fb:ssä kaveri kutsun ja viestiä hän ei vastannut viesteihin mitään ........... joten päätin luovuttaa ..... hänen suhteen ........ en ala varattua ruikuttamaan ........ aijon jatkaa elämässä eteenpäin ilman häntä .......... vaikka asia sattuu .......... syvälle ......sydämmeen koska häntä kohtaan tunnen suuresti ........ en halua yksinkään enään olla ....... vaikka alkaisin suhteeseen toisen kanssa ........rakastan aidosti toista ........... mut yksinkään ei ole hyvä olla ....
laitoin hänelle
8
419
Vastaukset
- prinsessa_satumaan1nn
vaikka usein olin baarissa humalassa en siltikään ole mikään alkohollisti mä voin elää ilman alkohooliakin ;)
- prinsessa_satumaan1nn
itse huutelit mun perään vaikka olit parisuhteessa toisen kanssa jäit niistä kiinni sen vuoksi otin suhun etäisyyttä.................... en ollut varma mitä haluat musta ..... täälä en halua enään näitä selvitellä miellummin puhuisin sun kanssa asiat kahden kesken niin ei jää kumpaakaan kaivertaa asiat nyt ei ole rahaa lähtee kaffelle kun tää opiskelija elämä on niin köyhää ennenkun saan ammattin ja töitä
- prinsessa_satumaan1nn
haikein tunnelmin
https://www.youtube.com/watch?v=zbQZkqzh9p8 - prinsessa_satumaan1nn
nyt meen nukumaan ................................................
- prinsessa_satumaan1nn
jos vain ajattelit leikkiä mun tuntella niin hyvä että se kaikki loppu
Kurjaa jos toinen ei mitään vastaa. Aina voi jotain vastata vaikka kiitos ei.
- prinsessa_satumaan1nn
en mäkään vastaa hannelle mitään jos hän haluu vaan leikkiä niin menköön............. en halua mitään leikkiää elämääni
- prinsessa_satumaan1nn
se ei tule mua miksikään leluksi saamaan sen se tulee vielä huomaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431