Hotelli ottaa varauksia ja rahaa vastaan, mutta kirjautumisen hetkellä ilmeni jonkun perustaneet varauksen. Meille ei tästä ole ilmoitusta tullut ja jouduimme etsimään rahat menetettynä toisen hotellin.
Mitä ehdottaisitte jatkotoimenpiteistä?
Toiselle perheelle ilmeni sama juttu, jotka tapasimme toisessa hotellissa.
Kalev Spa ongelma
11
303
Vastaukset
- onko.juttu.totta
Olisit varannut välitysfirman kautta tai tehnyt sellaisen varauksen jossa maksu tapahtuu saavuttaessa. Tässä tapauksessa voisi esim. uhkailla levittävänsä tietoa huijauksesta.
- ikävä_kokemus
Kipinkapin palautetta Kalev spa ja media, eiköhän kellon ääni muutu !
Kuinka muuten joku muu olisi voinut perua varauksenne !
Varaus varmaan kieliongelma. Itse olen aina varannut englanniksi, enkä kertaakaan pettynyt. - KalevSilver
No ei tosiaan muutu yhdestä valituksesta, omistajan, eli virolaistahon bisnekset kärsii jos korvauksia aletaan maksamaan.
Paikan tai maan vaihto auttaa aloittajaa parhaiten.
- eikäy
Pyydä dokumenttia peruutuksesta, milloin tehty..ym. jos ei löydy, rahat takaisin!!
- Virongelma
Selvisi "Best Prince" internet välitys firman peruneen varauksen ja vieneen rahat. Soitto Englantiin ja selvittelyä. Vittu
- Home_hommaa
Kalev spa on kaikkien tietämä homehotelli, miten ihmeessä netinkäytön taitajina eksyitte sinne?
- LEX-
Täyttää petoksen tunnusmerkit, kutsu Poltsei paikalle!
- heivei
Mikä on poltsei?
- keinuu
heivei kirjoitti:
Mikä on poltsei?
Viron mafia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647