Kyseinen auto olisi hyväkuntoisena kuivassa tallissa. Jouitaisi myydä pois...
Austin a40 van vm.62
17
1367
Vastaukset
- tosi.ostaja
Satasen voisin tarjota jos katsastat, paat tankin täyteen bensaa ja tuot mulle .
- tosi.ostaja
Nyt tarjoon enää kuuskymppii kun huonot ajokelit ja kesäkin kohta ohi.
- Austinmiäs
Saat tänne pihaan tuotuna kakskymppiä ja tarjoan kahvit ABCllä, mutta pullan saat kyllä ostaa itse jos sellasen haluat.
- fkfjhfhfdhd
Hiukan harvinainen Suomessa vaikka Portugalin ohella ainoa maa mihin viety kirjoitusten mukaan.Kummasti vain useampia 70-luvulla peltoautoina ja muussa räppäyksessä ja tuntunut ihan pienenä niin harvinaiselta.
- AustinA40
Olisiko vielä tallissa?
- tosi.ostaja
Voin tulla hakee sen Austinin pois jos maksat satasen ja tarjoot huoltsikalla kahvit. Ajokausi meni jo.
- Allan_Hagert
Sinun kannattaa etsiä itsellesi töitä, voisit sitten maksaa itse omat kahvisi.
- maza94
Olisiko Austini vielä myymättä? Olisi mukava kesäauto tuollanen.
- eihyvä
Liian ahdas takapenkki p**luralliin
- autinmies
sit kun ostat ja alat hakkaan sitä leimalle muista että jarrusylintereitä on 4 edessä a 70 e kpl sekä kenkasarja 120 sit taakse sylkyt pallonivelet muut osat niin tonni menee ja leima on kaukana
- Kesäauto
Vieläkö on vapaana? Onko leimaa?
- seonvapaa
Ei tuota mielikuvitusautoasi rakennettu Wikipedian mukaan van-mallina vuonna 1962, vaan 1947-1956.
- narinafarina
seonvapaa kirjoitti:
Ei tuota mielikuvitusautoasi rakennettu Wikipedian mukaan van-mallina vuonna 1962, vaan 1947-1956.
Tässä nähdään että wikipediasta ei ole hyötyä jos ei yhtään tiedä asiasta, etsii vaan tyhmänä. Ja sitten tulee tänne pätemään.
A40 eri korimalleja valmistettiin vuoteen 1967 asti. Myös vanina.
Tästä korimallista käytetään joskus nimeä A40 Farina. Korimuotoilijansa mukaan. Mutta kyllä se yksi A40 on. Kuten aiemmatkin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Austin_A40_Farina
Ja van-malleja tuosta ja monesta muustakin tuotiin tänne Suomen autoverosäännösten takia. Sai autoverovapauden kun pellitti takalasit. ja 3 vuoden päästä sai laittaa lasit takaisin.
- mageeauto
Vieläkö on myytävänä?
- jussiksiajoon
Tarttis jussiksi coolin auton. Onko vielä myynnissä?
- Harrastaja
Onkohan tämä Austin vielä olemassa ja myynnissä? Täällä Austin -harrastaja etsimässä uutta projektia.
- Anonyymi
Mulla olis kans Austin a40 -61 joka on ollu vuodesta -89 ladossa jos harrastajaa vielä kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955