...siis tuommoisella tehosekoittimella jossa on lasikannu? tuli tehtyä heräteostos kun arvelin että on varmaan kätevä peli mutta eipä nyt heti tule mieleen muuta kuin että voi tehdä viinapaukkuja jäämurskalla, survoa hedelmiä ja vihanneksia sinne hienonnettavaksi tai ehkä jotain keittoja myös voi tehdä. Palstanaiset varmaan innokkaina kokkailijoina osaa neuvoa nyt jotain kulinaristisia ihetemppuja joihin tuo vekotin venyy?
Mitä hyvää voi tehdä blenderillä...
5
458
Vastaukset
Mun vakio on sohlata sillä yks purkki rahkaa, banaani, mansikoita ja mustikoita, pellavarouhetta, rypsiöljyä sekä loraus maitoa (tai kasvimaitoa). Tulee ihan hyvää ja etäisesti jopa terveellistä smoothieta.
- Ikis__M
Kiits, noihin smoothiejuttuihin näyttää olevankin paljon ohjeita netissä. Pitänee kokeilla ainakin joitain.
- Fruities
Kokeile joko pakkasesta smoothiepussi hedelmiä tai osta tuoreita ja appelsiini/omenamehua,mahdollisesti jäämurskaa,tulee raikas kesäjuoma fruitie.Maistuu,varsinkin näin lämpimällä ilmalla.Toinen,ja oma joka-aamun pelastus on 1 prk täyteläistä maitorahkaa,rasvatonta maitojuomaa oman maun mukaan, kotimaisia pakastemarjoja(kuningas tai kuningatar) sekotus,banaani ja tl vaniljasokeria,todella hyvä(ehkä myös terveellinen)smoothie aamupala.
Kaikenlaiset suolaiset tahnat ja mössöt, jotka sopivat esim. uuniperunoihin tai munakkaaseen luonnistuvat myös noilla. Itse olen tehnyt esim. tonnikalasta, sulatejuustosta ja mausteista täytettä "munakaskääretorttuun" (virallinen nimi lienee munakasrulla tms.) Suosittelen.
Hyvä että tarkensit tuota kysymystäsi.
Ensimmäisenä miulle nimittäin otsikosta tuli mieleen tämä www.blender.org
https://www.youtube.com/watch?v=wDRTjzLNK0g
https://www.youtube.com/watch?v=1XZGulDxz9o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329