Mulla on ollu toi luulosairaus nyt useamman kuukauden. Siinä alussa se oli erittäin vahva. Niin vahva että en pystyny nukkumaan ja olin ihan paniikissa koko ajan. Sitten se vähän helpotti, ja aattelin että olinpas mä nyt höpsö ku luulin tuollaisia. Ja nyt löysin taas uusia oireita mun kehosta mitkä viittaa kaikkiin maailman sairauksiin. Oikeesti mä en jaksa tätä enää. Mä tiedän sisimmässäni että olen terve,
koska ei mulla on niitä oireita aika vähän mitä niihin sairauksiin kuuluu,
ja normaalin ihmisen pitäisi jo
ymmärtää olevansa terve, mutta mä tiedän että mulla ei ole sitä sairautta vaan jos mulla ei ole yhtään sen oireista. Jos on yksikin oire niin meen jo siihen johtopäätökseen että mulla on se sairaus. Ai niin ja yksi kysymys. Katsotaanko koulun terveystarkastuksissa tämmöiset jutut ja varmistetaanko siellä että olen terve?
Mulla taitaa olla luulosairaus
luulosairaus
1
79
Vastaukset
Perämoottorimies kaiken ties!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408