotakoneiden huolto! Turkki käy käytännössä sotaa kurdeja vastaan omassa maassa sekä Irakissa ja Syyriassa. Nyt sitten korimaassa systeemi räjähti käsiin sotilaiden pölhöilyssä.
Muuten, antaisitko itse oman arvokkaan aseesi hämärähemmojen huollettavaksi?
F-35 olisi vaarallinen hävittäjävalinta
1712
2
127
Vastaukset
- 1712
Sorry typo. Pitää olla kotimaassa.
- TaasSyttyiPalamaanF35
Norja yrittää saada F-35-huollot itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850