Nuorta naista viiskymppiselle

Moi

Mistä löytyis nuorta naista nuorekkaalle viiskymppiselle miehelle?
Myös katselu ja koskettelu ok jos ei halua enempää....

21

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelööövy

ee, löövy ee, mää thaimaaseen, se kova naimaa......

• Tarkennetaanpa hieman, 20-25v nainen olisi ihanne;)

• Nnn28

Kiinnostaisi, jossen olisi liian vanha viisikymppiselle! :D

t. Nainen 28 v

• Dews

Mulle sopisit oikeen hyvin,olen 57v ja hyvässä kunnossa.

• Dews

Mistä päin sinä Nnn28 olet?

• Ei se ikä vaan olemus;) eli kiinnostaisi minuakin. pistä mailiä timanttiviila aah suomi kaks neljään niin jutellaan lisää ilman löylykauha kommentteja...

• puumanainenn

Voi teitä ukkoraasuja. Onneksi meille puumanaisille löytyy paljon halukkaita nuoria miehiä, jopa liikaakin, kun kaikkia ei ehdi millään tapaamaan, vaikka haluaisi.

• Naineen

Mitäs siinä voivottelet jos itse käyttäydyt samoin

• aikuinenmiesonainaaikuin

Kyllähän, niitä on paljonkin, sellaisia nuorehkojakin naisia (30v) Jotka ei tyydy 30v nuortenmiesten, habitukseen, harrastuksiin ja ainaisiin auto (bemarin) tuunausjuttuihin. Haluavat, ehkä keskustella. Ihan vain muistakin ELÄMÄÄN liittyvistä asioista. Ja elää sen mukaan.

• 53mies

Kokemus vähän yli kolmekymppisestä, meni ihan kivasti melkein vuoden, mutta sitten iski perheenperustamisvietti. Mutta seksiä oli ja se oli kivaa :-)

T. Mies 53

• Epätavallinenpqno

Vainiin. Oisko kuitenkin niin että nuortenpoikien kanssa seksi on hyvinkin itsekästä. Ja tavallinen pano aina riittää.

• tiukkaatarjolla

Missäpäin tämä nuorehko viiskymppinen asuu kyselee 21v nuori nainen joka kaipailis semmosta hellää ja kokenutta :D

• pääkaupunkiseudulla, entäs tiukka kaks ykkönen;) Toi löylykauha heppu pilaa tän keskusstelun, voit laittaa mailia nic at suomi kaks neljä piste fi

• Satakunta olis täällä suuntana, jos ei liian kaukana niin laita viestiä nimimerkin takaa löytyy meiliä.

• 53mies

Uudeltamaalta yx 53 v mies.

• Tallinnassa ainakin on näin ankeina aikoina aikoina nuorta edullista pimppaa kadulla aamuöisin. Saatat löytää jopa sponsorikumppanin. Auttelet häntä ja saat pillua vastineeksi. Ei huonoa. Jos vakavampaa suhdetta haluaa niin esim. russian cupid.

• Kokemustaonjo

Venäjä tai thaimaa

• nou, nou :( Ihan kotimaista naista, parikymppistä tai yli...

• Klasu1122

Moi olen 57 vuotias jyvän näköinen nuorekas mies ja haluisin 20 tai päälle nuoren naisen seuraa vastaa rohkeesti ihan sama missä asut matka ei haittaa joetaan onnelliset
      nautinnot

• Namnam54Nam5

Jyvän näköinen😁

• yyyyyyyyy

Kiinassa olisikin nuoria ja kauniita nuoria naisia joilla olisi mitä antaa myös vanhemmalle miehelle:)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238