Moi, jos tuntuu että haluat puhuu/avautuu ongelmistasi anonyymisti, ilman kuvia ym, saat ottaa muhun yhteyttä Kikissä, vastaan kun huomaan viestin: Olppih
En kysy sulta osoitetta, pillua, kyrpää, kuvia tai mitään muutakaan henkilökohtaista. Voin jakaa ajatuksia ja mielipiteitä, tai vaikka jutella ihan muuten vaan jos kaipaat jutteluseuraa.
Jos tieto tuntuu olennaiselta, oon mies ja ikää on 19, sun iällä ja olemuksella, saati sitten sukupuolella ei oo paskaakaan väliä, olit sitten 10 tai 35, läski tai laiha, jne. :) Mulla on halu auttaa ja olla ylipäätään vertaistukena ihmisille joilla on elämässä hankalaa tai yksinäistä - mulla on tylsä elämä, joten tää auttaa muakin kuluttamalla aikaa, tässä siis syy tähän viestiin :D
Tervetuloa jutteleen mistä vaan jos mieli tekis <3
Puhukaa anonyymisti ongelmistanne jos tuntuu siltä
13
234
Vastaukset
- sdfhdf
uskaltaisko
- olppih
Aina =)
- VeriTulppa
Mä epäilen että kuolen veritulppaan. Mitä teen? ;(((
- Ulppih
Ota se kurkku pois pepusta nii voi veriki lähtee kiertämää :)
- Trölöllllooo
Tunge löylykauha perseeseen 😂
Luulen että kuolen naamapalmuihin jotka aiheutuvat suoli24:n nuorten palstasta
- Andjrj
Mietin et pitäskö...
- olppih
Jos sä haluut niin oon kyllä vastailemassa ehdottomasti. =) Suomi24:n sivuilla trollit pääsee hyökkimään joten jos tuntuu että viestit ovat epäasiallisia, syy löytyy siinä. Kik:n kautta voi multa varmistella olinko se minä.
Mutta tosiaan jos tuntuu että haluaisit jonkun kanssa jutella niin tervetuloa, asiasta kuin asiasta!!
- homohentai112
APUA MINULLA MYYRÄ KURKISTAA!!!!!!
- olppih
Vielä vaan vielä vaan =)
- Mitäpitäätehrä
Mitä pitää tehdä jos tulee pissahätä eikä ole vessaa tai kusipaikkaa lähellä? 😢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081