Moi
Mistä löytyis nuorta naista nuorekkaalle viiskymppiselle miehelle?
Myös katselu ja koskettelu ok jos ei halua enempää....
Nuorta naista viiskymppiselle
21
1230
Vastaukset
- eelööövy
ee, löövy ee, mää thaimaaseen, se kova naimaa......
Tarkennetaanpa hieman, 20-25v nainen olisi ihanne;)
- Nnn28
Kiinnostaisi, jossen olisi liian vanha viisikymppiselle! :D
t. Nainen 28 v- Dews
Mulle sopisit oikeen hyvin,olen 57v ja hyvässä kunnossa.
- Dews
Mistä päin sinä Nnn28 olet?
Ei se ikä vaan olemus;) eli kiinnostaisi minuakin. pistä mailiä timanttiviila aah suomi kaks neljään niin jutellaan lisää ilman löylykauha kommentteja...
- puumanainenn
Voi teitä ukkoraasuja. Onneksi meille puumanaisille löytyy paljon halukkaita nuoria miehiä, jopa liikaakin, kun kaikkia ei ehdi millään tapaamaan, vaikka haluaisi.
- Naineen
Mitäs siinä voivottelet jos itse käyttäydyt samoin
- aikuinenmiesonainaaikuin
Kyllähän, niitä on paljonkin, sellaisia nuorehkojakin naisia (30v) Jotka ei tyydy 30v nuortenmiesten, habitukseen, harrastuksiin ja ainaisiin auto (bemarin) tuunausjuttuihin. Haluavat, ehkä keskustella. Ihan vain muistakin ELÄMÄÄN liittyvistä asioista. Ja elää sen mukaan.
- 53mies
Kokemus vähän yli kolmekymppisestä, meni ihan kivasti melkein vuoden, mutta sitten iski perheenperustamisvietti. Mutta seksiä oli ja se oli kivaa :-)
T. Mies 53
- Epätavallinenpqno
Vainiin. Oisko kuitenkin niin että nuortenpoikien kanssa seksi on hyvinkin itsekästä. Ja tavallinen pano aina riittää.
- tiukkaatarjolla
Missäpäin tämä nuorehko viiskymppinen asuu kyselee 21v nuori nainen joka kaipailis semmosta hellää ja kokenutta :D
pääkaupunkiseudulla, entäs tiukka kaks ykkönen;) Toi löylykauha heppu pilaa tän keskusstelun, voit laittaa mailia nic at suomi kaks neljä piste fi
Satakunta olis täällä suuntana, jos ei liian kaukana niin laita viestiä nimimerkin takaa löytyy meiliä.
- 53mies
Uudeltamaalta yx 53 v mies.
Tallinnassa ainakin on näin ankeina aikoina aikoina nuorta edullista pimppaa kadulla aamuöisin. Saatat löytää jopa sponsorikumppanin. Auttelet häntä ja saat pillua vastineeksi. Ei huonoa. Jos vakavampaa suhdetta haluaa niin esim. russian cupid.
- Kokemustaonjo
Venäjä tai thaimaa
nou, nou :( Ihan kotimaista naista, parikymppistä tai yli...
- Klasu1122
Moi olen 57 vuotias jyvän näköinen nuorekas mies ja haluisin 20 tai päälle nuoren naisen seuraa vastaa rohkeesti ihan sama missä asut matka ei haittaa joetaan onnelliset
nautinnot- Namnam54Nam5
Jyvän näköinen😁
- yyyyyyyyy
Kiinassa olisikin nuoria ja kauniita nuoria naisia joilla olisi mitä antaa myös vanhemmalle miehelle:)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081