Olisikos ehdotuksia kivoista romanttisista kirjoista? En nyt etsi mitään Fifty Shadesin tyyppisia eroottisia kirjoja, vaan enemmän sellaista hyvänmielen romantiikkaa. Luin juuri Jojo Moyesin Kerro minulle jotain hyvää, tykkäsin kovasti, tarkoitus olisi siitä se kakkososa myöskin lukea. Mutta haluaisin nyt siis jotain vähän samantyyppistä, en tiedä. Eikä missään nimessä mitään Nälkäpeli/Harry Potter/TSH tyylistä. Mieluummin vähän lähempänä todellisuutta, mutta ei toki ihan täysin tosikaan tarvi olla. Jotain tyyliin "naisten romanttista hömppää".
Romantiikkaa?
3
199
Vastaukset
- Tässäpari
Testaa Maeve Binchy ja Anneli Kivelä. Eivät ole välttämättä sitä romanttisinta hömppää, mutta aina joku romanttinen juonne on mukana, eikä kerronta ole raskasta.
Nicholas Sparks kirjoittaa hömppää.
Kysy kirjastosta. - Muistatkominut
Ite tykkäsin kovasti sophie kinsellan Muistatko minut? -kirjasta. Kinsellalta löytyy paljon muitaki hyväntuulisia romanttisia kirjoja
- sekalukija
Ursula Pohjan-Pithonen ja Kaari Utria, Vicktoria Holt, siitä pääsee alkuun, ovat kirjoittaneet yhteensä puolen kirjaston verran . ja sitten tietenkin kaikki kioskikirjallisuuden harleqeenit, juliat, romantika- sarja. ovat ihan kivoja, ainakin ruokatuntilukemisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635