Koska persut lopettavat vihapuheensa?

vihanlietsojapoppoo-pSS

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervoontunut

Pervoja sanotaan pervoiksi. Mitä siinä on väärin?

• Eiköhävetä

Minä olisin kysynyt milloin nämä Suvakit lopettavat tälläisen paskan jauhamisen muslimiterroristi ja kumppanit tappoivat 84 viatonta ihmistä ja nämä kyselee tälläistä paskaa ,suksikaa vittuun .

• pSS-rrrrrromahdus

Siinä mielessä valaisevia vastauksia, että persut todistivat itse jälleen kerran: Heillä ei ole koskaan tarkoituskaan lopettaa vihapuheitaan.
      No, persuillahan on jäljellä "vaalivaltteina" enää vain EU-venkoiluöyhötys leikkipuheineen ja muukalaisviha. Niistä persut pitävät kiinni, koska ilmiselvästi mitään muuta ei ole enää jäljellä.

• Sanoisin, että ketään ei enää kiinnosta mitä persut kijoittelevat ja sanovat, on niin sanotusti "usko ja luottamus" mennyt tuollaista porukkaa kohtaan kansalaisilta.

• TyhjääPyytämättä

Karvapersepersut voivat aivan vapaasti öyhöttää ihan vaan keskenään, äänestäjät eivät enää tämän huijarilauman valheisiin usko. Persut ovat nostaneet sivistymättömyyden ja huonon käytöksen hyveiksi, ja nyt persujen hallituskaudella nähdään, mitä persut ovat käytännössä.

• ärkkopeelle---

.

"Jokainen tietää missä valehtelun raja kulkee??????????"

.

• valoa-ps-kulisseihin
    • se-on-heille-elinehto
    • Sanonminkäsanon

Täytyykö kantaväestön tehdä niinkuin nämä hintit sanoo ,minulla on oma mielipiteeni ja se on minun oikeus, sama koskee politikkoja ,ihailen Hakkaraisen oikeata suhtautumista hän sanoo kansankielellä sen mistä muut vaikenevat .

• Olisi uskottavampaa se "rohkea esiintyminen ja mielipiteidensä ilmaiseminen", jos osaisi käyttäytyä sivistyneiden ihmisten tapaan. Nyt ollut jonkinaikaa "piilossa", mutta eiköhän se huonokäytöksinen moukka sieltä taas esiin ryömi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe